K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-08-2008, 12:50   #11
Phönix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Phönixs avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2008
Lokation: Tølløse
Alder: 72
Indlæg: 162
Styrke: 17
Phönix er rigtig godt på vej
Øv, øv

Havde fået et brev om jeg skulle møde op til et opfølgningsmøde.

Ringede i går og spurgte om det nu kunne passe da jeg jo starter arbejdsprøvning, men der var ingen kære mor.

Fik hevet mig ud af dynen til morgen og af sted.

Var der 10 min. før og ventede sammen med nogle stykker i forhallen.

Efterhånden som der kom flere og flere til begyndte jeg at få det dårligt. Prøvede at ignorere det men begyndte at få kvalme og mavepine.
Gik udenfor og så begyndte tårerne at løbe. Ringede til kæresten og hende der arrangerer mit forløb med arbejdsprøvningen og de sagde begge det var vigtigt jeg fik fat i nogen, så der ikke var tvivl om jeg var mødt op.

Gik ind i borgerservice og snakkede med en som fik fat i en person fra jobcentret.
De var begge utroligt søde og lod mig vente udenfor i den "friske" luft mens de talte med min sagsbehandler.
Kom hurtigt ind til sagsbehandleren og slap dermed for at skulle opholde mig i samme rum som 30 andre.

Så selvom det var en nedtur må jeg sige jeg blev godt behandlet.

Phönix
Phönix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2008, 17:08   #12
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 32
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Varde opgiver rådgivning, vejledning og jobkonsulenter

Varde har fundet det ultimative sparetricks for syge og handicappede arbejdsløse.

Løs SELV jeres problemer. Og så er det ovenikøbet GRATIS.... WOW, sikken "gave" fra vores såkaldte velfærdssamfund. Gad vide, om de fattige, syge, handicappede borgere i Varde er taknemmelige for at få trukket tiden og hjælpen endnu mere ud.



Citat:
VARDE: Kronisk syge får nu for tredje gang tilbuddet om et gratis kursus i at se muligheder i stedet for begrænsninger. Kurset hedder »Læring for livet«, og indtil nu har 27 været igennem forløbet. Til efterårets kursus er der i skrivende stund otte tilmeldte, og der er plads til 16.
Citat:
Konkret kan kursisterne lære af hinanden, hvordan man bedst tilrettelægger rengøring af huset, selv om man mangler kræfter, eller hvordan man finder et job, man kan klare.


http://www.jv.dk/artikel/478344

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 14-08-2008 kl. 17:10.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2008, 21:05   #13
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Red face Imponerende!

Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Varde har fundet det ultimative sparetricks for syge og handicappede arbejdsløse.

Løs SELV jeres problemer. Og så er det ovenikøbet GRATIS.... WOW, sikken "gave" fra vores såkaldte velfærdssamfund. Gad vide, om de fattige, syge, handicappede borgere i Varde er taknemmelige for at få trukket tiden og hjælpen endnu mere ud.

Ja, det er sgu da vældigt som de kan. Man skal sgu høre meget før ørerne falder af. Kan man blive blind af at læse den slags???
De er sgu ikke rigtig kloge. Hvad nu hvis der ikke er nogen der kan lære fra sig og der kun kommer nogen der vil tage imod gode råd og vejledning









http://www.jv.dk/artikel/478344



Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2008, 21:07   #14
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 32
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Kære udstødte...

Er du sød at gøre mig to tjenester?

Ikke at skrive med røde bogstaver. Jeg har meget svært ved at læse det.

Og når du vil kommentere, vil du så gøre det uden for citat-boksen, så er det nemmere at skelne mellem citatet og det, du skriver.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2008, 21:26   #15
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Zøde Zuza, det vil jeg da. Du skal ikke døje med de røde....... he he!

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob og arbejdsprøvninger Fru Vinther Spørgsmål ang fleksjob 35 09-04-2013 20:56
Udnytter butikker arbejdsprøvninger supersus Politik og Samfund 4 26-01-2012 20:47
Skumle arbejdsprøvninger NN1 Alt det andet 14 20-09-2011 15:41
En, to eller flere arbejdsprøvninger? Solnedgang Alt det andet 5 03-07-2011 23:05
Antal arbejdsprøvninger zuza Nyt om loven 17 23-03-2009 14:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension