K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-06-2009, 10:09   #1
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Spændende spørgsmål

som man måske går og tror man er ene om at stille sig selv.

Og det så viser sig,at det er man slet ikke.

Personligt har jeg ikke overskud til.,at lade en begynde at sætte sig ind i mig og mit liv...ligesom jeg heller ikke har overskudet til at skulle sætte mig ind i en anden person's liv.

Og slet ikke så længe man er i Cirkus Kommune Modarbejde...Det alene tager al ens energi og overskud man nu måtte have.


De nærmeste omkring mig ved hvad der foregår mellem kommune og jeg og hvorfor jeg er i gang med at søge godkendelse til fleksjob...orker ikke at skulle sætte en "ny" ind i det..og slet ikke hvis de ikke selv har nogen "erfaring" om det.

Mistro møder man så rigligt af fra kommunens side....så har ikke den store lyst til at se den i øjnene fra en "ny"
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2009, 07:48   #2
Julcha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2009
Lokation: Nordjylland
Alder: 42
Indlæg: 196
Styrke: 16
Julcha er ny på vejen
Nej du er abslut ikke den eneste, ikke nok med at da jeg blev syg for 4 år siden, forsvandt alle vennerne, ligeledes er fyrene synes jeg. Jeg har ikke haft en eneste kæreste siden. Må indrømme jeg også tænker lidt det der, jamen hvem gider dog at døje med sådan en som mig. Hvem vil dog gide at være hos mig og finde ig i at jeg har de dårlige dage. Jeg er kommet til det punkt hvor jeg slet ikke ønsker mig en kæreste. jeg har det bedst alene uden alle de problemer et forhold vil medføre. Det er da ikke sundt at tænke sådan, men det er nu virkeligheden. Jeg ved godt det må være svært at acceptere sygdom. Men så enda kronisk sygdom. Ne, jeg regner ikke med at finde nogen. Og pyt på det, jeg har det fint uden:-)
Julcha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2009, 08:06   #3
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg tror bare at man må acceptere, at RASKE arbejdende danskere ikke kommer til at forstå eller have interesse i at være sammen med en kronisk syg... der er for mange fordomme og for megen uvidenhed om emnet... og de raskes selvopfattelse lider åbenbart en krank skæbne ved at de skulle vælge en syg at være sammen med.

Jeg kan godt forstå deres syn på sagen (ikke acceptere, det er noget andet), og derfor kan jeg kun råde til at glemme alt om de raske... men der findes andre syge og ligestillede derude, som har samme eller andre problemer som en selv, som meget vel også sider med samme spørgsmål...

Jeg ved at der faktisk FINDES en internet datingsite for handicappede... fejlen er at de har valgt at kalde det "handicap dating", da det giver et billede af folk uden arme og ben vil jeg forestille mig, og det kan måske skræmme psykisk syge væk, eller andre... vi må jo erkende, at handicap frastøder, sådan ER det bare... det må vi nok lære at leve med jo.

Men dette site har altså alle typer af handicap... både synlige, usynlige, fysiske og psykiske... måske er det noget, hvis man absolut VIL prøve internet dating af på et tidspunkt... Dating.dk kan man lige så godt glemme... folk derinde er SÅ overfladiske og røvrender alt og alle på samlebånd (ingen regel uden undtagelse... måske).

Siden er her: http://www.handicap-dating.dk/

Husk, at hvis man ikke ønsker andre skal være bange for ens eget handicap/sygdom, så kan man heller ikke tillade sig selv at være bange for andres
  Besvar med citat
Gammel 08-06-2009, 08:29   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Meget interessant og relevant spørgsmål, du har rejst, Pjuske.

Jeg rummer heller ikke nye forhold, så længe der er uorden i min base.
Altså stress pga uafklaret fremtid.
Jeg rummer det ganske enkelt ikke. Har prøvet et par gange under sygdom, men det bliver hurtigt et alt for stort pres.

Møder du manden, eller har du overskud, er der da ikke noget til hindre. For støtten i et forhold, er da en mangelvare.
Vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2009, 20:10   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg orker simpelthen ikke drage en mand ind i mit liv, både pga børnene, men også pga mig selv. Jeg har været gift 3 gange og haft et halv af kærester i sin tid, men jeg er på én eller anden måde mættet....jeg savner ikke et forhold, selvom jeg som sikkert kunne finde en rimelig hurtigt.

Pjuske, det kan nok ikke udelukkes at at du skal passe lidt på med nye forhold, for mange kvinder ha en tendens til at tiltrække de samme typer om og om igen, uanset om de vil det eller ej.
Jeg kan også se det på veninderne, hver gang de slipper af med én psykopat, så ryger de lige ud og finder en anden som enten udvikler sig til at være en tro kopi af den forrige, eller bliver endnu værre.....(på forskellig måde).

Det værste for et forhold er også den der mentalitet ,, hvem vil ha' sådan en som mig'' når man har den indstilling eller tanker om sig selv, så får man altså kun bundfaldet, der på et tidspunkt giver dig ret i, at du intet er værd.....det kan hurtigt blive en ond cirkel eller skruen uden ende.

Jeg tror det er vigtigt man elsker sig selv først, og gør sig klart at man som menneske er unikt på trods af sygdomme og skavanker, og at man er temmelig meget værd og absolut ikke finder sig i at nogen ikke behandler én ordenligt. Når dét er på plads, så kan man gå ud i verden og finde sin lige......

Man kan jo kun leve i et voldeligt forhold, hvis man tillader det.

Sidst redigeret af Ninja; 08-06-2009 kl. 20:18. Årsag: slåfejl
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2009, 20:23   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har aldrig opfattet K10 som et skjult datingsite. Jeg opdagde det faktisk først da Permand begyndte at skrive privat ang date (eller var det bare sex - det kan jeg ikke lige huske), men jeg takkede da pænt nej, da JEG i hvertfald ikke kan rumme dates mm. Jeg blev heller ikke forarget, måske bare overrasket.....og en lille smule øv.

Det er den eneste gang jeg har oplevet det i min tid på K10.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
Rundbordsmødet med (meget) mere LUM Dit og Dat 9 20-02-2009 03:02
Hvad mere kan de finde på..... GitteB Spørgsmål ang fleksjob 8 17-01-2008 22:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension