K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2012, 13:13   #11
eskemand
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-07 2012
Lokation: Næstved
Indlæg: 129
Styrke: 13
eskemand er ny på vejen
Hej uffo

Jeg føler virkelig med dig og alle dem der er havnet i den situation, hvis min FTP ikke går igennem denne gang, så står jeg også i den situation og må se om jeg kan komme at med mit hus inden det er for sent da jeg ej heller kan få kontanthjælp.
Mit bedste råd vedr. medier er flg. Kontant - Pengemagasinet på DR1 samt Ekstrabladet, vil mene at det er de bedste steder for at følge sådanne sagsbehandlinger op.

Jeg har ligesom Johnny Larsen fra hans blok på Avisen.dk skrevet til beskæftigelseminister Mette Frederiksen, men fik bare en beklagelse fra hende om de ikke kunne gøre noget ved at jeg var havnet i en sådan situstion en sludder for en sladder.
eskemand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2012, 16:22   #12
uffo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2012
Lokation: 5672
Indlæg: 42
Styrke: 13
uffo er ny på vejen
Tankevækkende

Svaret til ESKEMAND fra Frederiksen: jeg er ikke skyld i du sidder i den situation.

Den gang i fordums dage, da vores befolkning blev så stor at vi ikke helt kunne overskue det, blev der valgt nogen mennesker, lad os kalde det storfamilierådet,
til at styre tingene så alle kunne fungere efter de regler vi nu var blevet enige om.
Jeg kan ikke lige gennemskue hvornår rådet, som vi valgte for os alle sammen, store som små, raske som syge, arbejdere som arbejdsløse, begynte at sige til sig selv, nu er der nogen i vores storfamilie vi er ligeglade med, og hvis de ikke selv løser deres problemer,så er det i hvert fald ikke vores skyld.
HVAD LAVER DE MENNESKER I VORES RÅD?
uffo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2012, 22:41   #13
uffo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2012
Lokation: 5672
Indlæg: 42
Styrke: 13
uffo er ny på vejen
Har prøvet at sende den til noglen partier på den store borg, med et spørgsmål om jeg skal føre tankespillet ud i verden, eller hvordan de mener jeg skal overleve.
De har ikke svaret endnu, og gør det nok heller ikke,skal nok komme med svar hvis det lykkedes.
uffo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2012, 12:52   #14
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 61
Indlæg: 167
Styrke: 15
Stonie er ny på vejen
Jeg har arbejdet, OG betalt skat (dog frikort da jeg var helt lille !) siden jeg var 10 år.
Fotomodel, avis/reklame uddeling, konstabel, 3 uddannelser....og fast arbejde.
I perioder også et ekstraarbejde i en ungdomsklub (B-Skat, ren 50%) i den selvsamme kommune (Furesø, tidligere Værløse) som nu, i den grad tager røven på mig.
I de første 45 år af mit liv har jeg varet glad, humoristisk, jovial, hjælpsom.....
og 100-vis af andre positive ting.

Så blev jeg syg...og så lidt mere syg !
Og i løbet af ganske kort tid, allerede inden for det første år i kløerne på systemet, vendte ALLE mine positive indstillinger til både system, samfund og sågar andre mennesker 180*.
Jeg er nu et MEGA surt røvhul, jeg vil skide på alt og alle og jeg er hamrende ligeglad med hvad folk så mener om det...
Jeg har alt for ofte grimme tanker om hvad jeg vil gøre ved dem så har behandlet mig så dårligt at jeg, hvis jeg kunne vise empati, ville blive bange for mig selv.

Se, Jeg er en rigtig Arbejdsgiver !!!

Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
......
Jeg er så heldig at bo i en kommune med en Borgerrådgiver - og ALT hvad der kan sendes forbi hans kontor bliver det da.

Og ALLLE afgørelser, hvor der er grundlag for at klage over noget, bliver der klaget over.

Hvad gør I derude??
I Furesø Nyt kunne man for nogen tid siden (et par år), flot fremstillet !, læse om hvordan Furesø Kommune nu skulle have en sådan Borgerrådgiver.
Her mange år senere har vi stadig ikke en Borgerrådgiver.
Når man så skriver til Borgerservice (en direkte hån at kalde det for det) og beklager sig så får man nogle ret svinske svar tilbage.
Jeg ville f.eks. gerne skilles ! (fra min, af kommunen opfundet, fiktive kone = GensidigForsørger) og bad om at få tilsendt skilsmissepapirer !!!
En vred mand skrev tilbage, sikkert efter at have ledt forgæves efter omtalte "Ægteskabsdokumenter": DU ER IKKE GIFT !
Jeg skrev tilbage at de måtte have taget fejl, for Afdelingschefen for Ydelse er af en helt anden opfattelse....
Siden har jeg intet hørt

Jeg klager og klager og klager. Både over sagsbehandlingen, men også over personerne der ikke behandler min sag indenfor loven rammer, så det er stort set alle der ryger igennem min maskine.

Jeg har forsøgt at få Furesø Nyt til at lave noget om Furesø Kommunes manglende evne (læs: lyst) til at vejlede Borgerne som de skal iflg. loven.
Bl.a. mht Boligsikring. Dem har jeg ikke hørt noget fra...

Jeg påtænker at oprette en Hjemmeside og kalde den "Furesø Kommune - Anmeldelse af Socialt Bedrageri" hvor jeg vil oplyse om Borgernes rettigheder og Furesø Kommune's snyd og bedrageri.
Den vil så komme op når folk søger på de ord for at anmelde andre for Socoialt bedrageri
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2012, 16:07   #15
uffo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2012
Lokation: 5672
Indlæg: 42
Styrke: 13
uffo er ny på vejen
Stonie.
Jeg kan godt se at du er en rigtig arbejdsgiver, dit firma er større end mit.
Min vrede er knab så stor som din, men det går den vej. Hvad pokker skal man gøre ved sådant et system, hvor ansatte i forskellige kommuner skalter og valter med andres liv.
uffo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2012, 23:01   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stonie Se meddelelser
Jeg ville f.eks. gerne skilles ! (fra min, af kommunen opfundet, fiktive kone = GensidigForsørger) og bad om at få tilsendt skilsmissepapirer !!!
En vred mand skrev tilbage, sikkert efter at have ledt forgæves efter omtalte "Ægteskabsdokumenter": DU ER IKKE GIFT !
Jeg skrev tilbage at de måtte have taget fejl, for Afdelingschefen for Ydelse er af en helt anden opfattelse....
Siden har jeg intet hørt
Jeg ææælsker god humor.

Du kunne have sendt en kopi af brevet til afdelingschefen for ydelse.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2012, 18:57   #17
uffo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2012
Lokation: 5672
Indlæg: 42
Styrke: 13
uffo er ny på vejen
Har fået svar på mit indlæg fra enhedslisten. De giver 2 valmuligheder for at få gratis hjælp,syntes siderne ser meget intersante ud. Den ene er sr-bistand.dk, og den anden er socialretshjaelp.dk. Kunne måske være brugbare?
uffo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2012, 19:18   #18
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.890
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Til Uffo og Stonie.....

Klagemuligheder:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=13712

Fra Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 21-11-2012, 21:55   #19
Jass_nolight
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2012
Lokation: Odense
Indlæg: 10
Styrke: 13
Jass_nolight er ny på vejen
Uffo, kunne godt tænke mig at høre hvordan det går med din sag nu ? Kender alt for godt Fåborg-midtfyn kommune og deres arrogance.
Jass_nolight er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2012, 11:59   #20
uffo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2012
Lokation: 5672
Indlæg: 42
Styrke: 13
uffo er ny på vejen
Min sag er ikke helt "Død" endnu, skal til fornyede undersøgelser, for som sagsbehandleren siger, lægepapirene er ved at være forældet. Ja tiden går jo, og de er kun forældet fordi der sidder inkompetente mennesker med hovedet under armen.
Jeg kommer med nyt fremadrettet, og på et tidspunkt vil jeg fortælle min historie, med hvad jeg har oplevet i systemet godt som skidt
uffo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Som arbejdsgiver og flexjob Abraxus Dit og Dat 10 23-09-2013 22:56
momsregistreret arbejdsgiver spritta Spørgsmål ang fleksjob 4 20-09-2013 15:44
Lønnen fra arbejdsgiver venterogventer Spørgsmål ang fleksjob 1 13-08-2013 19:30
kontakt til arbejdsgiver ene Spørgsmål ang fleksjob 2 07-06-2013 15:34
Må min arbejdsgiver det???? Zastrow Spørgsmål ang fleksjob 4 29-11-2011 18:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension