Det firma jeg ønsker at samarbejde med, er allerede godkendt og samarbejder med Odense Kommune.
Jeg skrev i går aftes til Kommunen at al kontakt fremadrettet skal ske via mail, og har her til morgen fået dette svar:
Citat:
Det er helt ok. at kommunikationen fremover foregår via mail, den mulighed kan du jo altid vælge, men jeg bliver nød til at sige, at jeg så ikke altid vil have mulighed for, at give dig så hurtige tilbagemeldinger som pr. telefon, men jeg skal da gøre mit, for at svartiderne ikke bliver for lange.
Jeg må sige at jeg undrer mig over din reaktion, da jeg jo ikke ville have opfyldt min rådgivningsforpligtigelse, hvis jeg ikke havde fortalt dig, at jeg så et problem...
|
Jeg forstår bare ikke hendes problem, ja det er rigtigt at det er hurtigere at give besked via telefon, men så opstår problemet i at det kan blive påstand mod påstand hvad der er blevet sagt. Og det er jo det jeg vil undgå på længere sigt. Men jeg kan ikke se forskellen på at ringe og give en besked eller skrive en besked via e-mail, som ofte vil hun jo modtage post på sit kontor, og hvad enten hun skriver elle ringer kommer ud på et, fordelen ved at skrive er at alle parter har det på skrift, og det er ikke længere påstand mod påstand.
Jeg har bare alt for ofte, oplevet at hvis de ikke får det, som de vil have det, så bliver de sure og hæver deres stemme og så går det da først galt.