K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-10-2014, 15:34   #1
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Københavns Kommune er drevet af Berlusconis ligesindede

Københavns Kommune har brugt 12.000 kroner på at holde en hotelbar åben i længere tid på et seminar i Helsingør.

"Skatteborgernes penge går ikke kun til skoler og ældrepleje. De går også til at holde en hotelbar åben til langt ud på natten og til fadøl og drinks til kommunens ansatte.

Det viser regninger fra Københavns Kommune, som DR P4 København har fået aktindsigt i.

Ansatte fra Økonomi- og Lønstyringsenheden i Københavns Kommunes Økonomiforvaltning var i september på et halvanden dag langt seminar på Hotel Marienlyst i Helsingør."


http://www.avisen.dk/skattekroner-br...ar_287818.aspx


Beløbet er langt fra det største de ansatte I Københavns Kommune har nasset fra den fælles skattekiste - det bekymrende er mere det stigende antal tilfælde, hvor embedsmænd i kommunen bøjer lovens paragraffer til ukendelighed, misbruger deres magt, skamforvalter deres tiltroede embede og presser deres medmennesker til yderste livsgrænse.
Og utvivlsom, i mange tilfælde OVER den...

Samtidig lyder det fra flere små underleverandører til Københavns Kommune, af f.eks fodindlæg til diabetikere, at de kan vente i op til ét år med at få aflønning for deres arbejde fra kommunen - af og til giver de helt op - " vi ser aldrig pengene alligevel".

12.000kr. kunne have gjort en stor forskel i rette kasse hos en lille selvstændig, i Benny Gerhardts månedlige plejebudget, eller hos den 84-årige enkemand, der sidder mutters alene, langt ude på landet, og kun ser en hjemmehjælper én time hver anden uge, mens han visner fuldstændigt hen, både fysisk og mentalt, og blot venter på at dø...




glem ALDRIG:
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-07-2017, 12:23   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Bare lige så alle er med...man skal helst ikke poste den artikel herinde...det er nemlig et brud på copyright reglerne...

Skal man dele den...så gør det i en privatbesked...

Glæder mig til at se dig d. 17 Reno
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2017, 18:34   #3
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 635
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Københavns kommune jobcenter til kræftpatient: Mød op! - vi stiller seng til rådighed

Til orientering:


https://www.avisen.dk/el-profil-jobc...vi_453384.aspx

Mangler ord
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2017, 19:55   #4
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Ja,
men forbavset er jeg desværre ikke.
Se havde menneskeheden har og stadig begår af uforståelige overgreb.
Dyrene når os ikke til sokkeholderne.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2017, 08:05   #5
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 635
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Informations artikel om sengemøde jobcenter Lærkevej København

Citat fra kommentare:

Husk på denne sag og alle de andre, men især på Anna Mee når du stemmer næste gang.

Kilde: Information.dk

https://www.information.dk/indland/2...nsion?lst_frnt
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2017, 22:08   #6
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 635
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Jobcenter Lærkevej, G. Jensen arbejdsprøvninger siden 2010

Se her:
https://www.information.dk/indland/2...nt#kommentarer

Mangler ord igen, men heldigvis er der en kommentar fra en læser, som bløder det lidt op

Min onkel blev begravet i onsdags. Nu har Jobcenter Lærkevej besluttet, at han skal graves op igen.
Han skal starte i ressourceforløb, da de mener der stadig er en smule arbejdsevne, der skal afprøves.



Sidst redigeret af Reno; 22-07-2017 kl. 22:21.
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2017, 01:02   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det lyder jo ganske fortryllende når de allesammen siger at de vil gøre det helt rigtige og give syge mennesker en førtidspension..

Jeg spørger mig selv...når jeg høre dette...hvor var de allesammen henne under sidste periode...og kan det virkelig passe at de lige pludselig...alle sammen har skiftet mening nu...sådan her lige op til valget...

Jeg ville sådan ønske at det passede...men jeg tror desværre ikke på dem...

Man kan også få beskæftigelsesministeren til at sige ting der lyder helt fornuftige...dette til trods for den førte politik..

Næ- det er valg...og de fleste ved vel godt at politikerne er i stand til at love hvad som helst...lige inden valget...for at få stemmer...

Nu bliver der sagt...et opgør mod Anna Mee Allerslev’s politik på området....jo jo...

Men nu har hun jo ikke kunne få gjort alt dette helt på egen hånd....resten af udvalget har jo været med til at lave den politik....så det er jo ikke noget Anna Mee Allerslev har gjort helt alene...

Så uanset hvor meget jeg end gerne vil have at det passer...at der bliver rettet op på tingene i Kbh...ja og i resten af landet...så køber jeg altså ikke at de sådan pludselig alle sammen har skiftet mening...og da slet ikke når det sker i en valgvideo...lige inden et kommunevalg...

Jeg skal gerne være den første der glæder sig...hvis jeg tager helt fejl...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2017, 23:11   #8
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 635
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Københavns kommune opretter lægeklinik på jobcenter

Tak Phhmw

http://www.k10.dk/showthread.php?p=359322#post359322

Ja vi håbede det ikke kunne bleve værre, men desværre viser virkligheden noget andet.

Jeg er målløs og afmægtig

Nu må det stoppe Københavns kommune

Kan forstå det omtalte jobcentre og lægen er blevet politianmeldt.

Hvor langt ud skal vi i umenneskeligheden

Puha, tænk sig, i fremtiden, når jeg skal sidde med de små poder på mine knæ og fortælle dem uhyggelig historier, så er det historier om, hvordan vi danskere, behandlet udsatte borgere i disse år.
Kan høre dem sige til mig, ikke dem fra Københavns kommune, de er for stærke og jeg kan ikke falde i søvn morfar.

Advarsel, skræmmende læsning:
https://www.avisen.dk/top-ulovligt-l...ce_473518.aspx
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2017, 00:09   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nogle gange...så tror man at man er med i en film eller der er skjult kamera...men nej...det er skam virkelighed i dagens Danmark...

Det er virkelig ikke det man regner med når man tropper op på et jobcenter. Velkommen, kom med ind i baglokalet og lad mig undersøge dig. Det er starten på en gyser.

Det er jo et direkte overgreb på borgerne når man bedriver sådan noget kvaksalveri.

Vil man høre samtalen med woodoo doktoren kan det gøres her https://youtu.be/wJQoZRik620
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2017, 00:25   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Lidt mere i Lorry TV2 om den ulovlige klinik i baglokalet https://www.tv2lorry.dk/nyheder/30-1...oplay=1#player

Sørme om ikke det viser sig at de penge der blev sat ekstra af for noget tid siden til at lave sagsbehandlingen hurtigere og tildele flere fleksjob og førtidspensioner til borgerne i København.....de er da blevet brugt på den ulovlige klinik og woodoo doktor..

Hvis ikke der kommer til at rulle hoveder på det her..—ja så er systemet da mere end råddent....

Der er åbenbart indtil nu ikke nogen der ved hvem der har brugt pengene og er ansvarlige for at have sat den klinik op...man tænker....jamen det kan vel ikke være så mange forskellige der har ansvaret...

Men nu kan de selvfølgelig bruge en masse tid på at kaste ansvaret rundt omkring....måske folk har glemt sagen til den tid...

Håber virkelig at de alle bliver sagsøgt for dette overgreb..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension