K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-03-2010, 10:45   #1
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre...

Kæreste K10'ere....

Jeg har sq sådan brug for hjælp!!!

Jeg har i forrige uge fået min RP til gennemlæsning, da de vil stoppe mine SD. Jeg fik forfattet en god mail tilbage til dem (med tak for alt hvad jeg har lært herinde). Desværre fastholder de stoppet og jeg har netop fået min sag til partshøring. Jeg har til på torsdag til at komme med kommentarer. Jeg er under ingen omstændigheder klar til at smide håndklædet i ringen og opgive mod de store "stygge" på kommunen.....

Men jeg har brug for hjælp. Hvad skal jeg skrive til dem? Er der evt nogen der vil hjælpe mig med at forfatte noget? Jeg kan scanne min sag ind og sende privat, hvis der er nogen der har overskud til at hjælpe... Fagforeningen vil ikke hjælpe, da jeg er blevet meldt ind til dem EFTER min sag er startet. Har tænkt mig at ringe til DUKH i morgen, men da mine problemer er psykiske, ved jeg ikke om de vil hjælpe. Har også overvejet at gå til retshjælpen på tirsdag, men syntes bare det ville være rart at komme med et udkast, hvis jeg skal gå til dem...

Åhhhh - jeg VIL ikke opgive, men jeg orker virkelig ikke mere... De slidder på mig, ødelægger mig, gør mine psykiske problemer meget værre og nu hvor jeg også skal have økonomiske problemer oveni... Åhhh.... Ved sq ikke hvad jeg snart skal gøre og hvordan jeg skal komme igennem dette.... Overvejer at tage et job, selv om jeg VED jeg ikke kan klare det... FRUSTRATION!!!!!

Sorry skulle vist lige have luft sammen med mit spørgsmål om hjælp - ved I kender det!!!!
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal jeg gøre KattenJames De Unge 11 07-08-2013 12:00
Hvordan skal jeg gøre? mhn Spørgsmål ang fleksjob 4 25-10-2011 12:55
hvad skal jeg gøre logan Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 06-05-2011 15:48
Hvad skal jeg skrive.... Susanne2412 Alt det andet 3 29-11-2010 13:08
Hvad skal jeg gøre? mumle_mund Alt det andet 10 10-06-2009 10:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension