K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-01-2013, 00:13   #31
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Eugenolen ER nellike Vovse (blandet med andre krydderier som muskatnød og kanel, samt zinkoxid), Eugenolen er bare HØJ koncentreret og svare til en hel pose nelliker. Samtidig er den rensende og disinficerende, så der ikke sker noget nævneværdigt selvom der smutter noget mad eller andet ned i såret....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2013, 08:02   #32
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Eugenolen ER nellike Vovse (blandet med andre krydderier som muskatnød og kanel, samt zinkoxid), Eugenolen er bare HØJ koncentreret og svare til en hel pose nelliker. Samtidig er den rensende og disinficerende, så der ikke sker noget nævneværdigt selvom der smutter noget mad eller andet ned i såret....
Jamen så er det jo det præcis det min tandlæge talte om, og min mor kan huske, at hendes tandlæge har brugt noget, der lugtede af nellike.

Nellike er antiseptisk, og så har jeg lige læst mig til, at eugenol er et af indholdsstofferne i nelliker.

Så denne gang slipper jeg åbenbart for, at blive brændt på bålet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2013, 10:05   #33
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Uha nej, du bliver skam ikke brændt på bålet - ikke af mig i hvertfald, du er altid spændende med dine ''hekserier''

Det er også eugenolen der giver den der karakteristiske duft hos tandlægen....som dufter af...ja...tandlæge!!

Det er SUPER det eugenol - jeg har fået lidt af tandlægen engang i mellem til nødssituationer og det lammer pænt meget, men hold op en nellike-ånde man får
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2013, 22:09   #34
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Det er SUPER det eugenol - jeg har fået lidt af tandlægen engang i mellem til nødssituationer og det lammer pænt meget, men hold op en nellike-ånde man får
Som skrevet før, så blev jeg meget overrasket over effekten af nelliken.

Til gengæld har jeg en mistanke om, at nelliken li'som ledte betændelsen væk fra tanden, for jeg hævede i den side af ansigtet, som problemet var i, ikke vildt og voldsomt, men nok til, at det glattede rynkerne ud, bedre end en rynkecreme.

Så da jeg kom til tandlæge om mandagen, og tandlægen spurgte, om jeg kunne holde det ud til næste dag, for så havde han tid til, at gøre den færdig, så kunne jeg kun svare "ja, sagtens". Jeg var lidt kvæstet i knolden, men jeg havde ingen smerter i tanden overhovedet.

Så fremover er hele nelliker altid at finde blandt mine krydderier.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2013, 00:37   #35
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, jeg har dem også altid på lager i tilfælde af, at tandpinen skulle starte en søndag
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2013, 08:07   #36
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeps, jeg har dem også altid på lager i tilfælde af, at tandpinen skulle starte en søndag
En søndag?

Den kan jeg slå.

Engang startede det for mig på en skærtorsdag aften, så er der dælme langt til en hverdag.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2013, 11:37   #37
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Puha, bliver helt svedt bare ved tanken
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-02-2013, 00:33   #38
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Puha, bliver helt svedt bare ved tanken
Jeg havde ved en tidligere lejlighed får min tandlæges privat.nr., men jeg brøde mig jo ikke om, at forstyrre ham i ferien.
Da vi nåede mandag ringede jeg til ham, for da kunne jeg bare ikke holde det ud længere.
Han var lige kommet ind af døren efter en kort ferierejse, og kom op i klinikken et par timer senere.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-02-2013, 01:06   #39
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 19
c.l.e.o. er ny på vejen
Stakels dig ,jeg er da bekymeret for at tandlægen bare vil tjene flere penge på den tand.

Har selv prøvet at få en rodbehandling der gik galt,og endte men en nerveskade jeg desværre stadig mærker til.men min tand blev hevet ud på tror det var 5 dagen .så ved hvor galt det kan gå.

Tænker du ikke selv at den måske bare skal ud ? det andet er jo ikke til at holde ud.Hvis du her i weekenden stadig har så kraftige smerter syntes jeg du skulle prøve skadestuen.

Jeg røg den vej selv da jeg var ved at gå i gulvet af smerter kæben låste sig fast så da jeg næsten ikke kunne få pillerene i munden og jeg hævede ned af halsen,blev jeg virklig bange,endte med en indlæggelse pencelin i prop oog da det ikke hjalp fik jeg hevet tanden ud.

Håber pencelinen hjælper dig ,men pas på for det kan jo blive meget alvorligt hvis den ikke hjælper.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-02-2013, 01:18   #40
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg havde ved en tidligere lejlighed får min tandlæges privat.nr., men jeg brøde mig jo ikke om, at forstyrre ham i ferien.
Da vi nåede mandag ringede jeg til ham, for da kunne jeg bare ikke holde det ud længere.
Han var lige kommet ind af døren efter en kort ferierejse, og kom op i klinikken et par timer senere.
Det er sgu service!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp til tandlæge? JannieLytzen Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 03-05-2013 00:57
hjælp til tandlæge som ftp lillesine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 25-07-2012 18:17
Hjælp til tandlæge når man er på FP nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 26-06-2010 00:00
Ftp og hjælp til tandlæge. AnnetteH Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 09-08-2008 14:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension