K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-12-2012, 15:02   #31
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Hejsa... Ja... hvordan man lige kommer op på hesten igen.. Der kører en million tanker igennem hovedet...

Så mange mennesker jeg skal have fat i - og nu er det fredag...øv øv...

Først og fremmest har jeg igen talt med SB. Hun sagde at det med mentoren var god nok.. Det var en virksomhedskonsulent der havde rådgivet mig...?????

Angående et nyt forløb i psykatrien... Det var hun ked af var kommet med... hun ved godt at jeg har brugt meget tid på dette....

Nå... jeg er nødt til at prøve at efterleve de berømte ord... Gør noget ved du kan og lad det du ikke kan gøre noget ved lægge...

Ellers bliver jeg skør

Men hold nu op jeg har det elendigt... Både psykisk og fysisk.... men jeg har møde med min SB tirsdag... så må vi tage det der...

God weekend herfra og tak fordi du svarede mig...(privat)

Ja.... jeg kan ikke give slip endnu...smiler

SPØRGSMÅL!

Kan jeg ved min anke af afslag på en FB på paragraf 17 på det forelæggende tage nye papirer med.??

1. Brev fra psykiater
2. Brev fra læge
3. Brev fra mig selv...

på forhånd tak herfra igen igen
__________________
livet er for de modige.....
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 15:07   #32
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Aiii noget hø!!

Havde sådan håbet at du lige nåede at ryge med i puljen af nye førtidspensionister

Men når det ikke kan være sådan, så er det op på hesten igen og få gang i en klage - jeg er sikker på flere herinde ved hvordan man sætter en god klage sammen. Alene dét at der skulle stå i brevet, at der skal fokuseres på noget, du allerede har brugt 3 år på - må være et udmærket sted at starte

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 15:12   #33
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Det er rigtigt... Det er nok det der er vigtigt. Det er lige med at finde det holdepunkt igen.. Jeg vil koncentrere mig om det... og har allerede et telefon møde med min læge mandag.. håber sådan at han kan bekræfte hvad jeg selv tænker.. At det han nævnte i min sag, var for min egen skyld og ikke min arbejdsevne...

tak for krammene (utroligt som det kan hjælpe ikke.. trods man ikke kender folk.smiler)... og ja - vi må håbe der er andre der slipper igen lettere..
__________________
livet er for de modige.....
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 15:16   #34
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er det gode ved k10, man er aldrig alene og har altid lige et par stykker at drøfte sin situation med (uanset tid på døgnet!). Det betyder nemlig rigtig meget, at der lige er plads til en krammer, og at man er flere der kan tænke sammen. Det værste er når man står alene med hele molevitten og ikke har en eneste at tale med om sin sag......

Bare godt vi har hinanden!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 15:33   #35
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan altid vedlægge nye papirer....men hvis du anker et afslag på en §17 på det foreliggende grundlag.....ja så kan man ikke forlange at de tager stilling til nye ting....som ikke lå i sagen da den blev afgjort...

Det hedder jo netop På det foreliggende grundlag
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 15:38   #36
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
hejsa

Det kan jeg godt forstå... men det jeg have med er min egen fortolkning samt min læges

Jeg føler klart at jeg er "misforstået"....smiler

Og så håber jeg lidt at de vil skele til den nye psykriatiske vurdering...

god weekend herfra.
__________________
livet er for de modige.....
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 15:41   #37
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja det sker desværre i mange sager....

Men hvis det er nye dokumenter...så kan man ikke forlange at de kigger på det...da kommunen skulle afgøre det på foreliggende grundlag...

Man kan da altid håbe på at de ser på tingene anderledes end kommunen...specielt hvis man selv kommer med en forklaring...

Så der er ikke andet at gøre end at forsøge...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 15:47   #38
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Tja det sker desværre i mange sager....

Men hvis det er nye dokumenter...så kan man ikke forlange at de kigger på det...da kommunen skulle afgøre det på foreliggende grundlag...

Man kan da altid håbe på at de ser på tingene anderledes end kommunen...specielt hvis man selv kommer med en forklaring...

Så der er ikke andet at gøre end at forsøge...
Tak det vil jeg prøve..... mon der er nogen der ved hvor mange der for held til at anke en paragraf 17 på det forliggende - altså får tilkendt FP alligevel...

jeg ved egentligt ikke hvad jeg skal bruge infoen til.. - jo måske en smule håb
__________________
livet er for de modige.....
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2012, 00:58   #39
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fib Se meddelelser
Lige ledes fik jeg af vide at jeg skulle have forlagt dette for nævnet.... altså jeg skulle have været mødt op....... Dette gjorde jeg som bekendt ikke..... Dette var hellere ikke nødvendigt i alle sager... men det havde været fint i min sag.....
Det er sådan noget du skal have med i din anke.

Det handler simpelthen om, at plukke deres påstande fra hinanden, stykke for stykke.

For lidt tid siden havde jeg en periode hvor jeg var jeg så kvik i knolden, at jeg kunne skrive en anke for renehdal her på K10, måske du kan finde inspiration i den, og lure min fremgangsmåde, du kan se den i #102 her:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=23982&page=11
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2012, 10:42   #40
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det er sådan noget du skal have med i din anke.

Det handler simpelthen om, at plukke deres påstande fra hinanden, stykke for stykke.

For lidt tid siden havde jeg en periode hvor jeg var jeg så kvik i knolden, at jeg kunne skrive en anke for renehdal her på K10, måske du kan finde inspiration i den, og lure min fremgangsmåde, du kan se den i #102 her:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=23982&page=11

Hej herfra... Tak for det .... det vil jeg klart prøve at kikke igennem.. men hold nu op det er med at finde de kræfter der skal til....

Jeg har endnu ikke fået selve afslaget, så det er så pokkers svært at begynde at finde ud af det... det må da snart komme... fik jo tlf beskeden i fredags...

Jeg kommer nok til at gøre brug af jer herinde meget nu...


god mandag herfra
__________________
livet er for de modige.....
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt gode råd søges...:-) kenneth c Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 21-01-2013 13:54
Lidt hjælp tak! Tullepigen90 Dit og Dat 7 25-08-2012 16:29
Lidt hjælp og råd søges. Thelma Alt det andet 5 15-02-2010 07:23
hjælp søges............ pjuske Alt det andet 4 30-06-2009 21:49
Hjælp søges odenseMand35 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 05-07-2008 09:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension