K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-02-2010, 19:16   #11
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Medicin er helt fint at inddrage for mig i denne tråd og kommunernes stilling tagen for øvrigt også, jeg er lige ved at spise og læse tråde igennem, jeg kommer tilbage til jer.

Kh. EE

Hejsa,

Tak for jeres indlæg, har I nogle sinde tænkt over at sådan nogle som os ville blive indlagt såfremt vi i fysisk regi havde samme smerte tilstand ?. Jeg tror at det er der at hele humlen ligger omkring behandling af psykiske sygdomme, hvornår skal man gribe ind. Ikke engang psykologerne ved det, det er jo kun os selv, der kan "sætte baren" og hvordan gør man så det. ?

Der skal ikke herske tvivl om at jeg er p.... bange for at blive indlagt på psykiatrisk afdeling "igen" . Ikke fordi der var så meget dårligt omkring det, jeg tabte mig da et par kg. og endte med at gå rundt og rådgive de andre indlagte, men men, det var så pinligt for mig selv fordi den problemstilling jeg var indlagt for var så slem at jeg slet ikke kunne håndtere den selv. Derfor har jeg min psykolog og hende tør, jeg ikke slippe helt for sæt jeg kommer derud igen.

Mht. medicin, der er jeg højt medicineret, 40 mg. cipralex ,eller kopier heraf pr. dag. I flg. min psykiater har angst patienter behov for højere dosis end patienter med depression og medicinen individualiceres. Jeg har det ok med det, nattesved, men jeg tør endnu ikke at trappe ned.

Kh. EE

Sidst redigeret af Stezu; 21-02-2010 kl. 14:02. Årsag: indlæg slået sammen - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser og skriv til flere brugere i samme indlæg
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykolog? Antoniette Alt det andet 24 11-02-2013 16:50
Hvornår og hvordan kan jeg søge om førtidspension? Jesper38 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 09-03-2010 12:19
Hvordan/hvornår fik I jeres afgørelse? pjeus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 11-08-2009 12:24
Psykolog Mai-Britt Dit og Dat 0 17-06-2008 12:39
hvordan forløber arbejdsprøvning og hvordan forholder jeg mig vonsyld Din historie 5 22-03-2007 19:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension