K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-08-2011, 18:04   #11
lillespir
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Horsens
Indlæg: 89
Styrke: 17
lillespir er ny på vejen
Hej C.l.e.o
Åhh hvor jeg elsker den annonce du fik brygget sammen )
Held og lykke med annonceringen....




Jeps jeg så det kun var for sjov.
Hilsen Rita

Hej LUM
Tak fordi jeg måtte læse om din passion, det lyder rigtig spændende.
Men jeg forstår også at du er mørbanket og smertende efter sådan en omgang motion,
og ikke mindst motion for lattermusklerne hvilket er vigtigt for humøret på lang sigt.

Hvor ville jeg gerne prøve det, men sikke en oppakning jeg skulle ha' med......
Masser af tørre trusser og lange bukser ;-))...... Har svært ved at holde på vandet når jeg griner ( ødelagt af en operation, men trænet meget op)
Hilsen Rita

Sidst redigeret af Webmaster; 11-08-2011 kl. 19:34. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et
lillespir er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2011, 13:11   #12
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
lille.

Der findes massere af langt lettere caches, som man bare lige kan gå til, det eneste det kræver er en smartfone app c:geo (android) og at man bliver medlem på geocaching.com.
Alt sammen helt gratis, det eneste det koster er evt brandstop til dytten, men langt langt de fleste bør tæt på flere caches, der er massere af dem, der er mange mange tusinde i lille DK (og ca 5 mil på verdensplan)

De fleste er lagt fordi folk gerne vil vise noget, hvilket gør at man opdager steder man slet ikke viste var til, fx er der en rastepladses noget her fra, som vi er kørt forbi tunsidevis af gange, den ser helt alm ud, udefra vejen.
Vi forventede faktisk at i skulle ind i gennem et læ-bælte måske lidt brandælder ud på en mark ell, det skulle vi bare ikke god nat og sov godt, næææ på den anden side af træerne var der den mest huggeligste å, der snoede sig i landskabet, ud over å´en var der små borde (altså de han ud over å´en, så man stod oven over vandet) der var en kano-anløberbro, og gik vi længere ned var der en stor åben plads med shelters, bålplads, og så var de ved at lave rigtig moderne wc´er, der havde lige været afholdt en koncert ell, kunne vi se. Et virkelig SMUKT sted.

Andre caches er lagt for udfordringens skyld, fx har vi fundet en, i en grankogle hængende i et grandtræ, der gik altså liiige lidt inden vi fandt den *gg*

Men langt langt de fleste er altså "bare" en madkasse filmrulle, eller en endnu mindre beholder, man lige kan nubse mens man er på vej ind og handle, eller ladder som om man står og læser på et turist-skilt, det gæler om ikke at blive opdaget af mugglere (dvs ikke geocachere) fordi nogle jo har det med at ødelægge det for andre, desværre.
Men det at man ikke må opdages er en del af det sjove, fx læste jeg en lg i går hvor 2 næser hang ind over en sti i hvert sit træ, og der blev "fanget" af 2 mugglere, gode råd er dyre i den situration, for normalt kan man lade som om man leder efter en tabt kontaktlince, binder sine sørebånd ell, hvilket selv sagt ikke er muligt oppe i et træ, så de slog armene om hvert sit træ og erklærede at de bare eeellllsssker træer *lol*

De virkelig sjove oplevelser er de svære cahcehs, og der skal man altså ikke begynde, man skal begynde med de der vi ser på flot natur.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2011, 14:29   #13
susa71
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2011
Lokation: nordjylland
Indlæg: 147
Styrke: 14
susa71 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Super der er jo andre end dig, der i den grad drager nytte af dette. Super tiltag susa71, det viser med menneskelighed og empati.
tak enteneller.. ja der er mangel på besøgsvenner, i min kommune hos de frivillige, og det er folk, som os, i alle aldre.. der sidder og venter på et lille besøg på sølle 2 timer,
jeg har aftalt, at er der én dag jeg ikke er mobil nok selv, udskyder jeg besøget til næste dag eller næste,
det er jo forskellige behov der er, nogle vil gerne have læst abisen /ugebladet op, på biblioteket et smut, gå en lille tur, eller bare sidde og snakke over en kop kaffe/te..
OG det giver noget - for os begge to...
--- det skal for mit vedkomne da prøves---
__________________
Hej Er FP pr 1 Juli 2011
susa71 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt sjovt Abraxus Politik og Samfund 2 27-05-2013 18:21
Syg? Ja... Men vil vi også ha' det sjovt... lillespir Dit og Dat 0 09-08-2011 15:47
Nu er det blevet rigtigt sjovt! Lost Alt det andet 12 26-01-2010 17:46
Lidt sjovt til kaffen Suncil Dit og Dat 0 18-04-2009 19:37
Dét bliver sjovt. tuxon Politik og Samfund 12 12-03-2009 17:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension