K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2011, 01:00   #101
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
en 4 stjerners l o r t!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2011, 01:30   #102
Nullemus
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2009
Indlæg: 142
Styrke: 15
Nullemus er ny på vejen
Hurrahh, så dygtige I er da er, eller måske heldige, eller slet ingenting

Der kommer også fire stjerner ved andre ord det ikke er velset at bruge, ikke kun ved brug af L...

bl. a F U C K, så det er slet ikke sikkert I gættede rigtigt
Nullemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2011, 01:41   #103
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nullemus Se meddelelser
Hurrahh, så dygtige I er da er, eller måske heldige, eller slet ingenting

Der kommer også fire stjerner ved andre ord det ikke er velset at bruge, ikke kun ved brug af L...

bl. a F U C K, så det er slet ikke sikkert I gættede rigtigt
Jepsen.. men vi har jo også fået tildelt førtidspension
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2011, 11:41   #104
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Jepsen.. men vi har jo også fået tildelt førtidspension
Måske har vi endda været så dygtige, at vi kunne fake os til den.

Det var da så lidt Mella, håber du har sovet godt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2011, 12:11   #105
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Nullemus

har ikke overblik over hvor mange indlæg du har skrevet på denne tråd

men det er meget tydeligt du mener stort alle med psykiske lidelser faker en pension
jeg har begge dele og kender både den fysiske og psykiske del

men det er lidt sjovt du mener nogle faker en pension og du selv har siddet fast i systemet i næsten 10 uden at komme videre på kontanthjælp
du ved åbenbart intet om psykisk sygdom og kan derfor heller ikke tages seriøse

inden du beskylder andre for noget som helst, burde du nok mere koncentrere dig om din egen sag.
så må vi håbe du ikke skal bruge 10 år mere, for så bliver du hvis meget bitter på din omverden.

sådan læser jeg det, men kan være jeg tager fejl af dit budskab
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2011, 13:07   #106
Nullemus
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2009
Indlæg: 142
Styrke: 15
Nullemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Nullemus

har ikke overblik over hvor mange indlæg du har skrevet på denne tråd

men det er meget tydeligt du mener stort alle med psykiske lidelser faker en pension

sådan læser jeg det, men kan være jeg tager fejl af dit budskab
Jeg citerer dit indlæg, men har klippet de personlige flabetheder fra, og i øvrigt kan du ikke udtale dig om hvad kendskab jeg har til forskellige ting


Ja, du tager meget forkert, for du finder ikke et eneste sted jeg giver udtryk for at mene, at stort set alle med psykiske lidelser faker en pension.
Og dermed heller ikke nogen herindefra, for jeg kender ikke nogen herindefra og kan derfor ikke udtale mig om det, ligesom jeg heller ikke kender alle landets øvrige pensionister.

Så hvis du mener det er meget tydeligt, at jeg har den mening, så er det dig der har et problem, for det står ingen steder.

Jeg udtaler mig KUN om mennesker jeg kender til og er tæt på i det virkelige liv.

Og det har intet med min egen sag at gøre, og jeg kan ikke se hvorfor der skal referes til den specifikt i en tråd med et generelt emne placeret i kategorien Politik og Samfund.
Nullemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2011, 16:00   #107
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Nullemus, sådan udtalelser som dine hiver frem i mig kun en ting, en oprigtig hed til alle dem som gjorte mig fortræd.
Og det var ikke små sager som passerede min vej, det kan jeg godt fortale dig.

I min fulde overbevisning så findes der en del andre som har/få det lige som mig.

Tænk over det.

Jeg synes at du burde skamme dig over dig selv.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2011, 16:19   #108
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Karo og andre....

nullemus er udenfor pædagogisk rækkevidde .. sådan er det som regel med personer der er misundelige.. og det er ret så trist for dem .. men at være så misundelig at hun ligefrem trækker hendes nære venner ind og klantrer dem for at de efter hendes mening har faket sig til en pension.. det er helt ude i hampen... puha!!

En psykiater har mange års uddannelse bag sig... og man kan altså ikke komme ind fra gaden og fake sig til en diagnose som vupti giver en pension..

Det ville jo næsten være som hvis man gik op til ens læge og rakte begge hænder frem og sagde " Jeg ved godt at jeg mangler min højre hånd.. men det gør altså så ondt når jeg vifter sådan her med den..."

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2011, 17:31   #109
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har også kendskab til et par stykker (FTP'ere) der hævder de ikke fejler noget, men jeg VED rent faktisk at de er alt andet end 'normale', de laver mange ting som direkte signalerer de er fuldstændig forskruede i bøtten. Tro mig, de fleste ER syge!

Så jeg er HELT ROLIG, jeg ved mange folk lyver om deres diagnoser - jeg er selv en af dem, for at fremstå meget mere rask end jeg i virkeligheden er, så jeg ikke møder fordømmelser der går på mine diagnoser. Der er ikke så mange der ved noget om psykoser og jeg orker ikke diskussionen, for jeg kan ikke forklare hvad en psykose er, uden jeg skræmmer dem lidt/meget.

Så jeg har ofte sagt til folk, at jeg har problemer med ryggen for ligesom at lukke diskussionen. Og de tænker da sikkert, at jeg ser enormt frisk ud og at jeg da kan en helvedes masse med den der MEGET dårlige ryg der udløste en pension. Men det må folk altså om, jeg synes mine psykiske problemstillinger er en privatsag. Og jeg bryder mig heller ikke om at ignorerer deres spørgsmål, så derfor de hvide løgne.

Og jeg kan umuligt være den eneste der har det sådan.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2011, 17:32   #110
Nullemus
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2009
Indlæg: 142
Styrke: 15
Nullemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Det ville jo næsten være som hvis man gik op til ens læge og rakte begge hænder frem og sagde " Jeg ved godt at jeg mangler min højre hånd.. men det gør altså så ondt når jeg vifter sådan her med den..."
Jeg synes da du skulle søge på nettet og finde ud af hvad fantomsmerter er for noget
Nullemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Odense har sat prop i tildeling af førtidspension Webmaster K10 Nyheder 0 21-01-2012 16:00
Procedure ved tildeling/søgning af FP? Bato Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 21 15-12-2010 16:43
Tildeling af FTP med kontrol. mlaa32 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 10-09-2010 15:00
Forskel i tildeling af førtidspension Webmaster K10 Nyheder 0 10-05-2009 08:30
Hjort: Utilfredsstillende tildeling af førtidspensioner Peacock Politik og Samfund 2 16-06-2008 13:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension