K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-07-2010, 20:44   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
mangler simpelthen ord for den måde et system invaliderer et i forvejen uforskyldt invalideret menneske!

Føj for ..... !!!!

-og det gør det da ikke spor bedre at man som minister/ministerium FRABEDER SIG AL "UNØDIG" HENVENDELSE -hva bilder de dem ind, hvem tror de de er!
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2010, 10:11   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Benny er sq ked af at høre at du ikke kan få slået hul på den sag og det viser os altså bedre end noget andet her hvordan retssikkerheden er en by i rusland for syge borgere...

Hvilke af vores u-socialeministere var det der for nogen år siden sagde at det ikke var nødvendigt at gøre noget på det område for retssikkerheden fungerede fint fint for de syge borgere for de vi havde de forskellige ankeinstanser .

Hvad hjælper det så når de er stik i rend drenge for siddende regeringer ... fy for .... osv .. gid vi andre kunne gøre noget Benny
  Besvar med citat
Gammel 25-04-2010, 17:58   #3
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
....hmmm, det må da kunne dokumenteres hvor meget der er gået ind på lønkontoen (erstatningen), og at samme beløb så bare rykkes over på den kreditorbeskyttede konto.
Det kan der vel ikke blive problemer med, da der er ikke er nogen sammenblanding.
Det var min bankrådgiver der var opmærksom på, at erstatningsbeløbet skulle indsættes på separat konto, og meddelte mig den nye konto!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2010, 17:30   #4
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
10. marts 2010

Socialminister Benedikte Kiær har bedt mig takke for din e-mail, som hun modtog den 2. februar 2010. Du vil modtage svar.

Med venlig hilsen

Julie Mølgaard Thaysen
Ministersekretariatet
________________________________________________

Ministeren, Holmens Kanal 22, 1060 København K
Tlf. 3392 9300, Fax. 3393 2518, E-mail [email protected]
J.nr. 2010-1789


Kære Benny Gerhard

Tak for din henvendelse af 2. februar 2010, hvor du gør opmærksom på din sag med Gladsaxe Kommune og efterspørger erstatning.

Jeg har forståelse for din frustration, men jeg har ikke mulighed for at afgøre din konkrete sag med Gladsaxe Kommune. Jeg kan heller ikke træffe afgørelse i erstatningssagen, idet denne type sager hører under domstolene.

For så vidt angår dine øvrige bemærkninger om din sag, herunder sagsbehandlingen i kommunen og ligeledes for behandlingen i Det Sociale Nævn, henvises til tidligere besvarelser. Herunder seneste besvarelse af 14. december 2009 samt af 28. maj 2009 på dine henvendelser af 15. og 28. januar samt 13. marts 2009, hvori det blandt andet oplystes, at ministeriet ikke kan pålægge kommunen at træffe en bestemt afgørelse i din konkrete sag.


Med venlig hilsen

Benedikte Kiær

Kan man heller ikke pålægge kommunerne, at holde sig til lægeerklæringer, og ikke mindst til sandheden?
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2010, 17:34   #5
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 17
superhoax er ny på vejen
Hejsa Benny, håber det går ok efter at weekend-en er overstået. Jeg må tilstå, at jeg er nysgerrig i forhold til din sag; men man bestemmer jo heldigvis selv, hvad man ønsker at dele med andre - og hvornår. Ville bare give udtryk for at vi nok er mange der følge din sag med interesse gru og med håb om mirakler.

Og ja jeg ville da lyve, hvis ikke det også får mig til at ranke ryggen en gang imellem - når han kan klare det!, så virker mine egne uoverskuelige problemer straks mere overskuelige.

I hvert fald håber jeg at du får kæmpet dig igennem dagen (i personlige venners lag)

Hilsen SuperHoax
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2010, 17:44   #6
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
desværre et typisk svar fra FR BK

sender dig masser af tanker og -for dagen i dag.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2010, 00:30   #7
calamityjane
Hvor skulle jeg ellers være
 
calamityjanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2008
Lokation: Hvidovre
Indlæg: 163
Blog Indlæg: 22
Styrke: 17
calamityjane er ny på vejen
standard svar?

Citat:
Kære Jane Albrechtsen



Tak for din e-mail af 24. februar 2010, hvor du beskriver din situation.



Jeg har stor forståelse for, at det må være svært med en mor, der lider af depression, og at det er en stor belastning for både dig, der er førtidspensionist med nedsat erhvervsevne, og din mor. Det er regeringens målsætning at hjælpe såvel de mennesker, der er ramt af psykiske sygdomme, som pårørende til de ramte og sikre, at alle kan leve et værdigt og godt liv i trygge rammer.



Jeg henholder mig desuden til de svar, du har modtaget fra mine forgængere som socialminister.



Tak, fordi du tog dig tid til at skrive til mig.





Med venlig hilsen




Benedikte Kiær
Er er mon ligheder?

Jeg må indrømme at jeg er utrolig skuffet, men jeg kæmper videre ikke alene for "vores" (min mor og jeg) men også for dig og de andre der sidder i klemmen.
calamityjane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2010, 10:28   #8
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Jeg kan miste mit hus på en FOGEDDOMMERFADÆSE!


Udskrift af dombogen
I et brev oplyste (nuværende Danske Bank), at banken havde modtaget et indskud på (beløb kr.) fra Benny Gerhard, - som tillagt renter efter en bindingsperiode - ville bliver krediteret hans konto nr. xxxx xxx


PS: Bindingsperioden er altså en separat konto, og akkurat som reglerne for skadeserstatninger foreskriver overholdt!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2010, 19:38   #9
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
HVA BA

jamen, jamen, jamen....du må da på en eller anden måde kunne få nogen i tale om denne fadæse eller hva?

Kan jeg gøre noget, kan vi gøre noget, sig til og vi vil prøve, er blot så arghhh....
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2010, 19:53   #10
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Klag til justitsministeren hurtigst muligt og bed om en forklaring.
Vil man ikke forholde sig til det der ligner en klar fejl, var det måske en ide at kontakte foreningen af arbejdsskadede ?
Sagen kan evt. have principiel karakter omkring beskyttelse af personskadeerstatninger, og bør derfor kunne gives fri proces hos procesbevillingsnævnettil en afprøvning ved højere instans.

mvh Nøvsen
__________________
Waste no more time argueing about what a good man should be. Be one.
Marcus Aurelius
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension