K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-04-2014, 10:32   #1
Angel67
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2014
Indlæg: 3
Styrke: 0
Angel67 er ny på vejen
Førtidspension og job

Hej.
Jeg er ny her inde og er blevet anbefalet at søge hjælp her.

Sidder med et spørgsmål jeg ikke rigtigt kan finde svar på nogen steder.
Jeg fik førtidspension i 2008, jeg er 47 år. Som førtidspensionist må du tjene et årlig beløb, men hvad må man i dag...

Inden jeg blev syg arbejdede jeg som zoneterapeaut, klinikken måtte lukke da jeg blev syg.

For et par år siden begyndte jeg at lave lidt igen, max et par timer om ugen og flere uger uden kunder. Havde vel 5 forskellige kunder på det år og der er jo da begrænset hvor tit de render til zoneterapeaut ;-) Jeg oplyste kommunen om at jeg tjente lidt og det var ok, de lavede et notat og så var alt i den skønneste orden.

Her den sidste års tid har jeg intet lavet, men nu vil jeg gerne prøve lidt til igen. Jeg er flyttet og har derfor ingen "kunder" altså ingen kender mig og ved hvad jeg kan.

Og her kommer mit spørgsmål: Må jeg som førtidspensionist have en hjemmeside, må jeg hænge sedler op i brugsen og må jeg dele flyers ud i nabolaget ??????

Og vil jeg på den "gamle" nye førtidspension fra efter 2003, kunne blive ramt af, at de vil fratage mig min pension ? Jeg ville jo aldrig kunne tjene til dagen og vejen og ville aldrig kunne opnå en ansættelse nogen steder

Håber der sidder nogen her der ville kunne hjælpe mig enten med et direkte svar eller henvisning til link.

Må også være ærlig at sige at jeg heller dropper at give få behandlinger end at ringe til kommunen efter svar, af bare frygt for at de vil pille ved min sikkerheds net. Jeg overlever aldrig at skulle igennem sådan en tur mere som jeg var igennem inden jeg fik pension.

På forhånd tak
Angel67 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension