K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-05-2008, 09:54   #1
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
ang eva blach

Hej igen!
Ja du har ret havmand tror faktisk at det er spørgsmål om god foretning fra begge sider desværre en erklæring til kommunen der er til deres fordel giver kroner i kassen for behandleren..Sådan burde det ikke være.
Det er jo mennesker og skæbner man her har med at gøre..
god moral bliver der ikke skelnet til,og det er sørgeligt godt politikkerne bliver gjort opmærksom på det..
Mange tak for adressen,jeg vil gøre dem jeg kender opmærksom på denne adresse.

Til stenbukken selv tak for mail,og anmodning om venskab.
Til k10 tussind tak for en enorm god hjemmeside..
Er der nogen her som har løst til at danne en gruppe hvor temaet er term.??
Og husk folk der har gode erfaringer med psykiater Eva blach hører vi da også gerne fra.
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2008, 17:48   #2
webbelin
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2008
Lokation: Nordjylland
Alder: 61
Indlæg: 29
Styrke: 17
webbelin er ny på vejen
Det kendskab jeg har til Eva Black.. er heller ikke sturent..

Jeg kender flere fra Jammerbugt kommune der har vært i klørne
hendes.. Det der var mest skræmmende .. var at det stod
"nesten" det samme pladder i alle hendes udtalelser ..

..så i mine øjne er der INGEN tvivl om at kommunerne KØBER
disse udtalelser..

Hvor er det bare vakkert
__________________
(¯`v´¯ )
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨ Hugs¸.•*¨
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸Webbelin¸.•¨¯`•.
webbelin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2008, 12:22   #3
Dorah
Elsker at være her på K10
 
Dorahs avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 97
Styrke: 17
Dorah er ny på vejen
Eva Blach, Morten Kaufmann med mere...

Jeg har læst alle indlæggene om uheldige oplevelser med Pyskiater Eva Black og Neuropsykolog Morten Kaufmann...

Jeg kan kun tilslutte mig "klubben"....


De er da begge ikke for kompetente....
Neropsykologen test viste bla. andet at jeg havde en dårlig billedforståelse og havde svært ved at huske billeder...
Ha ha ha jeg måtte grine....jeg har levet det meste af min liv som illustrator og kan tegne fotografisk vellignenede portrætter af folk UDEN at de sidder foran mig...bare efter hukommelsen...det der heder "Photographic Memory"

Psykiateren har givet mig en diagnose som Infantil Autist og Asperbergers...
(ville være fedt...det kan man få gode job på)
Kan desværre ikke leve op til "Titlen"....

Jeg tror faktisk jeg er bedre til at stille diagnoser end hun er....

Det hedder "SAGSSYLTNING" gør det.
Prøv dette sted er lige startet i Aalborg på Frivillighuset, mødes hver torsdag mellem kl. 15.00 og 17.00

http://hjem.get2net.dk/foertidspensionist/

Oplysninger om Frivillighuset findes her:
http://www.frivillighuset.dk/index.php

Jeg tror ikke det hjælper at klage til patientklagenævnet...

Men godt at gå til politikerne i samlet trop...
Hvis nogen vil gå til TV, må de gerne kontakte mig.

Dorah
Dorah er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2008, 21:23   #4
Phönix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Phönixs avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2008
Lokation: Tølløse
Alder: 72
Indlæg: 162
Styrke: 17
Phönix er rigtig godt på vej
Lene Barfod

Citat:
Oprindeligt indsendt af lena Se meddelelser
Det er en kendsgerning, at mange fysisk syge mennesker får en (uberettiget) psykisk diagnose, på vejen gennem system Danmark.

Jeg synes I der er ramt i denne situation - eller på anden måde har haft en træls/uheldig oplevelse, skal skrive til Line Barfod fra Enhedslisten.

Jeg har talt med Line Barfod jævnligt - senest i fredags, og vi talte netop om brugen af uautoriserede psykologer, samt andre problemstillinger med "pludselige" psykiske fortolkninger i kommunerne.

Jeg har aftalt med Line Barfod, at min sag måske skal danne grundlag for at rejse problemstillingen. Men jo flere sager jo bedre - også selvom psykolog/psykiater ikke hedder Eva Blach (Hun er ikke en del af min sag).

Line Barfod kan mailes på ; [email protected]

sager fra Odense kan desuden mailes til byrådsmedlem Anna Rytter ; [email protected]



Lena
Hej Lena.

Jeg er ret overrasket over, at du siger vi kan kontakte Lene Barfod via mail.
Det gjorde jeg for ca. 1 md. siden efter at have set hende i et program fra Folketinget.
Alt hvad der skete var, at jeg fik en mail hvori jeg blev gjort opmærksom på, at hun ikke kunne kontaktes via mail, da der var for mange at læse i gennem hver dag og jeg i stedet skulle skrive et brev.
Nu kan jeg ikke se, det skulle være nemmere at læse et brev i forhold til en mail og blev faktisk ret ked af det, da jeg havde fået forståelsen for, at hun var en der kæmper på vores side.
Har derfor ikke gjort mere ved det.

Phönix
Phönix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2008, 18:17   #5
Buller1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2007
Indlæg: 62
Styrke: 18
Buller1 er rigtig godt på vej
Term.

Har altid lært at der ikke findes dumme spørgsmål, så her er et der måske alligevel kan komme i kategorien dumt, men jeg vover pelsen. Hvad er term?????


Buller1.
Buller1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2008, 06:27   #6
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
ang eva blach

Hej Buller 1
Det er svært at forklarer kort,men prøv at læs dette link,så håber jeg du bliver klogere..og husk der er ingen dumme spørgsmål man blir aldrig klogerere hvis ikke man spørger..
http://www.k10.dk/showthread.php?t=3702
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2008, 22:51   #7
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Hej webbelin!
Ja det lyder utroligt,jeg er ej heller i tvivl om at det er guf for kommunerne med en sådan medspiller, så er de mange tussind sådan en specialægeerklæring jo givet ganske godt ud..
Men utroligt hårdt for os som kæmper en ulige kamp med systemet så.
Personligt er jeg ej heller i tvilvl om hvis ord kommunen vægter mest.
For eget vedkommende ved jeg slet ikke hvad dette ender med da jeg ikke selv tør vove at bekoste en second opnion..
For den køber de jo nok ikke,da de jo ikke får lov at vælge speciallægen.
Vi er en gruppe,som står sammen og det gør jo stærk,hvis de som du kender skulle være intereseret må du meget gerne skrive såkan du få en mail adresse hvor du kan skrive til.
Vi holder et møde i nærmeste fremtid omkring dette og hvilke tiltag der yderligere skal tages.
Jo flere vi er jo stærkere står vi.
Mødet bliver formentlig i jammerbugt kommune.
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2008, 22:57   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
kurttrold vi vil blive meget glade hvis i kommer her og fortæller hvordan det går med jeres gruppe opnår i noget og hvilke tiltag tage i , er det noget andre evt kan drage nytte af osv...

desværre er det ikke kun omtalte dame og kommuner der er ude på glat is men mange kommuner rundt om i landet og jeg synets for min del at det er alle tiders at i gør modstand og ikke bare spiller med fordi det er det eneste man orker..

man kan have mere end svært ved at se både etik og moral i både læger og kommunens handlinger, men det viser med alt tydelighed at penge går forud for mennesker ...
  Besvar med citat
Gammel 14-05-2008, 23:11   #9
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Hej Heidien!
Du kan tro i får lov at følge med her på siden,jeg harfået øjnene op for term øv og lige en postgang for sent men kan jeg hjælpe andre så gør jeg det MEGET gerne..
jeg er for øjeblikket sygemeldt så jeg har læst mange gode inlæg herinde og jeg må sige det er en knippel god side med masser af søde og hjælpsomme mennesker.
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2008, 19:32   #10
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
hej alle.
jeg har oprettet en term gruppe,håber der er nogen som vil være med til at debaterere dette alvorlige emne.
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Eva Blach er ikke længere ansat som psykiater på Psykiatrisk Afdeling i Vejle. gunvor Politik og Samfund 6 09-09-2013 11:05
hjææælp eva blach venstrehånd Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 30-05-2012 07:25
Psykiater Eva Blach nægter bisidder adgang! kurttrold Politik og Samfund 28 15-03-2011 20:23
hvordan undgår jeg Eva Blach og de andre skurke? kurttrold Dit og Dat 14 18-05-2009 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension