K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-03-2014, 01:26   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@popiae....det er desværre undersøgt til hudløshed...og indtil de kommer med ny lovgivning...ja så får man kun et ressourceforløb ifølge loven hvis alt (relevant) inden for beskæftigelseslovgivningen er afprøvet...herunder fleksjob...

Så det der skulle have været en tidlig indsats...som de solgte denne på...ja det bliver den sene indsats....nemlig der hvor man ellers ville have givet en pension...

Selv Beskæftigelsesminister Mette Frederiksen siger det selv i en P1 Orientering udsendelse da de tog det op...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2014, 01:34   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det eneste de IKKE skriver direkte i loven er, at ressourceforløbene er en ''forvandlingsmaskine'' der som minimum skal gøre ALLE til fleksere......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2014, 10:27   #3
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Er du smertedækket optimalt? Har du bedt om tiltag på din arbejdsplads, der evt kan forbedre din arbejdsstilling?
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2014, 02:45   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Den er jo netop formuleret på den måde for at forhindre at det bliver til den tidlige indsats som reformen er solgt på...det siger hun jo selv...det vil være alt for dyrt og det er der ikke penge til "nu"...da det vil omfatte for mange mennesker....man kan så håbe at det kommer så det faktisk kan blive en tidlig indsats...hvor det vil have bedst effekt...

Men okay nu skal vi nok passe på at vi ikke fuldstændig overtager tråden med lige dette...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2014, 14:18   #5
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 18
jjsonn er ny på vejen
måske er det et helt andet job, du skal have? bager jobbet er jo hårdt, tænker du måske kunne holde bedre til et job som pedel eller kontor eller hvad ved jeg men noget der ikke er så hårdt ved ryggen.

Hvis du siger pension, vil din sb jo også sige du først skal afprøves inden for andre fag der ikke er så ryg belastende.
Tror du måske skulle tænke alternetive job.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2014, 20:37   #6
philipsen71
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-02 2012
Indlæg: 22
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
philipsen71 er ny på vejen
Hejsa alle. Tak for jeres svar... Jeg har læst jeres svar og kunne bruge alles svar. Jeg er startet på arbejde igen men som deltids sygemeldt. 8 timer pr uge. Jeg skal til lægen og have udfyldt læge erklæring på tirsdag... Tak for hjælpen :-)
philipsen71 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2014, 16:50   #7
meskodesko
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2014
Indlæg: 1
Styrke: 0
meskodesko er ny på vejen
Hvad er:
" komplekse problemer udover ledighed"...§ 68 a og hvad er "svær sygdom" iflg.. § 70 a stk.2. Lov om aktiv beskæftigelsesindsats.Tak på forhånd!

Sidst redigeret af meskodesko; 14-04-2014 kl. 17:22.
meskodesko er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension