K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-01-2010, 14:04   #11
brøkpensionist
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2009
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 3
Styrke: 16
brøkpensionist er ny på vejen
Det er godt, du er så opmærksom en læser af andragendet til præsidenten af EU-Parlamententet og kommer med nyttige indslag.

Jeg har nævnt dette forbehold i andragendet i forbindelse med anvendelsen af § 8, stk. 2 i lov om social pension, hvor jeg henviser til Danmarks erklæring nr. 7 til art. 89, bilag VI i EF-forordning 1408/71.

Men jeg vil lige oplyse, at andragendet er ved at blive opdateret i øjeblikket, og så snart det er færdigt, vil det blive lagt ud på facebook.

Og tusind tak til Peter, som gav linket til rigsadvokatens oversigt over anvendelsesområdet af reglerne i retssikkerhedsloven, hvor der står, at EU-retten har forrang for dansk lovgivning.

Jeg har brugt disse informationer i forbindelse med mine klager til Pensionsstyrelsen, JØP og Beskæftigelsesminister Inger Støjberg.

Endvidere fremgår disse oplysninger fra rigsadvokaten nu også af min hjemmeside om EU/EØS-borgeres rettigheder i Danmark.

Sidst redigeret af Stezu; 16-01-2010 kl. 18:01. Årsag: 2 indlæg slået sammen - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser
brøkpensionist er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Godt link & godt initiativ Jna Et godt link! 4 08-04-2013 20:51
Godt link til medicin Carmen Alt det andet 2 13-01-2012 01:06
Vidensnetværket - et godt link Vim Et godt link! 1 07-10-2008 09:07
godt link baldur Dit og Dat 0 08-06-2008 02:02
Et godt link Hejdien Et godt link! 2 07-09-2007 11:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension