K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-03-2010, 16:44   #1
Gunell
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 185
Styrke: 15
Gunell er ny på vejen
Hjææælp

Først min sag http://www.k10.dk/showthread.php?t=11337

Har idag fået tilsendt ressourceprofilen og arbejdsevne vurdering i partshøring til d. 9 april.

Og varsel om at mine sygedagpenge stopper d. 15 april ( troede at det var d.30 april?)

Den nye sagsbehandler har ferie til d 12. april og derfor kan jeg først få en tid d. 13 april.

Der er jo udtalelser fra egen læge og speciallæge. Fra rundbordssamtale med gl. sagsbehandler og egen læge. De vurdere at jeg ikke kan arbejde fuldtid. Og de vil ikke spå om fremtiden.

Der står endvidere:
Ressourcer:
X (mig) er nu gennemredt og færdigbehandlet frem til en stationær tilstand.
X har ikke fået konstateret livstruende sygdomme. X er påbegyndt medicinsk behandling for ledsmerter ( som jeg så ikke tager mere pga blister/ mundbetændelse og hjertebanken, det ved de så ikke endnu) som lægeligt oplyses værende progressive over for fibromyalgismerter. X er kommet godt i træning? Og skal forsøge at holde sin egen træning og kontakt med fysioterapeuten ved lige for vedligeholdelse af muskelstyrke og ledmobilitet.

Det er vurderet at X s kroniske lidelser ikke medføree et nedsat funktionsniveau til de betingede skånehensyn. Og forudsat at hun fortsætter med træning og passer godt på sig selv.

Udviklingsmuligheder:
Der er ikke længere tale om fuld arbejdsdygtighed grundet egen sygdom - men tale om at arbejdsevnen er klarlagt nu hvor skånehensynene er kendte og betingede.

X kan stille sig til rådighed for a-kassen og blive vurderet til rådighed hvorefter hun kan ses omfattetaf retten til at få lagt en erhversplan i jobbutikken via team a kasse....hvorved X har en klar mulighed for at blive faglig opkvalificeret.

ut. (sagsbehandler) har dd. på bagrund af sagens behandling opsøgt team a kasse og opnået følgende plan til udførelse.
Såfremt at X bliver godkendt af sin a kassse og stiller sig til rådighed vil hun fra første ledighedsdag kunne opnå beviling af
En selvfunden praktikplads hos en privat klinik. denne praktik er gratis i for en arbejdsgiver og der skrives kontrakt mellem arbejdsgiver og jobcenter.
Såfremt dette 4 ugersforløb er tilfredsstillende for begge parter vil der være mulighed for at bevillige 6 mrd løntilskud som støtte til at opnå faglige kvalifikationer at stille sig til rådighed med på lige fod med andre ledige.

Er det arbejdsprøvning ???????

Jeg er ret chokeret føler ikke at der er styr på noget.

Lægekonsulentens skøn.

At det drejer sig om 36 årig kvinde der er uddannet XXXX primært sygemeldt fra november 2008 grundet slidgigt i højre knæ
Pgl. er veludredt at såvel reumatolog, neurolog og hjertelæge samt henvist til træning i rygmuskulaturen og kiropraktisk behandling.Behandlingerne skønnes at være relevante og plg træner nu ogsså hjemme.
Prognose
ved fortsat intensiv træning burde pgls muselproblem i ryg kunne saneres yderligere. pgls ledklager antaligt grundet fibromyalgi kan bedres rent smertemæssigt med den iværksatte medicinske behandling. Tilstanden vurderes stationær.
Skånehensyn
Skønnes varige og pgl bør undgå generalt fyskisk krævende arbejde og i særdeles meget stående og gående arbejde. Der er lligeledes skånehensyn overfor repetavive jobfunktioner.
Funktionsevne
Pgl alder og kroniske lidelse skønnes ikke at medfører varig reduktion i pgls funktionsevne såfremt pgls skånehensyn respekteres fremadrettet og forudsætter at pgl fortsat egentræner.

Der er en del fejl i, skal jeg rette dem eller???
Hvordan ved de hvad mine skånehensyn er?

Orker ikke mere

Gunell
Gunell er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆÆÆLP kimfei Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 25-04-2013 07:27
Hjææælp? ADHD :/ Blondinesille De Unge 22 20-06-2012 19:28
Hjææælp arbejdsprøvning frup Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 17-06-2012 07:13
Hjææælp restskat Linuzmor Alt det andet 12 31-01-2011 15:45
HJÆÆÆLP santos Alt det andet 10 07-04-2008 15:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension