K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-03-2010, 11:00   #1
sisilong
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 09-01 2010
Indlæg: 14
Styrke: 15
sisilong er ny på vejen
Mon de tager mine penge!!!

Først vil jeg sige hej til allesammen og tak for en kanon god side.
jeg er ny herinde og dog er det ikke alligevel,for jeg har kigget med i det skjulte,jeg er selv lige blevet tilkendt førtidspension pr 1-4-2010, og ved det er en umenneskelig hård kamp at skulle igennem for at få den, men jeg har fundet meget støtte herinde selv om jeg ikke har været "synlig", Har sat på min stol hver dag og læst og læst....og har da haft mine op og nedture, pga min egen sag men også fordi jeg føler med jer herinde,
Nu kommer så det jeg vil spørge om, jeg er blevet tilkendt fp og så har jeg idag meldt mig ud af akassen (kommer et brev hvor jeg skal gøre det skriftligt)
min mand er på kontanthjælp, De penge jeg har der står som arbejdsmarkedbidrag som jeg kan få udbetalt,tager kommunen dem!:
confused: bliver de modregnet! , har det ikke godt med at ringe rundt og undersøge det, så derfor spørger jeg her
Nu er der heldighvis taget hul på bylden og jeg vil MEGET gerne være synligt herinde.
mange hilsner til jer alle søde mennesker fra sisilong
sisilong er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tager de min pension???? logikeren Politik og Samfund 15 29-11-2010 14:26
Hjælp min kommune vil stoppe mine penge lillesine Alt det andet 93 11-11-2010 10:20
sagsbehandlerer tager pis på os Ole-Oliver Dit og Dat 0 06-12-2008 13:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension