K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-03-2010, 10:50   #9
sharky
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-05 2008
Lokation: Odense
Indlæg: 12
Styrke: 17
sharky er ny på vejen
Det firma jeg ønsker at samarbejde med, er allerede godkendt og samarbejder med Odense Kommune.

Jeg skrev i går aftes til Kommunen at al kontakt fremadrettet skal ske via mail, og har her til morgen fået dette svar:

Citat:
Det er helt ok. at kommunikationen fremover foregår via mail, den mulighed kan du jo altid vælge, men jeg bliver nød til at sige, at jeg så ikke altid vil have mulighed for, at give dig så hurtige tilbagemeldinger som pr. telefon, men jeg skal da gøre mit, for at svartiderne ikke bliver for lange.

Jeg må sige at jeg undrer mig over din reaktion, da jeg jo ikke ville have opfyldt min rådgivningsforpligtigelse, hvis jeg ikke havde fortalt dig, at jeg så et problem...
Jeg forstår bare ikke hendes problem, ja det er rigtigt at det er hurtigere at give besked via telefon, men så opstår problemet i at det kan blive påstand mod påstand hvad der er blevet sagt. Og det er jo det jeg vil undgå på længere sigt. Men jeg kan ikke se forskellen på at ringe og give en besked eller skrive en besked via e-mail, som ofte vil hun jo modtage post på sit kontor, og hvad enten hun skriver elle ringer kommer ud på et, fordelen ved at skrive er at alle parter har det på skrift, og det er ikke længere påstand mod påstand.


Jeg har bare alt for ofte, oplevet at hvis de ikke får det, som de vil have det, så bliver de sure og hæver deres stemme og så går det da først galt.
sharky er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor meget må sagsbehandleren ringe? Carpe Diem Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 34 01-06-2011 10:54
Hvor lang tid har sagsbehandleren til at lave en RS hopper Alt det andet 27 01-12-2010 16:05
Din gamle kommune skal nu bestemme.... phhmw Skal kommuner ikke overholde loven? 11 17-06-2010 17:10
DK kan selv bestemme fattigdomsmål! buster Det er da strengt ! 0 07-06-2010 18:31
Hvis SF skulle bestemme over førtidspension zuza Politik og Samfund 6 07-11-2007 21:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension