K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2016, 08:55   #1
Contanie
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Contanies avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2012
Indlæg: 55
Styrke: 13
Contanie er ny på vejen
Tak mullamulla for at du svarer, selvom du har det så svært lige nu, for jeg tænker meget på dig.

Jeg skal noget hyggeligt om ikke så længe (: Så ikke lige så lang en smøre fra mig denne gang.

Allerførst så havde jeg regnet ud, at din tillid er væk for længst og no wonder.
For jeg læste jo tilbage i dine indlæg og så handler det jo også om, hvad du har været udsat for som barn og som har været medvirkende til diagnosen og dine reaktionsmønstre.
Skriver det, fordi jeg selv lever med det.

Du render oven i købet ind i skodspsykiatere, fordi der er mangel på de gode.
Derfor jeg spurgte, om du havde skrevet dig op til ham, som en medborger i din by anbefalede.
Du har sikkert ret i, at ’Valdoxanpsykiateren’ ikke vidste, hvad han skulle stille op og derfor gav dig recepten, men at du ikke blev fulgt op med blodprøver er uansvarligt!
Der er desværre mange brodne behandler kar i psykiatrien.
Jeg kunne fortælle dig om nogle af mine oplevelser… men i sær et forløb, som endte hos patientklagenævnet vil jeg ikke skrive om offentlig.
Er begyndt at trække mig væk fra scenen, men du må gerne skrive til mig privat og jeg vil prøve, at støtte dig så meget, som jeg overhovedet kan.

Altid noget, at du er sluppet for ’elevatorpsykiateren’.
Men jeg tænker, om han evt. er kommunens forlængede arm?
Han fjerner angst diagnosen (aldrig hørt om det før) og tilføjer 2 andre.
Så nu har du borderline og er dobbelt diagnoseret.
Måske jeg skulle få en tid hos ham så?
Siden han sådan med et trylleslag kan fjerne svær angst, ved at sløjfe den fra journalen :-D
Du skal ikke være så ked at de 2 nye, han har tilføjet.
Alle er afhængige af et eller andet, men sikkert ikke alt der er sat tal og bogstaver på og hvis man har lyst, kan man henvende sig til sin region og bede om begrænset adgang til sin sundheds journal.
Det har jeg gjort.

Jeg tænker, at du desværre har mødt de her brodne mænd og været i et behandlingssystem, som ikke har kunnet hjælpe dig.
Jeg ved godt, at man ikke får emotionel ustabildiagnosenfør man er blevet voksen, men du er jo langt over 18 år.
Jeg har næsten lige læst, at der er mange, som falder mellem to stole, for førhen var det amterne, som fandt og betalte for et godt behandlingsforløb, men nu er det kommunerne og for at spare, finder de ’tilbud’ indenfor deres egne grænser.
Det er derfor, jeg skriver, at du skal finde nye gode døre og fordi jeg bor i den anden del af landet, kender jeg desværre ikke noget til din region.

Som jeg ser det lige nu, er du ved at gå til, fordi sagsbehandleren nu forlanger personlig kontakt med mentoren.
En person hvis opgave det sikkert er, at ’skubbe til dig’ og måske forlange nogle ting af dig, som du ikke er i stand til, for du har jo aldrig fået en ordentlig behandling hverken i psykiatrisk eller i kommune regi.
Derfor kan du vælge mellem - som du sikkert oplever det lige nu – pest eller kolera.
Pest = sagsbehandler, mentor, uvidenhed og angst for fremtiden.
Kolera= at kontakte nogen som hjælper og rådgiver dig videre.
Sætter det sort/hvidt op med vilje, fordi det er sådan, jeg tror, at du ser det, fordi din tillid til alt er blæst væk?
Det kan sagtens være, at ’koleraen’ er den/ de nye døre.
Det er desværre ikke nok, at du bare tænker på, at kontakte Fønix eller SIND, hvis du vil have hjælp.
Du bliver nødt til at gøre det, hvis du skal have ordentlig hjælp og støtte.
Jeg tror, at du har ekstra beroligende?
Jeg synes, at du måske kan finde et tidspunkt på døgnet, hvor du ved, at der har du det bare nogenlunde, tage en eller to af de beroligende og så kontakte Fønix anonymt.

Det blev alligevel langt… og nej. Du skal aldrig nævne førtidspension!
Jeg håber, du vender tilbage
Contanie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension