K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-07-2014, 18:57   #1
Max H
Max H
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2014
Lokation: Favrskov
Indlæg: 5
Styrke: 0
Max H er ny på vejen
Smile Hvad er din fleksjob løn ?

Hej Fleksjobber.
Jeg er ved at skrive en bachelor opgave om fleksjob og betydningen heraf for samfundet m.fl. og håber i den forbindelse du vil bruge 5-10 min. på at besvare dette anonyme spørgeskema (brug link herunder).

https://www.survey-xact.dk/LinkColle...y=S2ZG9R8X9J9K

Min interesse opstod efter en artikel i Ekstrabladet som viste meget høje lønninger til fleks ansatte. Da min kone er fleksjobber og ikke har en lønning der lever op til EB's artikel, fik jeg lyst til at undersøge dette nærmere og eftersom jeg pt. læser økonomi og skulle til at lave min afsluttende opgave - lå det til lige til at lave denne opgave, håber du vil hjælpe.

Alle der er interesseret i konklusion er velkommen til at skrive til mig

Med venlig hilsen

Max
Max H er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension