K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-03-2010, 00:33   #1
mlaa32
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2010
Lokation: 4200 slagelse
Alder: 47
Indlæg: 69
Styrke: 15
mlaa32 er ny på vejen
Question kronisk nyresvigt

Hej alle k10ère.

Er helt ny herinde.

Jeg er en ung mand på snart 33 år. Jeg har altid klaret mig selv selv om jeg de senere år er blevet mere og mere syg. Fik i september mdr. 2009 konstateret kronisk nyresvigt og har derfor mistet mit elskede job. Er som følge af sygdommen kommet i varig dialyse 9 timer hver nat, samt et poseskift midt på dagen. Har som følge af sygdommen meget hovedpine, koncentrationsbesvær, svære nervesmerter i i fødder og ankler ( stort gang og stå besvær). Er desuden enormt træt hele tiden. Går osse til psykolog for at bearbejde den store håbløse situation jeg er havnet i.

Jeg er skrevet op til transplantation, men ingen ved hvor lange udsigter det har !!

Jeg kan ikke selv se hvordan jeg skal kunne passe et arbejde, dels på grund af tiden i dialyse men mest af alt pga helbreddet.

Min læge er helt forstående og mente absolut at jeg burde søge førtidspension.
Dette er nu iværksat, og kommunen har videresendt mig til speciallæge undersøgelse. At jeg så skal til undersøgelse hos den samme afd. som har behandlet mig det seneste halve år er så noget andet!!

Jeg har jo hørt så mange skrækhistorier om kommunerne og deres sagsbehandling. Derfor ser jeg med stor skræk på det forløb som jeg desværre skal igang med !!!

Jeg har ikke været i nogen form for arbejsprøvning eller noget endnu, og jeg har ikke udfyldt min resourseprofil endnu selv om jeg har haft den liggende i små 14 dage. Er det i øvrigt mig der skal udfylde den ?

Vil gerne i kontakt med andre som venter på et organ og som evt. kender til min problemstilling..

Ellers vil jeg bare gerne høre hvordan i ser mine chancer for FTP.

Hvis nogen har gode råd eller input høre jeg meget gerne fra jer.

Hvis i mangler oplysninger for at hjælpe mig så skriv endelig.

På forhånd tak for hjælpen.
mlaa32 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kronisk syg og Arv Bruger9 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 22 12-09-2013 00:34
Kronisk hjertesvigt.. lisstaub Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 29 07-07-2010 13:08
kronisk Bassemanden Alt det andet 9 07-07-2010 09:44
Kronisk træthedssyndrom.. Randerspigen73 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 29-06-2010 12:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension