K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-03-2009, 21:47   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ulla hvis det med ryggen er noget nyt skal du gå til lægen og derefter skal du forlange at få en tid hos din sagsbehandler det kan du også gøre uden lægen men lægen ville jeg tage med alligevel så står du stærkere ...

Man kan sagtens være visiteret til fleks med en ting og så kommer der mere til og det skal så selvfølgelig også ind i din ressourceprofil og det skal der også tages skånehensyn til ...

Jeg er selv visiteret til fleks i 03 for en ting men her de sidste par år er jeg rendt ind i en masse nye ting og hver gang jeg går fra lægen er det med en ny diagnose ..

mange gange er det jo det der sker når man først er blevet syg , alt er ført ind i min ressourceprofil og nu er de igang med at udrede mig mhp pension ...

Men det kræver jo selvfølgelig at kommune ved det ...
  Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 01:24   #12
UllaCliffShads
Hvor skulle jeg ellers være
 
UllaCliffShadss avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2009
Lokation: Ikast-Brande Kommune, Bording
Alder: 50
Indlæg: 113
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
UllaCliffShads er ny på vejen
Undersøgelse

Nej jeg er aldrig rigtig bleve undersøgt jeg har dog være til læge mange gang.

Min læge er noget tøvende. Også den gang jeg stadig hade mit job. Men jeg har det sådan at det nærmest er spild af tid at gå til læge for jeg for en sluder for en sladder.

Jeg har haft flere forskellige læger. Men de næseten lige tøvende.

Jeg har på fornemmelsen at der må være begrænsninger, for hvad han kan gøre, I det virker som om han ville være på god fod med min sagsbehandler. Og at det hensyn er mere vigtig for ham en at tale for min sag. Men det kan da også være at det er bare mig.

Han syndes ikke at jeg er syg, Men hvordan kan vide det når han sidder og se på mig på afstand. Jeg mener ikke at man kan se alting uden på tøjet. Når man umiddelbart ser på mig ser jeg rask ud. Men smerter er jo ikke noget som er syndige.

Kan man se på en person at han/hun kan have ond hvis man fylder 2 købmands poser, med vare. At det kan være for tungt at bære. Og har se mig i den situation. Svar er nej. Vi bor ikke i samme by.

Eller hvordan jeg har det når jeg skal slå græsplænen, Grave mine bede. Jeg har ca 20 m2 have, hvilken er rigeligt selv om det mest er græs og fliser. Og i de her tider hvor man skal vente op til tre uger, før man kan komme til læge. Der kan ske meget forbedring i løbe af de uger.

Han eks aldring set mig akut. Inde for en 1 time.

Jeg håber at dette kan give lidt flere svar på nogle ting.

Også syndes jeg det er for galdt at man ikke kan få sine retighed af vidde som flexjobber. Uden at man skal være en nørd i jura, som er en jungle at find rund i.

Det kan kun lage sige gøre for kommunen at snyde os fordi vi ikke har en Organisation bag os. En hvor der personer som kæmper for at forbeder vores rettigheder, og som har stor øknomisk støtte fra både private, Arbejdeskiver og dvs funde.

Sidst redigeret af UllaCliffShads; 06-03-2009 kl. 01:33.
UllaCliffShads er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 02:53   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ulla kan kun give dig ret mht din læge ..

Men har du overvejet at bede om at komme til en special læge sig evt til din læge at du mener at der bestemt må være noget galt og at du gerne vil undersøges ordentligt ...

feks hos en remoutalog eller noget ... det ville jeg prøve nogen gange kan lægerne godt overraske en og fejlen er at hvis de først selv har fundet ud af noget man fejeler så bruger de mange gange den til at dække over alt andet ..

Selv har jeg diagnoser som giver bestemte symptomer (smerter, træthed , koncentrations besvær , hukommelsebesvær , migræner i forskellig former og formater ) men jeg havde opgivet lægerne for jeg var så vant til at få at vide jamen hvad forventer du dig , du fejler jo det og det og det og det er alt sammen noget som kan give de smerter du beskriver ....

Til sidst blev det så slemt og var en medvirkende årsag til at jeg mistede mit fleksjob og jeg tog mig sammen til at gå til lægen og slå i bordet .... suprise da jeg var ordentligt undersøgt så var der lige 3 kroniske ting mere som der ikke kunne gøres noget ved...

Så det kan godt betale sig at prøve at slå i bordet og forlange en ordentlig udredning ....

( i sidste ende så skift læge , din læge kender ikke din krop det gør du )
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
DR kritisk film: DR vil have sidste ord! buster Politik og Samfund 7 18-04-2011 19:33
Har lige set en film Maj-Britt Dit og Dat 10 15-11-2008 14:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension