K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-08-2010, 20:08   #11
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
xlars38: Er fuldstændig ligeglad med om de ikke vil udbetale mig erstatning, men jeg kan ikke se hvordan deres såkaldte "eksperter" kan udtale sig om min tilstand når de aldrig nogensinde har set mig eller undersøgt mig.

Hvordan kan de sige at min diskusprolaps ikke kommer fra ulykken?
Jeg er faldet 30meter med 15kmt og slået halebenet op i ryggen og derefter slået ryggen ned i astfalten.

De personer der udtaler sig var ikke til stede hverken ved ulykken eller ved operationen, så jeg forstår slet ikke deres udtalelser.

Jeg forlanger selvfølgelig ikke et svar på dette, men jeg bliver sgu harm når man kan være så dosk for at sige det mildt og tro man er komplet idiot og tro på hvad de siger.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 20:22   #12
xlars38
Banned
 
xlars38s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 102
Styrke: 0
xlars38 er ny på vejen
dvs kun folk der overvære ulykken kan udtale sig ???
Citat:
De personer der udtaler sig var ikke til stede hverken ved ulykken eller ved operationen, så jeg forstår slet ikke deres udtalelser.
så vil de vel bede dig om at bevise dette eller påvise på anden måde via læge eller røngten fra før uheldet.
Citat:
Jeg forlanger selvfølgelig ikke et svar på dette, men jeg bliver sgu harm når man kan være så dosk for at sige det mildt og tro man er komplet idiot og tro på hvad de siger.
så er der jo ikke noget problem
Citat:
Er fuldstændig ligeglad med om de ikke vil udbetale mig erstatning
det er ganske normalt de kan jo ikke hive alle ind til personlig samtale på codan.
Citat:
hvordan deres såkaldte "eksperter" kan udtale sig om min tilstand når de aldrig nogensinde har set mig eller undersøgt mig.
.

det kan de jo til enhver tid påstå. Men måske du er så heldig at ask.dk har en anden opfattelse m.m. så kan du jo tage kampen i retten.
Citat:
Hvordan kan de sige at min diskusprolaps ikke kommer fra ulykken?
Jeg er faldet 30meter med 15kmt og slået halebenet op i ryggen og derefter slået ryggen ned i astfalten.
til sidst kan jeg da godt se det er pisse træls det ikke bare kører.. men hvad kunne man forvente et forsikringsselvskab er en forretning. bare synd det går ud over kvaliteten på alm medlemmer.
xlars38 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 20:29   #13
Bassemanden
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2010
Indlæg: 200
Styrke: 15
Bassemanden er ny på vejen
@xlars38

Gigipi forstår godt procedure, men stiller sig kritisk overfor den, hvilket er helt forståeligt.

Jeg tror det Gigipi p.t har behov for er støtte, til at håndtere denne udfordring, og forståelse, ikke at diskutere om hvordan og hvorledes, uanset hvor rigtig eller forkert det måtte være - kom endelig med erfaring eller brugbar info -

Personligt ville jeg opleve dine udtalelser for ekstra donk oven i hovedet og kun få mig lyst til at grave mig endnu længere ned, så muligvis vi kunne gemme det til en anden kedelig regnvejrsdag.. blot min opfattelse af situationen.

Sidst redigeret af Bassemanden; 23-08-2010 kl. 20:37.
Bassemanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 20:38   #14
xlars38
Banned
 
xlars38s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 102
Styrke: 0
xlars38 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bassemanden Se meddelelser
@xlars38

Gippi forstår godt procedure, men stiller sig kritisk overfor den, hvilket er helt forståeligt.

Jeg tror det Gippi p.t har behov for er støtte, til at håndtere denne udfordring, og forståelse, ikke at diskutere om hvordan og hvorledes, uanset hvor rigtig eller forkert det måtte være - kom endelig med erfaring eller brugbar info -

Personligt ville jeg opleve dine udtalelser for ekstra donk oven i hovedet og kun få mig lyst til at grave mig endnu længere ned, så muligvis vi kunne gemme det til en anden kedelig regnvejrsdag.. blot min opfattelse af situationen.
du skal ikke diktere hvad og hvor jeg skal skrive... Gippi kan skrive hvis hun gerne vil undlade at høre kritiske kommentar til dette indlæg hvilket jeg klart vil efterleve.... kender du typen der får at vide de ikke kan synge... bare synd de først får det at vide når de står i X factor.
xlars38 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 20:41   #15
Bassemanden
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2010
Indlæg: 200
Styrke: 15
Bassemanden er ny på vejen
også rigtig dejlig aften til dig xlars38
Bassemanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 20:41   #16
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Gigipi'
Når du har en tid i morgen hos den læge der opererede dig (så vidt jeg forstod), så hør om han kan lave en skriftlig udtalelse vedr. dit uheld osv. Så har du dette til at bakke dig op i din sag.

Det er desværre ikke første gang at diverse forsikringsselskaber forsøger at undslå sig, går den så går den. Jeg forstår fuldt ud din harme, var blevet ligeså vred selv.

PS. xlars38 - måske denne medarbejder har brugt en standardskrivelse, behøver ikke være vedkommende selv der har forfattet indholdet
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 21:11   #17
Skade2006
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2009
Indlæg: 166
Styrke: 16
Skade2006 er ny på vejen
Hej Gigipi

Er det først imorgen du skal have lavet speciellægeerklæringen til ASK ??

Få lige snakket med Ryghospitalet imorgen om Codan's udtalelse, jeg ved han plejer at hjælp dig bedst muligt, måske han også kan nævne noget om det i erklæringen han skal lave, at du har fået diskusen på baggrund af skaden.

Vi sidder lidt i samme situation, ASK har tildelt min mand mengrad og erhvervsevneerstatning, hvor deres forsikring har betalt. Selv samme forsikring har min mands gammel arbejdsgiver, hvor forsikringen stiller sig på bagben og siger at tingene ikke har en sammenhæng, så vi skal i retten til næste sommer, en sag der har kørt i 2 år nu, men tror sgu selv på vi vinder, så vi lader bare tiden gå. Lige nu ligger sagen hos retslægerådet og vi har også haft snakket med Ryghospitalet om det, han siger at der ikke er så meget at være i tvivl om, at det hele har en sammenhæng.

Så held og lykke, håber det snart vender lidt for dig.

Er du kommet igang med din uddannelse ??
Skade2006 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 21:21   #18
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 17
Carmen er ny på vejen
Spørg rheumadoktor.dk hvordan teksten skal opfattes.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 21:38   #19
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 15
malofa er ny på vejen
Jeg kan sagtens forstå, du er uforstående overfor den udtalelse. Med bare en lille smule forstand på anatomi vil man vide, at discus mellem L5 og S1 vil få et ordentligt slag ved et sådan fald på halebenet/korsbenet. Desværre har de måske tænkt meget konkret, at der ikke er en direkte forbindelse mellem haleben og lændehvirvler. Håber for dig, de er til at overbevise. Med eksperter i ryggen, så burde der da ikke være de store problemer. Meeen går den så går den... Desværre!
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 21:55   #20
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
xlars38: Sig mig er du sådan en forsikringsmand? For du lyder lige så kold og kynisk som dem, ja undskyld mit svar men jeg føler mig ret fornærmet over dit svar.

Skade2006: Åh, min lykkesmed Ja, det er imorgen jeg skal ind til Christian, der har været ferie på Center for Ryfgkirugi så kan har først kunne se mig nu.
Du kan tro jeg vil tage brevet med op til ham og spørge om hans mening - for jeg set det simpelthen som en nem udvej for dem.

Grunden til at jeg er ret så sikker på at jeg ikke har haft prolapser før ulykken er at som en anden siger længere oppe, at hvis man bare har brugt lidt tid (jeg har brugt 2 år) og læst lidt om det så er det område L5/S1 et meget udsat område.
Udover det for jeg store smerter i halebenet da jeg får prolapserne (lægens ord: Grunden til smerterne er at halebenet har taget presset fra ryggen) - da jeg bliver opereret for diskusprolapserne forsvinder smerterne i halebenet, jeg syntes det er en utrolig sammenhæng smerterne har, jeg mener hvad er oddsene for det, hvis jeg skulle have haft prolapserne i forvejen?
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hjælp til oversættelse. rinse Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 23-10-2012 08:51
oversættelse af røngten.. Huldra Dit og Dat 8 08-06-2010 12:58
Oversættelse! Mordanmark Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 23-04-2009 10:26
Oversættelse af speciallægeerklæringer lena Politik og Samfund 0 14-08-2008 10:12
hjælp til oversættelse af brev fra sagsbehandler... jdp Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 22-07-2008 18:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension