K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-06-2007, 09:13   #1
krebs25
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 67
Styrke: 18
krebs25 er rigtig godt på vej
Hvordan er jeg stillet????

Hej!

Så er jeg kommet lidt videre i den langsomme process i kommunen, men nu har jeg lige et par spørgsmål. Jeg skal starte på kompetence aflaringskursus i morgen og 2 1/2 uge frem, hvor jeg har forstået at b.la. min ressourceprofil skal laves færdig og mit behov for ydeligere intervention fra kommunen skal afklares.

Er der nogen som tænker, jeg skal være opmærksom på noget i fht. skånehensyn og fremtidig arbejde?, kunne jeg godt tænke mig at høre....

Jeg er fuldt sygemeldt nu efter jeg havde sidste arbejdsdag den 23. maj. Hvordan er jeg mon stillet, når vi skal giftes til august? Jeg er bange for, at det betyder mindre til mig, og så varer det ikke længe før vi kan blive nødt til at sælge vores hus mm og det er bare trist:|

Min sagsbehandler havde den frækhed at sige til mig sidst, at hvis ikke jeg mente, jeg kunne arbejde mere end 20 timer kunne jeg jo bare søge en ergoterapeutstilling på det timeantal udenom kommunen.....Er det bare mig eller er det ikke bare for at slippe af med mig så. Min fagforeningen siger i hvert fald, at jeg ikke skal gå ned i tid før kommunen har truffet en afgørelse...... Det føles bare som om, kommunen bare vil af med mig.........

Håber nogen måske ka hjælpe lidt....

Knus krebs25
krebs25 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob - hvordan er man stillet ? Garbo Spørgsmål ang fleksjob 1 27-11-2012 15:09
Hvordan er jeg stillet ? l-kold Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 19-10-2012 14:24
nedsat tid, hvordan er man stillet mht. erstatning energizer Alt det andet 1 16-02-2012 12:15
Hvordan er jeg stillet nu mawebbro At søge førtidspension 23 16-07-2010 11:28
Hvordan er jeg stillet? mortiltre Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 12-12-2006 15:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension