K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-08-2012, 22:34   #1
Pajstrup
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-07 2012
Indlæg: 2
Styrke: 0
Pajstrup er ny på vejen
Takker mange gange for svarene.

Er i behandling, blev bare nervøs for om jeg nu fik den rette behandling. Flyver frem og tilbage mellem konsulenter og sagsbehandlere.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Bananen Se meddelelser
Øøøh jeg har muligvis årsagen til hvorfor papirerne er blevet "væk" Jeg skriver selvfølgelig kun udfra hvad jeg selv har oplevet samt ved, i Tårnby kommune har de et elektronisk system, som hvor systemet helt af sig selv, ligger lægelige papirer op til lægesekretæren, uden at denne har bedt om papirerne, der kan de sagtens ligge i flere måneder uden nogen andre får noget at vide.
Tror du har fat i noget, de har nemlig haft en omlægning af deres system samt flyttet alt op på jobcenteret. Det er dog ved at være et stykke tid siden, men kan være de har lidt svært ved at finde ud af det.
Pajstrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
samme sagsbehandler der behandler mine klage 3 gange. ZikZak Alt det andet 24 15-08-2013 15:08
Jobkonsulent mand Spørgsmål ang fleksjob 2 17-06-2013 08:35
bisidder for person med me/cfs palette Spørgsmål ang fleksjob 5 15-02-2012 23:53
Forskellen på en god/dårlig sagsbehandler/ jobkonsulent supersus Alt det andet 1 31-12-2011 02:12
Jobkonsulent carisma Alt det andet 8 01-12-2009 12:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension