K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-01-2008, 19:12   #11
fru hansen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2006
Lokation: holbæk
Indlæg: 7
Styrke: 0
fru hansen er ny på vejen
Hej stella
Jeg tror bare at det er noget han har sagt til mig,fordi jeg skal blive bange,han er sådan en tybe du ved,der tror han kan få mig i arbejde.
fru hansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2008, 20:19   #12
kitter
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2008
Lokation: Assens
Indlæg: 95
Styrke: 17
kitter er ny på vejen
tværfagligtsmerteteam

Kære Fru Hansen og andre brugere

efter 10 års kamp har jeg fået min pension.

ikke mindst takke være mit ophold hos tværfagligsmerteteam i KBH

jeg søgte om ophold på OUH, men der var 2 års ventetid, det daværende fyns amt, visiterede mig til KBH. Det har været utrolig hårdt i den periode jeg skulle rejse frem og tilbage mellem Odense og KBH, men det har været det hele værd.

Tværfaglig smerteteam har psykologer, læger, ergo- og fysioterapeuter. Tillige en socialrådgiver der er behjælpelig.

jeg har fået den hjælp jeg havde brug for, ikke mindst har jeg erkendt, at jeg har kroniske smerter efter et alvorligt trafikuheld, jeg har fået ordineret den rigtige medicin og har lært at bruge de ressourcer jeg har rigtigt.

På klinikken anbefalede de mig, at jeg skulle finde en læge uden for min egen kommune og en jeg stolede på.

på 3 mdr. havde jeg været på 3 forskellige sygehuse i Syddanmark, var afklaret (hvilket burde være sket allerede i 2004) og har netop i november modtaget min pension.

min kontakt til klinikken er der stadig, om ikk andet ringer jeg bare over for at ønske dem en god dag.

Læge Villy Meineche Schmidt var min kontaktperson, han har ændret mit liv totalt.

jeg har adresse og telefonnummer på dem, skriv til min mail, hvis i er interesserede.

ha en god dag

Knuz Kitter
kitter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor er det bedste sted at lave annoncer for at hyre flex og/eller skånejobbere Abraxus Spørgsmål ang fleksjob 6 20-07-2013 18:47
flex eller ikke flex. stumbi Spørgsmål ang fleksjob 19 07-02-2013 15:50
Førtidspension/arbejde/flex NPH Alt det andet 3 08-08-2011 14:13
Har jeg chance for enten flex eller førtidspension??? malenemuz Alt det andet 9 22-03-2011 00:35
Flex-job eller førtidspension Annemette Alt det andet 17 05-03-2010 01:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension