K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-05-2012, 05:12   #1
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Noget jeg finder interessant og som irritere mig, er at det i pressen fremstilles som om at alle FPere i Danmark har 17.075 i bruttopension om måneden, når den gennemsnitlige pension i Danmark rent faktisk ligger på 12.700 brutto om måneden.

Mvh
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2012, 12:45   #2
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg er da ked af ,hvis nogen synes det jeg skriver virker utroværdigt i nogens øjne..jeg kan jo kun fortælle hvordan det er for os,og sådan er det..det er vores revisor der ordner det og tjekker hver jan.at alt nu er i orden og han stoler vi på..jeg forstår bare ikke hvis det kan være over 3ooo mindre for andre..han sagde til os at nu kunne det ikke blive værrere for os..jeg betaler så 40000 kr ind på en privat pension hver år og får så knap 1ooo kr mere udbetalt netto end jeg el,ville ha gjort.det kan kun lade sig gøre fordi jeg fik en stor erstatning..
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2012, 12:49   #3
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg er sikker på mit er rigtigt..jeg stoler på vores revisor..han har fra starten ordnet det..nu er jeg i udlandet og kan jo ikke lige se mine papirer derhjemme..men han kan jo ikke flere år i træk regne forkert..og min mand har været udtaget til krydsrevision sidste år,hvor alt blev tjekket og der er altså ikke noget at komme efter...
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2012, 19:24   #4
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
hej ragdoll.jeg blev godt nok lidt bekrymret..men min mand blev ved med at påstå det var rigtig..jeg får dog også lidt hver mdr i erhversevnetab,men ikke nok til det gør noget..da jeg delte erstatningen op og fik den ene halvdel kapataliseret,og der må de kun ta renter...iøvrigt er jeg også med i gruppen nej til forsørgelsespligt på facebook,og jeg synes det er en olldnordisk regel..nogen vil ikke flytte sammen pga.det og andre går fra hinanden pga.den regel...det er for langt ude,og hvorfor skal der være forskel på hvad en ftp får - om det er fra før 2oo3..det er også langt ude..alt dette burde laves om..........
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2012, 19:27   #5
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Hej Stribe,

Hvor er jeg glad for at du er med i gruppen inde på facebook, jo flere jo bedre, hvis du skulle være i tvivl så er det mig der er Liliane Morriello og leder af gruppen At jeg har kørt lidt rundt i tallene, skyldes lidt mit helbred hvor hjernen ikke altid kan overskue alt for komplicerede og komplekse udregninger og situationer.

Mvh
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2012, 19:46   #6
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
hej jeg vidste ikke det var dig..radoll..jeg ved bare at det må være et stort arb..og jeg synes det er alletiders ide.jeg gør alt for at reklamere for gruppen - for jo flere jo bedre,og mange af mine venner og bekendte synes også det er mærkeligt,at samfundet skal blande sig i,om man kan - for nogens vedkomne bo sammen med nogen..jeg betaler jo også en pris ved at være lykkelig gift og det burde være ens...basta.....og jeg har selv mange dårlige dg..hvor overskuddet,hukommelsen og energien er i lavpunktet..er total dopet -men klager ikke - mange har det værrere.er bare glad for vi fik tallene sat på plads..tak og ha en forsat god fredag
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2012, 19:50   #7
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
hej jeg vidste ikke det var dig..radoll..jeg ved bare at det må være et stort arb..og jeg synes det er alletiders ide.jeg gør alt for at reklamere for gruppen - for jo flere jo bedre,og mange af mine venner og bekendte synes også det er mærkeligt,at samfundet skal blande sig i,om man kan - for nogens vedkomne bo sammen med nogen..jeg betaler jo også en pris ved at være lykkelig gift og det burde være ens...basta.....og jeg har selv mange dårlige dg..hvor overskuddet,hukommelsen og energien er i lavpunktet..er total dopet -men klager ikke - mange har det værrere.er bare glad for vi fik tallene sat på plads..tak og ha en forsat god fredag
I lige måde, en rigtig god weekend
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 12:21   #8
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
det der regnestykke ka jeg altså ikke få til at gå op,med at vi max ka miste tror det var 350 ookr.ca årligt,så får jeg ihvertfald alt for lidt sammen med de andre hvis ægtefælle tjener meget
...jeg får ca 11600 i mdr og i året er det jo kun 139200,så er der altså langt om til det i mener og 80000 kr til en enlig..det er fuldstændig vanvittig.tror jeg skal skilles,forskellen er altså for stor
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 12:40   #9
Pophår
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2009
Lokation: Syd-Vest DK
Indlæg: 367
Styrke: 15
Pophår er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
det der regnestykke ka jeg altså ikke få til at gå op,med at vi max ka miste tror det var 350 ookr.ca årligt,så får jeg ihvertfald alt for lidt sammen med de andre hvis ægtefælle tjener meget
...jeg får ca 11600 i mdr og i året er det jo kun 139200,så er der altså langt om til det i mener og 80000 kr til en enlig..det er fuldstændig vanvittig.tror jeg skal skilles,forskellen er altså for stor
Det er da også "kun" 35000 kr du mister om året.

Eller hvad mener du?
Pophår er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 12:23   #10
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
det var pophårs udregning jeg kiggede på..hvis det er rigtig er noget rive ravende ruskende galt
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension, hvad nu, hvad må jeg/hvad må jeg ikke ? Lupo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 30 24-01-2013 22:41
Satsen for erstatninger i Danmark er total til grin Karo Politik og Samfund 10 15-04-2012 21:16
satsen på førtidspension pippi75 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 11-04-2011 17:22
Ny herinde: Satsen på førtidspension? Gichha Din historie 17 01-03-2009 20:02
ophør forsørgelsespligt satsen nu ? thomsen Alt det andet 4 27-08-2008 00:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension