K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-02-2010, 11:50   #10
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Sniffeline,

Først vil jeg lige påskønne phw/den gamle for hans senest indlæg på din tråd, det var super godt skrevet Når han af og til kalder os andre (håber jeg er med ) hard core piger, så må han være en af de hardcore mænd . Mtv, ved jeg ikke helt om er mand eller dame, men han/hun kommer også med i det hardcore regi.

Sniffeline, mht. til at få slappet af, der er det da perfekt at læse bøger. Jeg er super til at læse, men har en elendig tålmodighed, så jeg får ikke læst meget mere end netto reklamen, men håber med tiden at jeg kan "lære" at læse bøger . Hold dig til bøgerne også, man skal benytte sig af det man finder ud af man er god til at slappe af ved.

Citat:
Oprindeligt indsendt af sniffeline Se meddelelser

Jeg kunne godt tænke mig at lære det. Min nuværende meditationsform, er skønlitteratur.



Jeg fik endnu et afslag i går (det kan være årsagen til den dårlige dag). Selvom at min advokat har meddelt min sagsbehandler, at mit helbred har taget en ny drejning, blev klagen revurderet til et nej
Hvad er det for et afslag du fik ??

Hvordan går det med at få checket pensionsordningen i øvrigt. ??

Der var rod i den behandlings forsikring jeg har under min pensions ordning, men det ser ud til at blive afklaret nu. Denne behandlings forsikring går ud på at jeg med deres bevilling får dækket omk. for behandling ved psykolog. Max omk. pr. behandling er op til kr. 1,3 mill i forsikringsperioden, men så dyrt er det jo heller ikke at gå til psykolog . Under forsikringen er der dog også andre områder, der dækkes blot man er henvist af egen læge. Fx. har jeg været på Hamlet og fået scannet mine nyrer, som heldigvis var fine og været til fysioterapi mm.

Men det er altså din pensionsordning du skal have fat i, tal med dem om hvad du har af muligheder for udbetaling af Tab af Erhvervssevne og om der er en behandlingsforsikring under pensionsordningen ligeså.

Held og lykke. Sæt i øvrigt også pris på når din krop tillader dig at have det godt. Den er iflg. psykologerne nu engang sådan indrettet, at den/man søger lykke og undgår smerte, en super indstilling af have ikk

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helbred det syge system Daizyrina Et godt link! 5 01-09-2011 18:08
Den gamle FP i Århus - kun helbred? heltinde Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 22-02-2011 01:04
Forværring af helbred pga. sag i kommune zuza Det er da strengt ! 21 10-06-2010 16:37
der skal et godt helbred til at være syg... gitte40 Dit og Dat 1 26-09-2008 12:31
forværring af helbred Huldra Alt det andet 5 01-07-2008 10:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension