|
Forside | Nyttige Links | Tilmeld Dig Her | Blogs | FAQ | Kalender | Søg | Dagens indlæg | Markér alle forums som læst |
Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik |
|
Emne Værktøjer | Visningsmetode |
27-01-2016, 14:29 | #1 |
Lever på K10
|
erfaringer med elektronisk post
Er der nogen herinde der har oplevet, at elektronisk post til og fra sundhedsvæsnet( f.eks læger) til kommunen ikke kommer frem.
Det gælder begge veje. Jeg har oplevet det mange gange hvilket har forsinket min sag. Jeg har derfor bedt om kopi, så jeg selv kan sende, men det bliver ofte afslået. Frustration!!! |
27-01-2016, 21:33 | #3 |
Har ikke tid til andet end K10
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 16 |
Lægen kan ikke nægte dig aktindsigt i din journal, så af den vej kan du få kopi af alle erklæringer der er sendt til kommunen.
Men lægen kunne da bare give dig en kopi af den han sender til kommunen. Det gør min læge uden problemer, når jeg beder om det. Det er lægen, der skal indsende den til kommunen, da kommunen ellers ikke betaler ham for at skrive lægeerklæringen. |
27-01-2016, 22:54 | #4 |
Lever på K10
|
Tak, men der er ikke honorar indblandet før lægen sender. Kommunen skal jo ikke have honorar fra fx. lægen.
Men jeg vil stadig gerne høre fra Jer der har oplevet at e. post ikke når frem til modtageren. Tænker at det må være Digitaliserings Styrelsen der skal løse problemet eller er det kommunens, regionens eget problem? |
Emne Værktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|