K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-05-2013, 17:25   #1
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Jeg har søgt om at få genoptaget min erstatningssag hos ASK og min midlertidige tab af erhvervsevne er også taget op igen, derfor har de bedt kommunen om aktindsigt igen og sendt det til mig også..

Tjaaa, der lå så et referat fra mit møde med rehabiliteringsteamet, her er lidt af det...

Rehabiliteringsteamet undrer sig over, at det ikke ses beskrevet fra leverandørens side, at XXX´s effektive funktion i arbejde er langt lavere end 20 timer om ugen ( tidligere praktik) 20 timer vil være en deltidsstilling, hvorfor dette vil berettige et afslag på fleksjob.

Rehabiliteringsteamet ser ikke XXX´s reelle arbejdsnedsættelse, herunder skånehensynene, beskrevet eller dokumenteret særligt grundigt.

XXX oplyser XXX om, at arbejdsevnenedsættelsen ikke er grundigt og tilstrækkeligt beskrevet i progressionsrapporten fra leverandøren og at vi derfor indstiller til afslag på fleksjob, da vi ikke kan lægge vægt på noget der ikke er dokumenteret.

Da afprøvningen reelt kun er sket på 12 timer om ugen ( 2 praktikker), er der ikke dokumentation for, at XXX´s ressourcer og udfordringer er fuldt afklaret.

XXX understreger, at rehabiliteringsteamet anerkender XXX´s lidelse, smerter, skånebehov og at vi ikke finder realistisk at hun opnår fuld beskæftigelse på 37 timer om ugen, ligesom vi heller kan pege på behandlingsmuligheder, der kan forbedre hendes tilstand.

XXX oplyser, at rehabiliteringsteamet vurderet, at det ikke er dokumenteret at XXX ikke skulle kunne klare deltidsbeskæftigelse
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2013, 15:35   #2
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Selv på en mandag, kan man modtage post fra Kommunen

Vi skal hermed oplyse, at din klage over sagsbehandlingen i din sag samt over afgørelse om afslag på fleksjob, som Jobcenter København, Musvågevej modtog d 29. April 2013, ikke er færdigbehandlet.

Forsinkelsen skyldes, den sene modtagelse af klagen hos Center for Driftsunderstøttelse.

Vi forventer, at kunne besvare din klage inden for 4 uger fra dags dato.

Center for driftsunderstøttelse beklager sagsbehandlingstiden.

Så sker der lidt
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2013, 17:55   #3
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 15
jasch er ny på vejen
Ja hvis bare man fik et positivt svar på klagen kunne man sagtens vente....

De skal jo stadig dokumentere deres afslag og det er bestemt ikke din skyld at din arbejdsevne ikke er blevet godt nok beskrevet tidligere, selv om du bliver straffet for det nu. håber du nyder det gode vejr, når vi har det..
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2013, 19:40   #4
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Ja hvis bare man fik et positivt svar på klagen kunne man sagtens vente....

De skal jo stadig dokumentere deres afslag og det er bestemt ikke din skyld at din arbejdsevne ikke er blevet godt nok beskrevet tidligere, selv om du bliver straffet for det nu. håber du nyder det gode vejr, når vi har det..
Håber klart på noget positivt
Har vist gode odds, men man ved jo aldrig

Ved du hvad det CDU er???
Jeg troede nemlig "bare" at den man sendte klagen til, ville svare, men kan forstå den er sendt videre
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2013, 20:13   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Uden at jeg kender til dem....fandt jeg dette ved en google søgning http://www.kk.dk/da/om-kommunen/forv...nderstoettelse

Det forklare da lidt om dem...

Ret fint at de rent faktisk har overholdt at de skulle skrive til dig hvis de ikke kan overholde tidsfristen....det skal de da have et plus for...at overholde lovgivningen..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2013, 21:16   #6
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Uden at jeg kender til dem....fandt jeg dette ved en google søgning http://www.kk.dk/da/om-kommunen/forv...nderstoettelse

Det forklare da lidt om dem...

Ret fint at de rent faktisk har overholdt at de skulle skrive til dig hvis de ikke kan overholde tidsfristen....det skal de da have et plus for...at overholde lovgivningen..
Tak
Må så gå ud fra det er dem der tager sig af alle mine klager
Det er det første jeg hører fra Kommunen siden jeg skrev første gang i Marts..
Tror bare de har smidt mine klager i skuffen og glemt alt om dem..
Men det er rart at der endelig sker noget nu...
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2013, 17:13   #7
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Er der nogen der ved hvad udfaldet af alle mine klager kan blive???

Kan jeg håbe på at min ansøgning om fleks bliver taget op igen???

Jeg mener jo stadig at jeg ikke burde ha fået et afslag..

Eller er det bare mig der naivt drømmer/håber???
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2013, 19:55   #8
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 15
jasch er ny på vejen
Dine klager skal jo vurderes og behandles, klager over afslag, hvor kommunen fastholder afslag sendes videre til BAN.

Så dit fleksjob afslag burde blive revurderet, men hvad udfaldet bliver kan ingen spå om - måske man skulle investere i en krystal kugle :-D
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2013, 21:11   #9
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Dine klager skal jo vurderes og behandles, klager over afslag, hvor kommunen fastholder afslag sendes videre til BAN.

Så dit fleksjob afslag burde blive revurderet, men hvad udfaldet bliver kan ingen spå om - måske man skulle investere i en krystal kugle :-D
Fedt tusind tak
Jeg kigger i netto imorgen om der en krystal kugle på tilbud
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2013, 21:45   #10
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Vente....

Nu har jeg kæmpet med kommunen i en del år efterhånden..

Siden Nov 2011 har det været slemt, men de seneste måneder har været det værste...

Har ventet på svar på flere ting siden Marts, men nu hvor jeg ved at jeg snart får brev omkring klager og revurdering, så syntes jeg at tiden går MEGET langsomt

Og når jeg tænker på hvor lang tid jeg har ventet på alt, så er de 4 uger de siger det vil tage jo ingenting

Venter også på borgerrådgiveren som har taget min sag, det er også ca 4 uger... Vente vente vente...

Håber bare snart der sker noget godt...

Skal ringe til min sagsbehandler imorgen mellem 9-10 til opfølgning..

Der har man bare at gøre det ellers falder der brænde ned... gid det gik begge veje
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering Sanne76 Alt det andet 7 27-06-2012 20:54
revalidering mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 12-06-2012 18:11
Revalidering Soya Alt det andet 1 28-01-2011 14:45
Revalidering molbarron Alt det andet 11 19-10-2010 23:07
Revalidering Gunell Alt det andet 17 25-05-2010 21:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension