K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-11-2010, 10:26   #1
roma
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2008
Indlæg: 21
Styrke: 17
roma er ny på vejen
uhyggelige ting der kommer frem ang. Eva Black..

Vi har tidl. haft god erfaring med at få samlet nogen af de mange, som var ved Eva Black. De kunne så mødes hos mig (selvhjælpsgruppe, nærmest), og kunne der få talt med andre, som også havde været udsat for hende.
Jeg er nu ude med en efterlysning blandt jer, der har været i kløerne på hende...

Har nogen af jer været på smertecentret i Aalborg også, for så er de meget interesseret i at høre fra jer.. De er ved at forsøge at stoppe vedkommende, men skal være sikre på at det er nogen der har/har haft en journal på smertecentret pga dokumentationesværdien. de vil så kunne sammenligne og bruge det som udgangspunkt.

Denne fremgangsmåde er valgt, fordi de ellers i modsat fald vil skulle til at gennemgå samtlige journaler. på denne måde bliver det jer, der vælger selv at vil have den med .
Men de vil selvfølgelig også henvise til de mange andre, som har fået samme beskidte behandling.

mht. til evt, assistance i øvrigt, vil jeg gerne selv bidrage, hvis der er noget. Jeg er ikke selv een af dem, men har været personen, som har samlet sager og forsøgt at gennemgå dem, for at kunne hjælpe igennem i det videre forløb. Så jeg er selv i besiddelse af en del sager. Den første netop på baggrund af en sag, fra en person/ ung pige som havde været ved hende. og der har så været mang eefterfølgende.
Det vakte min interesse, fordi der er alle mulige og umulige kreativiteter i forhold til lovgivningen, direkte i strid med mange love, og derfor tror jeg på, at I med den rette hjælp kan komme igennem. den vil evt. kunne være her, fordi smertecentret vil have en større mulighed for at trænge igennem til Sundhedsstyrelsen.

Jeg håber, nogen vil kontakte mig, så denne afskyelige gimpe kan stoppes. Jo før jo bedre.....
roma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2010, 15:23   #2
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
jeg vil glæde mig til at læse at hun er blevet stoppet, fængslet og tortureret.. mindst..

klap til skulderen til dig Roma for dit store arbejde med det.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2010, 00:11   #3
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Hej Huldra!
Så let er det desværre ikke,hun får lov at fortsætte så længe hun skriver det i raporten som kommunen ønsker,og det fortsætter hun med imens flere og flere bliver udstyret med en personligheds forstyrelse trukket op af tryllehatten efter for godt befindende og hvilket humør damen er i den dag..Sørgeligt at systemet er sådan stadigvæk...Det blir kun værrer..Har en ven som er sendt til Morten Birket Scmidt..Er ikke engang spændt på hvordan det går for det bliver også i kommunes favør..

kan kun opfordre alle der har været på smertecentret i Ålborg,og andre til at kontakte Roma..

Sidst redigeret af kurttrold; 22-11-2010 kl. 00:15.
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2010, 15:13   #4
roma
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2008
Indlæg: 21
Styrke: 17
roma er ny på vejen
hej alle
Hvis nogen af jer ved at i har eller har haft en sag kørende i Aalborg Kommune, hvor I har klaget over Eva Black må i meget gerne kontakte mig eller Madd, da Aalborg Kommune er ved at gennemgå alle de sager, der har været.
måske vi endda begynder at få hul på bylden ? Jeg krydser fingre for jer alle.

Jeg vil nu kontakte andre fra Facebook-gruppen og se, om der er flere her også. Jo flere jo bedre.....
roma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 08:35   #5
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af kurttrold Se meddelelser
Hej Alle herpå k10!
Jeg vil gerne her advarer på det kraftigste mod psykiater Eva Blach Ålborg,vi er en gruppe som sammen klager over hendes umenneskelige behandling,hun vil ikke lytte hun kommer selv med svarerne,og ikke nok med det så skriver hun egne svar i raporten,og det siger sig jo selv hvad der kommer ud af sådan en erklæring til kommunen.
de som jeg har kendskab til var der for at få lavet en specialægeerklæring til kommunen,hvis nogen har haft gode eller dårlige erfaringer med denne psykiater hører jeg gerne fra jer/dig
Hejsa er ny på siden
men var hos Eva black igår i 3 timer og jeg har da aldrig været ude for noget lignende..
hun sagde faktisk inddirekte at jeg var hypokonder og at det hele var selvfærskyldt alle fysiske skavanker..
tilsidst sad jeg bare og snakkede hende efter munden for hun hørte ikke hvad jeg sagde..
jeg har været ude for incest som barn og til det sagde hun at jeg måtte jo kunne lide manden siden jeg blev ved at komme der.. sukkkk
kan slet ikke gengive alt hun sagde..
men er grædefærdig og ved ikke hvad jeg skal gøre.. for hvad kommer der ikke ud af det her .hulkk (sidder faktisk og tuder)
HJælp en eller anden havd gjorde i efter samtalen???????
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 08:57   #6
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen
hej

ja hun er skræmmende. Da jeg var hos hende tog hun samtalen på bånd. Ved ikke om denne vej er far bar men måske var det en ide at kontakte embedslægen og fortælle ham situationen og at samtalen er båndet.

Eller patientklage nævnet ?
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 09:13   #7
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 18
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Pspina.

Er meget ked af, at læse du har været udsat for denne psyk. og så i hele 3 timer. Har du kontakt til enten anden psyk. el. psykolog? Kunne du så få en tid hos dem for at få snakket dette igennem.

Hendes udtalelse, som du gengiver her:
Citat:
jeg har været ude for incest som barn og til det sagde hun at jeg måtte jo kunne lide manden siden jeg blev ved at komme der.. sukkkk
kan slet ikke gengive alt hun sagde..
Er efter min mening endnu et overgreb overfor dig, for slet ikke at nævne dybt ufølsomt, top uproff., ja, helt helt uden for rammerne for almen god konduite.

Du bør gøre opmærksom overfor jobcenter, at det var meget uprof. og krænkende 3 times samtale. Bede om aktindsigt i hendes udtalelse, og tilslutte dig de øvrige her på tråden, hvor I kan støtte hinanden, og ikke mindst alle indsende klage over denne psyk., således at jeres egen sag kan ses i et nyt lys, men også få stoppet at psyk. fremover krænker andre klienter. Skriv priv. mail til de personer, som ovenfor gerne vil mødes el. snakke om dette.

Få grædt over at du endnu engang er blevet krænket, denne gang af en person, der burde være proff., og det jo derfor kan komme helt bag på én, at man netop i sådan et forum, skal udsættes for sådan en behandling. Se om du så kan få kontakt til vreden over, hvad sådan en dårlig psyk. egentlig bilder sig ind, og få sagt fra overfor dette i form af klage og snak m. andre.

De bedste tanker herfra til dig.

Ps:ved ikke om du har fået psykologbehandling for incest, men man kan via prak. læge få henvisning til gratis psykolog for bearbejdning af dette, mener at ordningen udløber i år. Hvis du har brug får henvisning omkr. lovgivning så skriv lige igen, så linker jeg til det.

Sidst redigeret af gunvor; 11-01-2011 kl. 09:17. Årsag: PS
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 09:29   #8
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej Pspina.

Er meget ked af, at læse du har været udsat for denne psyk. og så i hele 3 timer. Har du kontakt til enten anden psyk. el. psykolog? Kunne du så få en tid hos dem for at få snakket dette igennem.

Hendes udtalelse, som du gengiver her:

Er efter min mening endnu et overgreb overfor dig, for slet ikke at nævne dybt ufølsomt, top uproff., ja, helt helt uden for rammerne for almen god konduite.

Du bør gøre opmærksom overfor jobcenter, at det var meget uprof. og krænkende 3 times samtale. Bede om aktindsigt i hendes udtalelse, og tilslutte dig de øvrige her på tråden, hvor I kan støtte hinanden, og ikke mindst alle indsende klage over denne psyk., således at jeres egen sag kan ses i et nyt lys, men også få stoppet at psyk. fremover krænker andre klienter. Skriv priv. mail til de personer, som ovenfor gerne vil mødes el. snakke om dette.

Få grædt over at du endnu engang er blevet krænket, denne gang af en person, der burde være proff., og det jo derfor kan komme helt bag på én, at man netop i sådan et forum, skal udsættes for sådan en behandling. Se om du så kan få kontakt til vreden over, hvad sådan en dårlig psyk. egentlig bilder sig ind, og få sagt fra overfor dette i form af klage og snak m. andre.

De bedste tanker herfra til dig.

Ps:ved ikke om du har fået psykologbehandling for incest, men man kan via prak. læge få henvisning til gratis psykolog for bearbejdning af dette, mener at ordningen udløber i år. Hvis du har brug får henvisning omkr. lovgivning så skriv lige igen, så linker jeg til det.
jo jeg har og syntes også at jeg har fået det bearbejdet så det kan leves med ..startede i 1992 foreningen op i aalborg mod incest..
men hun nedgjrode alt .. jeg kunne bare gå igang med at arbejde for jeg fejlede ikke noget..
men for fanden hvor gør det her ondt.. jeg sidder og hulker lige nu og kan næsten ikke se tasterne.. soory
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 09:37   #9
Tina Aalborg
Føler sig hjemme på K10
 
Tina Aalborgs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-05 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 41
Styrke: 16
Tina Aalborg er ny på vejen
KLAG skriftligt til kommunen over hende hun har krænket dig på alle mulige måder og er som sædvanlig pisse uprofessionel!!!
Tina Aalborg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 09:41   #10
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tina Aalborg Se meddelelser
KLAG skriftligt til kommunen over hende hun har krænket dig på alle mulige måder og er som sædvanlig pisse uprofessionel!!!
LIgeså snart jeg har talt med lægen imorgen ..laver jeg en skriftlig klage ..
var man ikke syg så var man det da helt sikkert da jeg gik derfra..
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Eva Blach er ikke længere ansat som psykiater på Psykiatrisk Afdeling i Vejle. gunvor Politik og Samfund 6 09-09-2013 11:05
hjææælp eva blach venstrehånd Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 30-05-2012 07:25
Psykiater Eva Blach nægter bisidder adgang! kurttrold Politik og Samfund 28 15-03-2011 20:23
hvordan undgår jeg Eva Blach og de andre skurke? kurttrold Dit og Dat 14 18-05-2009 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension