K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-11-2012, 16:00   #31
eskemand
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-07 2012
Lokation: Næstved
Indlæg: 129
Styrke: 13
eskemand er ny på vejen
Føler mig lidt presset

Fik først igår min opdateret ressourceprofil efter min erhvervsafklaring til partshøring, dette er meget kort tid da min SB skal have den senest Torsdag for at nå at indstille den igen i Dec.
RevaCenter konkluderer det samme som kommunens lægekonsulent.
Citerer:
At de ser det ikke muligt for mig at der findes tiltag eller andre former for hjælpemidler der vil kunne bringe mig tilbage på det rummelige arbejdsmarked, arbejdsevnen er nedsat til det ubetydelige, tilstanden er varig og dette gælder ethvert erhverv, dette svarer i overenstemmelse med Kommunens lægekonsulent´s udtagelse d.19-6-2012.

Skal jeg håbe på den nu går igennem pensionsteamet og videre, eller allerede nu søge en §17 på foreliggende grundlag ?, jeg er nemlig nervøs for at hvis det bliver et nyt afslag vil en senere ansøgning nok blive efter de nye regler da jeg næppe tror de når at afgøre noget i år.
eskemand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2012, 20:37   #32
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ved du hvorfor hun skal have den på torsdag....

Har hun en plan...altså for hvornår den ryger i første nævn der skal se om sagen er nok belyst...altså en dato hvornår...

Hvis hun har...og sagen bare når at overgår til behandling efter reglerne om førtidspension....ja så vil den jo blive behandlet efter de nuværende regler...

Problemet er hvis den ikke når at overgå....for så bliver det de nye regler...

Hvis du er sikker på at din ressourceprofil er 100 % i orden....så kan du godt vente til en uge inde i december med at evt søge en paragraf 17 på det foreliggende grundlag...

For så skal der jo ikke bruges tid på at få den i orden...

Men prøv at se om ikke du kan få at vide om hvad hun har tænkt sig....om hvornår hun regner med at sagen overgå til behandling efter reglerne om førtidspension...

Så kan du bedre beslutte dig for hvad du skal gøre...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2012, 21:01   #33
eskemand
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-07 2012
Lokation: Næstved
Indlæg: 129
Styrke: 13
eskemand er ny på vejen
Min SB vil indstille mig igen til ftp. efter paragraf 18. efter den nye afklaring mener hun den skulle være iorden.
eskemand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2012, 06:45   #34
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja men hvornår vil du blive indstillet....det er jo det vigtige spørgsmål....

Hvis du ikke ved det...ja så bliver det jo svært at finde ud af om du skal søge en paragraf 17 på det foreliggende grundlag...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2012, 14:39   #35
eskemand
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-07 2012
Lokation: Næstved
Indlæg: 129
Styrke: 13
eskemand er ny på vejen
Hej web sover du aldrig, nå spøg til side.

Jeg talte min min SB idag, hun fortalte at hun sender den til beslutningsudvalget i denne uge, og hun regner stærkt med at den vil gå igennem deres nåleøje denne gang. Gør den det så kommer den for pensionsnævnet d. 19-12-2012.
eskemand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2012, 15:51   #36
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Hvor det glæder mig at du har fået en dato for hvornår sagen skal op.

Det er nogle nervepirrende dage hvor man går og venter, og ikke ved om man er købt eller solgt - prøv indimellem at aflede tankerne, hvis det er muligt.

Jeg er nu ret sikker på at den går igennem - dog er der nogle enkelte der har haft en meget stærk sag som dig, der ikke går igennem

Pøj pøj med det - håber at der bliver plads til lidt julehygge i december
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2012, 16:13   #37
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jo jo sover skam....det er desværre bare i meget korte intervaller jeg sover...max 5 - 10 min og op til en time af gangen.....ingen sammenhængende søvn...så derfor kan det godt se ud som om jeg er her altid ;-)

Jamen så burde du jo have mere end god tid til at se om sagen når at overgå...hvis det allerede er i næste uge...

Overgår sagen...ja så behøver du jo ikke selv søge en paragraf 17.....

Overgår den ikke...ja så har du tid til at nå at søge en paragraf 17 inden året er slut så du kan få sagen behandlet efter de nuværende regler....

Så lad os krydse fingre for at din sag overgå i løbet af en uge....så du selv slipper for at søge....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2012, 17:01   #38
eskemand
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-07 2012
Lokation: Næstved
Indlæg: 129
Styrke: 13
eskemand er ny på vejen
Tak tumnus og Web

Skal nok prøve at se om jeg kan få tankerne hen et andet sted, men når det så er sagt så får jeg meget travlt de 2 første uger med at køre med min kone til strålebehandling hver dag da de nu også har fundet noget i hendes hoved og jeg frygter det værste, så julen bliver nok ikke som vi ellers havde planlagt.

Men jeg vil her fra min ipad, ønske jeg alle en rigtig gog Jul.
eskemand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2012, 17:20   #39
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg føler sg med dig eskemand....og håber på det bedste for din kone....og i lige måde...håber at i trods alt får en god jul...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2012, 17:53   #40
eskemand
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-07 2012
Lokation: Næstved
Indlæg: 129
Styrke: 13
eskemand er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg føler sg med dig eskemand....og håber på det bedste for din kone....og i lige måde...håber at i trods alt får en god jul...
Det håber vi gør, men har lige modtaget en mail i min indbakke fra min SB der fortæller at mine sygedagpenge er blevet forlænget i 26 uger, så skal jeg da ikke tænke på økonomien foreløbelig.
eskemand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Indstilling til afslag... Mumrik Spørgsmål ang fleksjob 76 27-05-2014 10:29
Førtidspension indstilling/afslag Mussen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 02-11-2012 11:00
Indstilling til Fp Hamselv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 03-03-2011 13:05
indstilling til afslag på førtidspension frida Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 14-12-2008 00:01
Afslag på indstilling. Buller1 At søge førtidspension 3 01-12-2007 10:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension