K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-04-2009, 00:59   #7
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 12.082
Styrke: 34
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kimj.

Som du kan fornemme, er din sag begyndt at blive en "negativ" sag. Som du kan læse af de kommentarer og henvisninger, Zuza og Web har sendt dig er der begyndt at dukke lovbrud op. Vi der har været med her på k10 i en årrække kan næsten på klokkesæt forudsige dine næste spørgsmål. Omvendt kan vi ikke tillade os at smide alle løsningerne i hovedet på dig af en gang.

Det er en stor omgang at komme igennem en social sag i disse tider.

Fornemmelsen siger at du kunne have mange år på arbejdsmarkedet. Så hvis nu din situation bliver lidt værre, hvad ønsker DU dig....og hvad mener DU er realistisk i forhold til dine skavanker....flexjob eller pension?

Hvis du er gift og er forsørger og din kone er i arbejde kan du risikerer at blive nægtet kontanthjælp. Troede du det.?

Modtager du nogen form for genoptæning?
Kan du klarer din dagligdag uden hjælpemidler...krykker etc
Har betydning for dine eventueller fremtidige udgifter til genoptræning som kan være store.
Kender du reglerne for vederlagsfri behandlng?

Jeg spørger da jeg selv er rygpatient i svær grad og kender din situation og ved præcis hvad du skal igennem de næste par år.
Tænk over følgende: selv om du har dit forbund i ryggen skal det være dig der nu styrer din sag.....du skal være på forhånd af situationen.....ellers spilder du meget tid.

Læs lige følgende om borgerrådgiveren i Københavns Kommune: http://www.kk.dk/PolitikOgIndflydels...5dgiveren.aspx

Hvis jeg var i din situation ville jeg kopierer de sider Zuza og Web hebviser til og sende til din sagsbehandler. Bede om at de bliver lagt i din sagsmappe og bede om en forklaring på at dine sygedagpenge er stoppet uden at der ligger en plan for din fremtid.

Glem ikke at få aktindsigt i alt. Tro os, inden du kan begynde dit nye liv vil du have en sagsmappe der er 10 tommer tyk.

Har du nogen spørgsmål om genoptæning og smertebehandling vender du bare tilbage,
Held og lykke med det hele. Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Berettiget til kontanthjælp? cf13 Alt det andet 16 05-05-2012 08:36
Tidsfrister Silke1410 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 18-11-2010 08:50
Anmodning om afgørelse på flexjob nemesi Spørgsmål ang fleksjob 3 07-09-2009 20:37
Jeg er flexjob berettiget , men kontanthjælpen banker på !!! Snug Spørgsmål ang fleksjob 5 02-01-2007 14:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension