K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-11-2009, 16:35   #10
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Er det for tidligt at gå i panik?

Har ikke hørt noget fra min sagsbehandler på fagforeningen... og jeg er bare urolig og angst.

Ja, jeg ved godt at det først var i torsdags jeg sendte den mail og at jeg fik auto-svar retur at hun først var på sin pind igen dagen efter d. 27., men jeg har intet hørt.... ikke engang en lille kort mail om, at hun har modtaget min mail og at hun vil vende tilbage senere.

Jeg forstår det bare ikke. Det plejer hun ellers altid at gøre uanset hvor travlt hun har... men siden jeg sendte min opfølgningsplan fra kommunen (som jeg sendte til hende d. 29. oktober) er det som om at kommunikationen er blevet meget meget knudret. Jeg ved godt hun havde barn syg og selv var syg, jeg sendte en mail d. 5. november og spurgte om hun i det hele taget havde modtaget den store fil med opfølgningsplanen. Det svarede hun ja til og ville vende tilbage når hun havde læst den. Det har hun aldrig gjort!

Jeg sendte besked om, at jeg havde fået svar fra Middelfart ang. min skanning, den svarede hun ganske kort på.... med besked om, at hvis der var noget jeg ville spørge om, så skulle jeg da bare henvende mig. Der var jeg et stort undrende spørgsmålstegn, for vi havde en aftale om, at hun vendte tilbage når hun havde læst min opfølgningsplan så vi sammen kunne lægge en plan for hvordan vi kan få lidt gang i kommunen.

Det kan godt være det er alt alt for tidligt at jeg går i panik , men jeg læssede virkelig af i den mail i torsdags, jeg krængede mit inderste ud og den her tavshed er ved at tage livet af mig. Bare det at gå at gruble over det en weekend har været et mareridt.

Jeg hører bare intet fra kommunen heller. Har stadig ikke set skyggen af min ressourceprofil som jeg var til møde om d. 9. september, har ikke set hvad min socialrådgiver har skrevet i den og hvad de har vurderet på i forhold til forlængelsen af mine sygedagpenge.

Jeg aner ikke hvad der foregår og jeg er ved at komme så langt ud, at jeg er begyndt at blive lettere paranoid, at kommunen ikke vil mig det bedste, at jeg bliver syltet, at jeg ender i det sorte hul osv osv. Min socialrådgiver har ikke engang reageret på den mail jeg sendte omkring svaret fra Middelfart (sendte den samme til både kommune og fagforening så begge steder kunne se hvem den var sendt til) og at jeg havde fået rykket min oprindelige tid til kontrol frem.

Jeg er så angst og urolig hele tiden når jeg bare ikke hører noget fra det sted som skal hjælpe mig, altså min fagforening, er så langt ude nu, at jeg føler de er ligeglade med mig og faktisk ikke vil hjælpe mere.... at jeg bare kan få lov at stå med problemerne selv. Ja, det er sygeligt, jeg ved det.

Er der nogle der har et råd til hvad jeg skal gøre? Jeg tør ikke ringe, har forbier mod de der telefoner. Jeg foretrækker skriftlig korrespondance så jeg har styr på hvad der bliver "sagt" eller et personligt møde hvor jeg kan have en bisidder med. Så kan jeg nogenlunde kontrollere situationen.

Skal jeg se tiden an ugen ud med min fagforening inden jeg gør noget?

Skal jeg selv kontakte kommunen og høre hvad der foregår?

Har I nogle gode råd til hvordan jeg tackler den her mur af tavshed og tid der bare går og går?

Heidi
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
regeringen-hvad har de gang i? østerbro Politik og Samfund 11 16-05-2012 13:49
Hvad har Åbenrå Kommune gang I ? Florken Skal kommuner ikke overholde loven? 44 01-05-2012 12:44
2. gang nono222 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 11-10-2011 21:53
Retssikkerhedsloven - hvad i alverden betyder det? zuza Nyt om loven 7 19-04-2009 21:43
3. gang... Buffy Dit og Dat 12 28-10-2008 15:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension