K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-02-2008, 13:09   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
PRÆCIS Hejdien! Det er også dér jeg bliver harm på DF - de skyder med spredhagl i deres iver for at få ram på udlændinge, men får også skudt en masse reelle danskere ned på samme tid. Der er kommet så mange danskere i klemme - danskere der gifter sig med folk for andre lande, og som bliver drevet ud af landet. Folk som har været gift i 30 år men har været udeboende, kan ikke komme tilbage til Danmark. 24 årsreglen rammer også de mennesker det ikke var tiltænkt. Og det er jo noget møg!
Samtidig skal man heller ikke glemme at DF ér et 'svingdørsparti' - de går KUN efter magten, således kan man netop nu også se dem med S i flere spørgsmål (men det er så fint nok!).......
Men jeg kan ikke stemme på dem som parti - jeg er bare glad for de er der
Endvidere kan jeg med egne øjne se at deres strenge udlændingepolitik virker blandt udlændinge. Der er med andre ord kommet nye boller på suppen - og det var tiltrængt.

Sidst redigeret af Hejdien; 18-02-2008 kl. 14:03. Årsag: Slettede quote da det quotede står i indlægget lige ovenover
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2008, 13:27   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
hmmmmmmm...du skriver...

Det er også dér jeg bliver harm på DF - de skyder med spredhagl i deres iver for at få ram på udlændinge,

og så skriver du...

Men jeg kan ikke stemme på dem som parti - jeg er bare glad for de er der
Endvidere kan jeg med egne øjne se at deres strenge udlændingepolitik virker blandt udlændinge. Der er med andre ord kommet nye boller på suppen - og det var tiltrængt.


Hmmmmmmm...

kan du forklare det ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2008, 15:39   #3
kitter
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2008
Lokation: Assens
Indlæg: 95
Styrke: 17
kitter er ny på vejen
jeg stemte på liste A

jeg kan ikke se at Fogh har et vælfærdssamfund

jeg har stemt personligt på en ung pige på fyn

fordi

nye idéer fra unge friske medlemmer, er altid et frisk pust

flere kvinder i politik

har selv gang på gang oplevet hvordan den nuværende regering
har svigtet folket

og så vil hun i øvrigt gøre det gratis at kører over storebælt

Kitter
kitter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2008, 12:16   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg stemte på socialdemokraterne, men jeg kunne lige så godt have stemt SF - synes det var svært at stemme sidste gang, men følte jeg ville bakke Helle op i hendes kamp mod Fogh....

Jeg er (uha-uha) meget glad for DF's rolle i dansk politik og mener på mange områder, at de er med til at sørge for at det hele IKKE går op i 'hat og briller'. Selvom jeg ikke selv stemmer på dem, så er jeg alligevel glad for at de er der. Deres hårdnakkede udlændingepolitik udspringer jo udfra et ønske om at Danmark skal tænke sig godt om - og det er jo ikke så galt endda. Og med de seneste ugers uroligheder med utilpassede unge 2 g'ere, giver jo nok mange forsigtige danskere lyst til at stemme på DF.
Mange utilpassede udlændinge tænker sig ikke godt om, og ødelægger det for alle de andre gode ved at stille sig op og være provokerende, hvorfor DF gang på gang går frem.

Under normale omstændigheder ville jeg nok have stemt SF, men gav altså Helle min stemme sidst...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad må man sige vej til MP84 Spørgsmål ang fleksjob 6 13-08-2013 15:38
Folketingsvalg på K10 ( hvad stemmer i ) halse Politik og Samfund 30 04-07-2012 00:04
hvad vil de sige med det der nono222 Politik og Samfund 5 29-02-2012 10:54
hvad mon de vil sige Fodfolket Politik og Samfund 0 15-09-2011 15:30
hvad stemmer k10 brugerne? de4aks Politik og Samfund 70 15-09-2010 14:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension