K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2010, 18:58   #1
Simmer
Elsker at være her på K10
 
Simmers avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 73
Styrke: 17
Simmer er ny på vejen
Når arbejdspladsen ignorere skånehensyn

Jeg har været ansat i et fleksjob i knap 3 måneder. Det har lige fra starten været et problem for min chef at overholde de skånehensyn, der er beskrevet i min kontrakt.
Løbende har jeg i de obligatorisk møder med min jobkonsulent og min arbejdsgiver, gjort opmærksom på at der har været nogle "kommunikations problemer". Hver gang har min chef glattet tingene ud og beklaget at jeg ikke har følt mine behov tilgodeset. Samtidig har hun givet udtryk for at undre sig da hun ikke mener hun har overskredet mine skånehensyn.
Nu er det så kommet til det punkt hvor min "sygdom" er gået i udbrud og jeg har været sygemeldt i 7 dage.
Jeg har kontaktet min fagforening og fik der at vide at de er bekendt med min arbejdsplads og har ikke meget tiloveres for ledelsen og mener ikke de har rummeligheden til at have flekjobbere. Derudover har jeg også talt med min jobkonsulent og informeret ham om situationen, desværre holder han vinterferie i næste uge og kan derfor ikke hjælpe mig pt.
Jeg har sammenlagt været på arbejdspladsen i 4 1/2 måned incl. praktikperioden og i den tid er der 2 andre i flek der er stoppet pga samarbejdsvanskeligheder.
Nu er aftalen med min jobkonsulent så at jeg skal snakke med min chef på mandag og få en konkret aftale på plads for min fremtid.
Eftersom der ikke før er sket nogen ændringer på hvordan firmaet behandler deres fleksere på tvivler jeg på at resultatet vil være positivt.
Lige nu må jeg da også erkende at jeg ikke ser lyst på en fremtid på arbejdspladsen og tror måske også at min chef vil prøve at komme ud af ansættelsesforholdet uden "mén".
Det er ikke ligefrem en leder der tager nogen form for ansvar på sine egne skuldre, men vender gerne problemerne mod den ansatte.
Alt dette gør at jeg nu skriver her på forumet og gerne vil høre om der er andre der har oplevet noget lignende.

Sidst redigeret af Simmer; 13-02-2010 kl. 21:00.
Simmer er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Trivsel på arbejdspladsen kan forhindre førtidspension Webmaster K10 Nyheder 0 31-12-2009 01:30
Mobning på arbejdspladsen.... Nu kan jeg ikke mere! Maria_Amalie Accept fra vores omgivelser 17 09-12-2009 15:31
Skånehensyn? paw thomsen Spørgsmål ang fleksjob 3 12-01-2009 18:08
Syv smerter du ikke må ignorere Stella Politik og Samfund 7 29-05-2008 23:14
Problemer på arbejdspladsen.... curls Spørgsmål ang fleksjob 3 01-02-2007 16:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension