K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-12-2009, 15:51   #1
gitta
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2009
Indlæg: 15
Styrke: 15
gitta er ny på vejen
Unhappy Helt ned i kulkælderen

Jeg har været sygemeldt siden august 2008. Blev 2007 ramt af ansigtlammelse
i venstre side, med helt vilde smerter. 24 timer arbejde disse nerver, som er ødelagte. Har været et år på smerteklinik og får nu morfinpræperat for at lunne holde smereterne nogenlunde ud. Har været i arbejdsprøvning i oktober. Det gik slet ikke. Det hele handler simpelthen om at kunne eksistere. Jeg er gift og mor til 3 børn. Har arbejdet siden jeg var 13 år, og aldrik haft brud for det offentlige. Bare jeg ikke bar blevet syg den famøse dag. Jeg har ikke andet valg end førstidspension og det bliver også vurderet lægemæssigt set. Man kan ikke gøre noget med sådanne nerver. Jeg synes ikke det er fedt ikke at kunne bestemme over hverdagen selv mere, men sådan er det blevet. Sagsbehandlingen er lang, og har en følelse af, at blive vurderet hele tiden. Ah er det ikke bare pjat? Kan hun ikke arbejde lidt? Min dagpengeperiose ophører 01. marts 2010, og det skader jo ikke sgasbehandleren, hvis vi ikke når til nogen afslutning inden jo. Nej, hvor er man afhæning af andres vurderinger. De ved " sgu" da ikke, hvor forfærdeligt det er. Skal min sgasbehandler søge førtidspension, hvis det er det jeg vil?

Sidst redigeret af gitta; 16-12-2009 kl. 16:45.
gitta er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helt i vildrede !!! alarm Alt det andet 3 18-11-2010 22:00
Uha.. jeg er helt NY!! Linedk Spørgsmål ang fleksjob 1 21-02-2010 09:34
Helt til grin! Hammershus Politik og Samfund 18 30-04-2009 21:55
Jeg er gået helt i stå. Dakota Dit og Dat 34 16-01-2009 00:46
Den er helt gal ! Stella Politik og Samfund 0 24-10-2007 10:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension