K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-08-2012, 15:13   #10
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af NPH Se meddelelser
Hej

Jeg "arbejder" stadig indtil jeg er totalt udmattet, kan stå op og falde i søvn, og har bare ondt over det hele

Nogen gange kan jeg være i gang i en time nogen gange mindre, og enkelte gange mere

Når jeg så når den totale udmattelse bliver jeg enormt frustreret og ked af det
Jeg tænker lidt på, om du har fået tjekket din blodprocent hos din læge? Hvis ikke, vil jeg klart anbefale dig at få blodprocenten undersøgt. Jeg har også oplevet enorm træthed, der gjorde, at jeg knap kunne holde mig vågen. Min blodprocent var lav, så det er det, man arbejder på at få op. Jeg er på stærke jern piller lige nu... Kan mærke det hjælper på det hen ad vejen....

Min læge siger, jeg skal tage den med ro, og lade være med at lade det komme så vidt

Hvordan gør man det når jeg først kan mærke det, når det er for sent

Sig til din læge, at det kan ikke være almindelig træthed, at du føler, der er noget ragende galt... Blodprocenten kan måske afsløre noget...

Jeeg kan jo ikke huske fra næse til mund, min korttids hukommelse er helt smadret

Ud over hjerneskaden har jeg ledgigt og slidgigt og tinnetus på et øre + to voksne børn med psykisk sygdom

Leddegigt er faktisk værre end almindelig slidgigt. Har du problemer med dine fødder, vil jeg anbefale dig at få en henvisning til en ortopædkirurg. Måske kan denne vurdere, om du har behov for fodindlæg/ortopædisk fodtøj. Eller bandage til ben eller andre steder på kroppen for at lindre nogen smerter eller andet. Der findes mange gode hjælpemidler i dag som kan afhjælpes godt i hverdagen.

Hvis du har tinnitus på skrift fra en ørelæge, så kan du henvende dig til kommunikationscentret og få yderligere hjælp til at takle dine tinnitus problemer.... Der er flere kommunikationscentre i Danmark, men du kan starte på den her hjemmeside og finde dig frem, evt. kontakte dem, hvor du kan henvende dig helt præcis. :
http://www.densocialevirksomhed.dk/komcentret/Menu/

(bla. tinnitus - og der er også nævnt "planlægning og hukommelse", hvis det var noget for dig).


Jeg håber meget på, du kan lidt forbedring i din hverdag...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjerneskadet skulle tvinges i arbejde buster Politik og Samfund 0 15-10-2011 16:41
Hjerneskadet efter arbejdsskade picasso Alt det andet 7 31-08-2011 11:17
hjerneskadet eller pårørende til en. laurana Et godt link! 0 05-11-2009 12:30
hjerneskadet putte Din historie 6 10-02-2008 02:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension