K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-11-2008, 14:26   #11
charlott
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-11 2008
Lokation: København, Nørrebro
Indlæg: 4
Styrke: 0
charlott er ny på vejen
Hvor er jeg glad for jeg har fundet dette forum.

Jobcenter nørrebro burde politianmeldes og Jens Bang han har da helt sikkert indhaleret noget sjovt fjolletobak

Jeg har endnu ikke haft overskud til at nedskrive min historie, men er fast besluttet på at alt min vrede over min tilstand skal brændes af mod Jens Bang. Det her slipper han ikke fra igen...Hallo,- eneste grund til Nørrebro vælger tidligere fyret lægekonsulent med et blakket ry, er kun fordi størstedelen af klienter på nørrebro er ressourcesvage, og kommunen derfor tror de kan komme afsted med det.. Men mig slipper de ikke for...hat været så gal..

Jeg griner også når jeg læser Jans Bangs journal - velvidende det kan få fatale følger, men jeg kan bare ikke tro, at det lovligt at fordreje sandheden 180 grader.

Jeg har været on off sygemeldt i 4 år grundet 6 knæoperationer og en discusprolaps.Siden har både min læge samt overlægen på orto pæd skrevet, at flexjob eller revalidering er nødvendigt, da mine smerter er kroniske og jeg ikke kan arbejde gående, stående eller job som kræver hugsiddende eller knæliggende stillinger, samt arbejde som kræver moderat til tunge løft( jeg er pædagog med speciale i idræt)

Jeg var rigtig glad for mit arbejde, og prøvede at arbejde videre på en § 56, men gik ned mentalt fordi at en sygemelding var = fritidsklubbørnene ikke fik fik deres aktiviteter gennemført.
Og jo,- jeg har været til supervision, hvor jeg endnu engang fik at vide jeg skulle passe på sig selv, men det en læreprocess og som måske siv ind, men andre faktorer som at møde op på arbejde og ikke længere kunne udføre det arbejde jeg var bedst til - var nederen...Jeg kan alts ikike bare sætte mig ind i et syrum!

Så for 1½ år siden kom depressionen da jeg fik afslag på en revalidering(også af Jens Bang) Grundet jeg fik løn i 7 måneder efter, startede jeg så´på en overbygning på DPU, men 2 uger efter forsvandt benet under mig igen, og gennemgik endnu en operation dec 07.

I 2005 genoptænede jeg 1 ½ år - bare for at kunne strække min ben ud og end igen..det gør nas. Den sidste måned fik jeg udlevet katogan/morfin for at genoptrænings-fyssen kunne presse til.

Selvfølgelig havde jeg stadig sindsygt ondt, men min sygedagpenge var ved at udløbe, og jeg ville tilbage til mit arbejde, så jeg gik til min egen læge for stærke smertestillende(på det tidspunkt sagde lægerne, mit knæ ville blive godt igen efter et års tid)

Min egen læge henviste mig til en psykiater så mine morfinpiller var under kontol og jeg jo langsomt skulle trappes ud.

Nu går jeg på en smerteklinik, og får kompetent hjælp.Kom mig aldrig over at benet stadig kunne forsvinde mig, og i sommers startede jeg antidepressivt...heldigvis... endelig har jeg det nogenlunde psykisk

Men dengang (juni 08) smerteklinikken sendte min statusvurderig ind til amtet for jeg kunne godkendes til behandling skrev de bla' 38 årig kvinde med kroniske knæ og rygsmerter, hvor min samlet tilstand er kompliceret af manglende økonomisk og social afklaring' ( Hvilket er korrekt da jeg tolker det sociale som job og fam, hvilket jeg ikke har)Men har da heldigvis stadig lidt venner tilbage.

Bottonmline: Ovenstående har Jens Bang fordrejet til ' at kl. i forløbet har udviklet et misbrug af ketogan, og jeg har store sociale og økonomiske problemert .(har ikke taget katogan siden min dem jeg fik fra genoptræningforløbet, og har med psykiateren hjælp nået ned på et forbrug af oxynorm efter behov)

Store sociale og økonmiske problemer er absolut ikke set samme som det smerteklikken skrev( den er kompliceret af manglende sociale og økonomisk afklaring) Tror da fanden, når jeg sygemeldt på 4 år og ikke har noget familie.

Men spørg mine venner, så har jeg aindeholder jeg altså sociale kompetencer og kan snildt begå mig mellem andre.

Endvidere skriver Hr Bang 'En kompliceret sag, hvor der fysisk ligger skånebehov overfor knæbelastende arbejde.Herudover foreligger en række økonomiske, sociale og misbrugsproblemer samt en depressiv forstemning, hvilket også må formodes at påvirke funktionsevnen negativt. Depressionen er da næppe af dybere karakter da kl. kun ser sin psykiater hver 4 uge'( Jens Bang har fuldstændigt ignoreret jeg taler med en psylolog ugentligt på smertekliikken)

Men på baggrund af dette, kan jeg ikke få min sygedagpenge forlænget de naste 26 uger og dermed komme i arbejsmarkedsprøvning... og jo,- der klaget... iøvrigt også fordi jobcenteret ikke har formået inden for de sidste 11 måneder at indkalde mig til en resorceprofil.. det ulovligt, så jeg kan love jer for jeg er så kampklar til den samtale jeg så nu er blevet indkaldt til.

Men mon ikke Jens Bang bare ryger mere fjolletobak, og jeg ender på bistandhjælp.. Ligegyldigt hvad,- jeg skal opdateres i lægekonsulenternes rolle.

Charlotte
charlott er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2008, 15:23   #12
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Det er dog utroligt hvad den mand tillader sig at sige om folk...jeg har ham også... Alle i København lider over den mands måde at ydmyge på og sikkert er han årsag til at mange ikke får den hjælp de beder om på en fair måde...det er ikke fair at han udtaler sig om andre ting end diagnoser og hvad de betyder.

han skriver

'En kompliceret sag, hvor der fysisk ligger skånebehov overfor knæbelastende arbejde.Herudover foreligger en række økonomiske, sociale og misbrugsproblemer samt en depressiv forstemning, hvilket også må formodes at påvirke funktionsevnen negativt. Depressionen er da næppe af dybere karakter da kl. kun ser sin psykiater hver 4 uge


Han sidder jo og dikterer og bestemmer hvad sagsbehandleren skal gøre...


han udtaler sig om sociale ting...han skal kun oversætte diagnoser...


Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2008, 22:54   #13
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Jeg har også Jens Ørle løgn Bang bang papir-læge i min sag. Søg under ADHD.
Han er i lommen på minimalstats fjoghet og resten af den asociale VKO regering.
Bare den måde han omtaler socialkontorer som klient-gørende. Ren og skær egoist kapitalist liberal propaganda. Der er ingen medlidenhed i sådan et system. Ingen kære mor, som de krastbørstige kolde rø***** siger. Du kan sgu' sejle din egen sø, er deres motto.
__________________________________________________

Nå men hvis radikale sosserne og SF kan finde ud af det sammen, så får vi måske en anden regering næste gang, og så kommer der forhåbentligt andre boller på suppen.

Nå skal lige bruge en af disse nisse-hue smileys fordi de er sjove -



Charlot - ikke et ondt ord om fjolletobak - det er noget hippier og cool folk ryger en gang imellem for sjælefred.
Nej ham Jens Ørle Bang er nok mere på speed, ecstacy eller cocain, det er ofte at disse stoffer giver vold og mord fordi man er så opfyldt af had. Bare se alle de unge der dræber hinanden næsten hver weekend. Os gamle langhårede er langt mere fredelige og vi vil meget have os frabedt at blive sammenlignet med VKO Jens Bang eller nogle af de andre ego-rø**** fra fupmagerne liberalisterne og kapi-svi***!

Tjald/maryjane/budhabrød/fjolletobak er bare moder naturs måde at sige "HI" eller høj?
Og så er det naturligt, specielt hvis man selv gror det!

Sidst redigeret af Webmaster; 24-11-2008 kl. 04:16. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg...eller hvis man har mere til samme tråd....desuden er sprogbruget rettet lidt til...
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2008, 13:44   #14
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Forstår ikke hvordan man "redigerer" kan ikke finde knappen på den funktion, men tak for rettelserne.
Med hensyn til Hr. Bang så skal man holde sig for øje at han vil bruge ALLE smuthuller han kan for at forhindre at man får nogetsomhelst. Man bør klage/anke over ham ligeså snart man får at vide at han behandler ens sag. Hvis mange nok gør det, vil han blive fyret. Husk evt. at benytte jer af advokathjælp og inddrag borgmesteren.
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2008, 20:49   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja man kan jo google Jens Bang, og så kommer der side op og side ned med alt det skidt han har bedrevet gennem tiden. Frygteligt at han er aktiv endnu!!
Han lyder ikke altid som om han er særlig realistisk, eller som om han egentlig har lyst til at have med patientsager at gøre. Han ser dem jo nærmest som kommune-bylder der skal punkteres og/eller skæres helt væk....

Flot! at flere af jer ikke giver op, og betryggende at vide at flere af jer udmærket véd hvad det er for et højrøvet monster i er oppe i mod...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2008, 22:50   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mugge Se meddelelser
Forstår ikke hvordan man "redigerer" kan ikke finde knappen på den funktion, men tak for rettelserne.
@Mugge...

Du kan redigere i dine indlæg ved at trykke på denne knap som du finder i alle dine indlæg...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2009, 15:06   #17
skotten
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2008
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 4
Styrke: 17
skotten er ny på vejen
hej vil da lige give mit besyv med herinde så lige at nogen fra nørebro også er kommet i klemme i lægekonsulenternes EGET system jeg er fra Brønshøj og høre derfor til på musvågevej hvilket ikke er bedere men lader til at være værre jeg har slidgigt i både ryg og hofte samt for højt bloidtryk og lider af hjerteflimmer og får både medicin for hjerte og for højt blodtryk samt smertestillende mod gigten og hoften jeg er blevet kastet rundt i systemet i nu 10 år og hvergang er jeg rendt hovedet mod en mur og den mur består af en bestemt lægekonsulent ved navn Hans Henrik som åbenbart kan slippe godt fra at tilsidesætte alle de læge vurderinger samt revacenter afgørrelser som de selv har forlangt hvilket jo er hul i hoved når man tænker på hvor mange penge der bliver spildt på arbejdsprøvninger så burde kbh SGU se de lægekonsulenter efter i sømmene mit helbred er da ved at gå fløjten men det er de ligeglade med på musvågevej jeg skal nemlig møde til job samtale i morgen hvilket jo er ubegribeligt når der forreligger en sygemelding på ubestemt tid de bhenholder til at jeg har nogen gode kvallifikationer så er det ligemeget hvordan helbredet er også selvom min arbejdsvurdering er vurderet til Max 9timer om ugen eller omregnet til 1t 20min om dagen plus pauser så er det lige jeg undre mig har kbh så mange penge at de ca.800000kr bare skal bruges til NADA eller er man bare en prøve klud ??
skotten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2009, 16:54   #18
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Pyha... skotten, sikken historie.

Ja, du er mere værd for kommunen, som kan få mere refusion af staten på dig, end hvis du får pension.

Det er et "flot regnestykke", når man bruger lægekonsulenterne, så kommunen kan få penge i kassen.

Vi må krydse fingre for, at der sker noget snart, så retssikkerheden forbedres for borgerne, for det er da hat og briller - eller bananrepublik-agtigt, som det foregår nu.

Du kan klage over, at lægekonsulentens udtalelse strider imod de andre lægers udtalelser. Der SKAL redegøres i ressourceprofilen, HVORFOR lægekonsulenten mener noget andet end dine egne læger. Og det ser vi aldrig.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
800.000 danskere, der ikke laver noget? Gruppen er langt mindre Webmaster K10 Nyheder 0 10-10-2013 20:10
wattar gruppen i kbh sndnkm67 Alt det andet 8 14-08-2012 11:26
Så er min sag påvej til Taskforce-gruppen.. Ninja Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 37 20-03-2009 21:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension