K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-02-2009, 15:28   #1
carina36
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2008
Indlæg: 28
Styrke: 17
carina36 er ny på vejen
lægepapir

Hej.
Er der nogle der ved hvor gamle lægepapir maks må være??
kommunen er ved at træffe en afgørelse ang. min ret til fleksjob på papir fra
Ringe rygcente, der blev lavet i nov 06...burde kommunen ikke indhente nye lægepapir? de eneste lægepapir der er up to date er de papir fra egen læge, som de åbenbart ikke tar større notits af, jeg har selv bedt om nye undersøgelser, da jeg ikke mener de kan træffe afgørelsen på dem, men har først fået tid i maj, og der er mine sygedagpenge nok stoppet for længst. skal til møde ang ressourseprofilen på torsdag. hvad sker der hvis jeg finder ud af at afdelingslæge Viggo Karstein Jensen ikke også er psykolog, han kom jo med en udtalelse i 06 hvor han skrev det kunne være psykosocialt, det må han jo ikke efter §1 i erklæringsbekendtgørelsen med mindre han ER psykolog. men ikke desto mindre er det jo netop denne udtale der går igen og igen på alle papir fra reva og kommunen, bortset fra at viggo skrev : der kan ikke udelukkes en vis psykosocial overbygning i pågældenes rygsmerter, som sociallægen på reva så har lavet om TIL, der er en VÆSENTLIG PSYKOLOGISK KOMPONENT I PÅGÆLDENSES RYGSMERTER, som hu skriver viggo har skrevet, det passer jo ikke arghhhhh
carina 36
carina36 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension