K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-03-2012, 10:33   #7
Frk. Horsens
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 69
Styrke: 16
Frk. Horsens er ny på vejen
Sidste nyt fra mig.

Halløj alle sammen.

Ja, der har været lidt stille fra min side, men har været meget nede efter den behandling min nu fritstillede sagsbeh. har budt mig og det tovtrækkeri med kommunen efterfølgende.

Jeg har fået det ene beklager efter det andet og som min vejleder siger, så fylder det ikke meget i ens pung.
(kun hvis man da folder papiret godt)

Men jeg har på det sidste været til en funktionsevne beskrivelse.
Jeg valgte, at klare samtalen på Job & Afklaring i Horsens, med rigtig god støtte fra min vejleder.
Har fået beskrivelsen og havde kun 2 små rettelser, så den er sendt videre til min nye sagsbehandler som også har fået en ny status fra min psykiater og nu skal den så forelægges kommunens læge og da vi så rammer påsken har jeg fået 2 datoer, hvor min sag muligvis kommer op.
Så enten den 24 april el 1 maj. Det kom an på hvorlænge kommunens læge tog om at læse og lave hans vurdering.

Men der tænker jeg jo så mit for selvom alle mine erklæringer siger, at vi har med en klient at gøre, der ikke kommer videre så har jeg stadig en arbejdsprøvning, der siger 12 t om ugen og den har vejet mest sidst.
Det var derfor jeg skulle ha' den funktionsevne beskrivelse.

Jeg tror ikke en millimeter mere på kommunen efter dette med min nu fritstillede sagsbeh, så jeg er bange for at jeg bare blir trukket rundt efter deres behov og ønsker.
Og da min sag ikke er arbejdsrelateret mere, så har jeg mistet mine samtaler med min vejleder.
Min sag har længe ikke været arbejdsrelateret, men den fritstillede sagsbeh. formåede da en ting der var godt i hans tid og det var at bevilge mine samtaler med vejleder.
Men med den nye er der kommet andre boller på suppen.
Min vejleder, som nu kaldes mentor skulle bevilges til, at køre mig til den samtale hos Job & Afklaring, så det er også noget der kan gøre sagsbehandlingen længere, hvis det skal bevilges hver gang de finder på sjove ideer dernede på jobcenteret......
Så pt. sidder jeg bare og venter på at lægen får læst og sagsbehandleren for skrevet det rette ind i ansøgningen så jeg kan komme ned og godkende det.

Rigtig god weekend og ikke mindst god påske til jer alle.
Knus Frk. Horsens
Frk. Horsens er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har i prøvet det? Silke1410 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 17-11-2010 16:48
Har i prøvet det ? Gunell Alt det andet 8 31-10-2009 20:32
Andre der har prøvet det?? Tina Aalborg Dit og Dat 10 27-08-2009 08:12
Kiripraktor, har du prøvet det? Yasmin Dit og Dat 2 20-11-2008 18:18
Har nogen prøvet Maj-Britt Dit og Dat 7 19-08-2008 14:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension