K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-11-2011, 15:50   #41
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Du har ret Helene.. men jeg tror ikke at vi skal bruge denne her tråd til rygestop
Jeg vil gerne fortælle hvordan jeg gjorde....
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2011, 15:52   #42
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Du har ret Helene.. men jeg tror ikke at vi skal bruge denne her tråd til rygestop
Knus Lone
Det var også derfor jeg inddelte den, så man ku se spørgsmålet var for sig, håbede i ville tage den over pb
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2011, 16:03   #43
Zentamor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2011
Indlæg: 207
Styrke: 13
Zentamor er ny på vejen
Åh - gid man kunne få OPSKRIFTEN på - hvordan man kan snyde sig til pension.

Hvordan kan man SNYDE i en arbejdsprøvning?

Hvordan kan man SNYDE samtlige speciallæger incl. psykiatiker og hvem der ellers er i en sag?

Ikke et muk begriber jeg, og den er slet ikke gangbar at sige man kender folk personligt.

Var det så nemt at SNYDE - så var snydemetoden forlængst afluret ude omkring og rigtig mange kunne have sparet en alvorlig tur i "pensionsvridemaskinen"

Hvordan SNYDER man egentlig? Nu det åbenbart er så nemt - for naboen
Zentamor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2011, 16:09   #44
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zentamor Se meddelelser
Åh - gid man kunne få OPSKRIFTEN på - hvordan man kan snyde sig til pension.

Hvordan kan man SNYDE i en arbejdsprøvning?

Hvordan kan man SNYDE samtlige speciallæger incl. psykiatiker og hvem der ellers er i en sag?

Ikke et muk begriber jeg, og den er slet ikke gangbar at sige man kender folk personligt.

Var det så nemt at SNYDE - så var snydemetoden forlængst afluret ude omkring og rigtig mange kunne have sparet en alvorlig tur i "pensionsvridemaskinen"

Hvordan SNYDER man egentlig? Nu det åbenbart er så nemt - for naboen
Den opskrift vil jeg også gerne høre som bisidder og partsrepræsentant. Det ville jo være dejligt, når den jeg hjælper får afslag på fleks/pension, at vi så har en plan B, hvor pensionen så kan gå i gennem lettere ved bare at anvende snyd

Men lad os nu se, dem herinde der siger de kender disse folk ud og ind, om de så også ved hvordan, eller, om det bare er den sædvanlige tågesnak hvor man reelt ikke har en skid at holde det i
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2011, 16:31   #45
alanabith
Hjemmevant på K10
 
alanabiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: vordingborg
Indlæg: 259
Styrke: 14
alanabith er ny på vejen
ja jeg vil os gerne høre den opskrift så jeg kan give den til min veninde som igen har fået forlængeret syldtningen af hendes FP sag med 8mdr!,det ville ihvertfald glæde hendes syge sind...

mvh
Alana
__________________
Førtidspensionist pr 1-1-2010. Min bogblog http://believeangelus.wordpress.com/
alanabith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2011, 17:40   #46
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Æv, jeg halsede herind for at se om opskriften var kommet (har lige hentet unger), men æv hvor blev jeg skuffet......................

Så må jeg vente videre....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2011, 17:58   #47
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Æv, jeg halsede herind for at se om opskriften var kommet (har lige hentet unger), men æv hvor blev jeg skuffet......................

Så må jeg vente videre....
Selvfølgelig skal du vente på noget godt....
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2011, 20:07   #48
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
Jeg kunne forestille mig at man kiggede sig rundt og fandt en psykisk sygdom man kunne foregive at have.Man kunne så fortælle psykiateren at man havde de symptomer som sygdommen kræver,eller man kunne svare ja til de spørgsmål som han/hun stillede dig så de passer ind i den sygdom du gerne vil diagnoseres som.

Ved en evt arbejdsprøvning kunne man lade som om man ikke kunne gennemføre noget som helst,og udvise opførsel der peger i retning af din diagnose.

Ved ikke om det kan lade sig gøre,men kunne forestille mig det var en mulighed hvis man ville snyde.
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2011, 20:59   #49
andersmadsen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-09 2010
Indlæg: 122
Styrke: 0
andersmadsen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den ulykkelige Se meddelelser
Jeg kunne forestille mig at man kiggede sig rundt og fandt en psykisk sygdom man kunne foregive at have.Man kunne så fortælle psykiateren at man havde de symptomer som sygdommen kræver,eller man kunne svare ja til de spørgsmål som han/hun stillede dig så de passer ind i den sygdom du gerne vil diagnoseres som.

Ved en evt arbejdsprøvning kunne man lade som om man ikke kunne gennemføre noget som helst,og udvise opførsel der peger i retning af din diagnose.

Ved ikke om det kan lade sig gøre,men kunne forestille mig det var en mulighed hvis man ville snyde.
hvorfor fake en psykisk sygdom, når det er nemmere at fake en fysisk ....migræne, den er mange kvinder eksperter i, specielt omkring sengetid
andersmadsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2011, 21:03   #50
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
god pointe

Tænkte bare at det er nemmere at spotte en fysisk sygdom da den normalt er mere synlig.
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Odense har sat prop i tildeling af førtidspension Webmaster K10 Nyheder 0 21-01-2012 16:00
Procedure ved tildeling/søgning af FP? Bato Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 21 15-12-2010 16:43
Tildeling af FTP med kontrol. mlaa32 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 10-09-2010 15:00
Forskel i tildeling af førtidspension Webmaster K10 Nyheder 0 10-05-2009 08:30
Hjort: Utilfredsstillende tildeling af førtidspensioner Peacock Politik og Samfund 2 16-06-2008 13:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension