K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-12-2009, 22:46   #1
joa
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2009
Lokation: københavn
Alder: 54
Indlæg: 29
Styrke: 15
joa er ny på vejen
hvor står jeg men hensyn til flexjob

jeg ved ikke lige om der er nogen der kan svare på dette her, jeg er for tiden i arbejdsprøvning på incita (rigtig godt sted) men henblik på et flex job (håber jeg) først var jeg der 3 månender fik det forlænget 3 månender mere efter egen ønske jeg skulle i virksomhedspraktik dette blev så kuntil en uge da der simpelhen ikke var noget at lave for mig, så jeg har siden været på Incica og har igen søgt om forlængelse 3 månender og er startede i virksomhedspraktik igen det virker til at fungere og jeg har fået bevildet 3 månender mere så min kontrakt udløber april 2010. idag modtager jeg så et brev fra min sagsbehandler hvori der står:
På baggrund af en vurdering af din helbredsmæssige situation vurderes du ikke at kunne stå til rådighed for beskæftigelsesfremmende foranstaltninger og sygemeldes derfor indtil næste opfølgningssamtale.
Du bedes underskrive sygeopfølgningsplanen og returnere.

Opfølgningsplanen lyder sådan her:
Opl. om sygefraværet:
lider af recidiverne smerter i bevægappartet har været sygemeldt med depressioner

Vurdering af beskæftigelsespotentiale:
det vuderes at jeg godt kan deltage i beskæftigelses fremmende tilbud, er igang på Incita i forbindelse med afklaring af ressourcer i forhold til arbejdsmarket. Det vurderes at jeg profitere aff den arbejdsprøvning jeg er i.
Det vurderes at jeg har svært ved at klare en fuld arbejdsprøvning på 25 timer omugen. Det vuderes at jeg ikke kan klare 5 timer om dagen. Det vurderesat jeg har behov for at gå tidlig hjem på grund af smerter.

øhh nogen der ved om det der er skrevet er godt eller skidt, hvor meget har ens sagsbehandler med afgørelsen at gøre? er det et udvalg der beslutter eller min sagsbehandler?
hvor meget bruger de vurderingen fra Incita og er det godt eller skidt at jeg selv har ønskede en forlængelse af arbejdsprøvningen?
hvad men min ressource profil jeg tror aldrig jeg har set den, har en utrolig dårlig hukomelse, sidst jeg var til samtale nævnte jeg den men fik aldrig rigtig noget svar, har haft et hav af sagsbehandler så ved ikke alt hvad der er sket?
har overvejet arkindsigt men er sgu lidt bange for at skade min sag?
sorry mit lange indlæg men tænker meget over fremtiden jeg tror måske at det er derfor at jeg selv ønsker at de forlænger min arbejdsprøvning for så ved jeg da hvor jeg står så længe jeg er tilknyttet der.

håber nogen her inden har fået måske et tilsvarende brev og ved hvad der sker?

Hilsen og ønsker jer alle glædig Jul

J. Jensen
joa er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
For godt til at være sandt ! Fagligt kursus, hvor der tages hensyn til, at man er FP. JoEur Nyttigt at vide for Førtidspensionister 3 16-07-2013 16:41
Hvor står jeg drivhus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 03-02-2013 15:36
Hvor står jeg nu :)? Jette91 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 26 18-01-2012 01:45
ved ikke hvor jeg står jsm77 Alt det andet 23 24-11-2011 10:32
hvor står jeg majeli Alt det andet 15 12-03-2008 15:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension