K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-03-2011, 13:01   #1
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 15
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Jep mobilen er god til det man desvære kan alamen kun sættes en gang ,så den skal lige ringe når kartoflerne skal sættes over

Det for dårligt men ikke kan sætte flere alarmer på en gang
du kan nemt sætte mobilen til to gange eller mere.. du bruger alarm, og vække tone.. og hvis du skal have mere ind på en dag så bruger du kalenderen.. som kan tage en stak..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 20:28   #2
hvorformig
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Indlæg: 61
Styrke: 14
hvorformig er ny på vejen
Måske en god mening

Hej

Jeg vil først fastslå, at jeg på ingen måde bakker op om den måde, som kommunerne tolker loven i de fremviste tilfælde.

Jeg tror at nogle SBer fremlægger denne mulighed i god tro for netop ikke, at skulle stoppe sygedagpengeudbetaling, og i de tilfælde gør disse mennesker en "tjeneste". Dette gør dog ikke tingene mere rigtige/fornuftige.

Når kommunerne kræver at folk tager anti depressiver, hvordan sikre de sig at de er blevet indtaget??

Det er bevisligt at de slet ikke virker i mange tilfælde.

Var jeg den eneste som fik en opfattelse af at Inger Støj slet ikke sagde noget?

Til slut vil jeg lige henvise til mit første afsnit, og informere om at jeg intet aner om denne type sager.

Mvh

hvorformig
hvorformig er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 21:36   #3
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 19
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maja-bell Se meddelelser
du kan nemt sætte mobilen til to gange eller mere.. du bruger alarm, og vække tone.. og hvis du skal have mere ind på en dag så bruger du kalenderen.. som kan tage en stak..
Tak hæ hæ nu kan jeg måske huske mere end en ting af gangen ,trode den bare var til at raste fødselsdage ind -så har aldrig kikket på hvad kalenderen indehold af muligheder
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2011, 13:42   #4
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 15
fibro er ny på vejen
Hej....

Jeg står og skal igang med forløb på smerteklinik pga piskesmæld og fibromyalgi...

En af behandlingsmulighederne vil jo klart være afprøvning af antidepressiv som smertelindrende, selvom lægen fortalte at det var få som reelt har glæde af dem!

Store grupper af folk det ikke virker på overhovedet, samt folk det virker en smule på, men som stopper pga bivirkningerne...det er hans erfaringer! Men som han sagde...det er jo blevet almindelig praksis at kommunerne gerne vil have antidepressiver afprøvet!! øhhh nå??

En af kommunens psykiatere, satte mig på cymbalta som FORSØG mod smerter...skrev udtrykkeligt i et brev til mig, at der ingen garanti for effekt var, men at det var værd at forsøge.

Nu skal jeg så ind til flere forsøg og har det sgu ikke godt med det!! Var der ingen bivirkninger, var det jo alt at vinde og intet at tabe, men har klart ikke brug for måske at få det værre end nu. Har det fint psykisk...skal jeg så måske til at have det skidt psykisk nu? har svært ved at holde min vægt, taget 12-13 kg på efterhånden, fordi jeg ikke forbrænder noget...skal jeg nu, pga af forsøg, temmeligt sikkert tage endnu mere på? Man får det ikke bedre i sin krop med de ekstra kilo, og de ryger ikke bare automatisk af, selvom pillerne ophører. ER prøvet! og ja, så er der jo også andre bivirkninger som kvalme, mundtørhed, ændring af personlighed, leve i en bobbel, ligegyldighed osv osv...

For år tilbage havde jeg en reel depression og fik gennem et par år, cipremil. De hjalp mig klart igennem og jeg trappede ud efter et par år. Det var hårdt at trappe ud,jeg var skidt, men holdt stædigt fast i, at det var udtrapnings symptomer jeg fik...langsomt og alene, klarede jeg den og har ikke haft nogen tilbagefald psykisk, og det er 2½ år siden nu. Derfor ønsker jeg IKKE at skulle tilbage på den medicin, og SLET ikke, da min psyke ikke lider, men at det kun er forsøg på at lindre mig nok til senere at kunne klemme lidt arbejdsevne ud af mig!

Desuden synes jeg, når jeg læser om folks erfaringer...at de som bliver smertelindret af de midler...oftest oplever at virkningen aftager igen?? Dvs. at HVIS pillerne hjælper nok til at man kan klare lidt timer i en fleks stilling..så klarer man måske det i ½-1 år eller lidt mere/mindre, hvorefter ballet slutter...man er tilbage til udgangspunktet...sikkert med forværrede smerter, fordi man de sidste år har dopet kroppen med medicin og derfor måske har overbelastet kroppen yderligere...Man kan nu starte sin kamp med systemet forfra for at søge pension!! Helt ærligt...

Håber dælme der kommer nogen ændringer med det her altså

Knus fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 20:12   #5
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af ABC Se meddelelser
Jeg har husket at indkode mobiltlf. til at give alarm kl 21.25
Jamen så får du da ikke set det !

Programmet STARTER kl. 21 (deraf navnet )
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 18:09   #6
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 22
MTVRV1 er rigtig godt på vej
venter meget spændt

Min sagsbehandler synes det var underligt jeg skulle trappe ud af antidepressiv medicin
når jeg kun havde fået det i halvt år
Men forstå dog jeg er psykisk syg
men har alså ingen depression
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 19:00   #7
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Til jer der ikke får det at se i dag kommerdet mandag de 21,3 kl 12,05 det kommer også på drs hjemmeside så i kan nok få det af se ved ikke om jeg får se det eller om det bliver lands byens hospitalet der kommer på vil gerne se begge del
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 20:07   #8
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
det er da ligegodt UTROLIGT Web, så imponerende en hukommelse du har

-men tak for "vinket" og ja ja, ska nok!
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 21:25   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hé hé det er jo nemt nok at huske når journalisten skriver det til en ha ha
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 22:30   #10
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Som sædvanligt kryber Støjsenderen uden om !
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så husk det dog.. Hejdien Politik og Samfund 7 13-04-2010 08:35
Husk ! Stella Politik og Samfund 7 28-02-2008 15:59
VIGTIGT HUSK Hejdien Dit og Dat 3 29-01-2007 04:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension