K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-08-2011, 15:03   #1
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Fælles klage over Jobcenter Musvaagevejs visitationsteam

Vi har tidligere talt om at lave en fælles klage over Jobcenter Musvaagevejs visitaitonsteam, herunder har der bl.a. været meget tale om, at vi i den forbindelse skulle klage særskilt over Lars Blytækker.

Har netop modtaget et svar fra visitationsteamet efter mere end 18 uger, (loven siger 3 ugers svartid) over min klage til Borgerrådgiveren over teamet, og nu endelig fået konkrete navne på dem der sidder i teamet, det tog mig længe og mange skrivelser og klager.

Borgerrådgiveren har nået at sende en masse rykkere til dem, rykkere de slet ikke har svaret på, hvorefter da Borgerrådgiveren begynder at sende CC til Beskærftigelsesforvaltningens direktion, så skriver de til Borgerrådgiveren at de ikke kan finde min klage, om de vil sende den igen - ja man kan snart ikke undre sig mere over det visitationsteam, de er uden for psykologisk rækkevidde.

Men så langt så godt, for nu kan jeg medvirke i en konkret klage over teamet og i særdeleshed LB, da jeg nu har sort på hvidt han har været inde over min sag, selv om jeg godt vidste det på forhånd - det har I jo fortalt mig, men jeg måtte have personligt brev om det, før en klage over enkeltpersoner.

Svaret jeg fik i dag er et LB-svar, hvilket selvfølgelig vil sige at INGEN at mine spørgsmål eller klagepunkter er blevet besvaret, men det er blot et totalt diktatorisk og usympatisk svar.
Så morsomt som de henviser flere gange til lovgivningen, en lovgivning de selv konstant forbryder sig imod.

Jeg har talt med Borgerrådgiveren om en fælles klage, og jeg kunne forstå at vi skulle lave klagerne individuelt.
Jeg foreslår at alle der er blevet behandlet usselt af visitationsteamet melder sig på banen i denne tråd, så vi kan få det værste brodne kar fjernet fra det team, og vi ved jo alle udmærket det er ovenstående LB.

Borgerrådgiverens kontor siger også den er helt gal med Musvaagevej, og det aldrig har været så slemt som nu, så det er NU vi skal klage, men problemet er jo bare at de kan fortsætte deres ulovligheder, da deres ulovligheder ingen konsekvenser har for dem, og det er derfor vi må gøre fælles front, det er det eneste der hjælper, ellers står vi hver især helt alene imod det vanvittige team, og det kan ingen klare alene.

Vigtigt at bemærke er, at jeg ramte et ømt punkt hos visitationsteamet.
I svaret står bl.a. at hvilke faglige kurser jobcenters ansatte deltager i er uden relevans for den konkrete sag.

Det lugter langt væk, af at Lars Blytækker synes jeg skal stoppe med at snage i deres små ulovlige tricks.
Det er jo netop Lars Blytækker der har deltaget i kurset om begrænsning til tilgangen af førtidspension.

Min pensionssag ligger nu til afgørelse hos BAN, hvor jeg afventer et svar i løbet af.....ja nok nogle måneder endnu, men får jeg afslag går jeg hele vejen, og den ender hos ombudsmanden hvis det er hvad der skal til.

Jeg håber på rigtig mange vil melde sig i denne tråd, så vi kan få stoppet det visitationsteams behanding af kronisk syge borgere.

Jeg tænker vi udformer en klage i samarbejde, og sender den alle samme dag til Borgerrådgiveren, tror virkelig det kan gøre en forskel, og hvis der er nogen som har forslag til andre steder vi kan sende klagen hen også, så sig endelig til.

Vi skal have sat en stopper for det visitationsteams vanvid nu!!!!
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Visitationsteam? asti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 24-03-2012 18:30
Visitationsteam KBH - svarfrister? Hjælp/erfaring søges. Miav Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 20-03-2012 09:56
Slagelse Jobcenter Klage. archibald Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 27-06-2011 22:54
Fælles sprog! buster Politik og Samfund 0 11-05-2010 11:28
Kontanthjælp og fælles økonomi Whattodo Alt det andet 6 18-08-2008 19:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension