K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-11-2009, 18:17   #1
Chihuahua
Elsker at være her på K10
 
Chihuahuas avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 57
Styrke: 16
Chihuahua er ny på vejen
Bisidder/nægtes????

Hejsa

Ved ikke om det er det rigtige sted jeg smider den her tråd, ellers må i bære over med mig

Jeg skulle ha været til en psykiatrisk speciallæge undersøgelse i går, men så pga misforståelser mellem min sagsbehandler og lægen, kom han ikke.. ( har også kun ventet siden sommers på at få den lavet )

Nå men så ringede hun til mig i dag, at han heldigvis kunne presse mig ind i næste uge. Fint nok, så siger hun til mig, at hun kan se i mine papir at de har skrevet at jeg havde haft en bisidder med, og hun vil lige oplyse mig, at jeg ikke måtte ha bisidder med til den samtale/undersøgelse!!!!!!!!!!!!!!!!

Det kan jeg jo ikke forstå, for jeg mener jo at man altid har ret til at ha en bisidder med??? ( kan da godt forstå hvis bisidderen ikke må være der hvis man skal lave nogle test, men så er det vel ikke værre end at han/ hun kan gå uden for imens???

Det skal lige siges at de igennem rigtig lang tid, er gået i selvsving over at jeg altid har bisidder med, (fordi det de fleste gange har været min mor... )men jeg synes det er dejligt at ha en med, og for det andet kan jeg ski ikke huske hvad der bliver sagt.....

Jeg overvejer at ringe til ham psykiateren i morgen for at spørge hvordan han forholder sig til det med bisdder...Er simpelthen så træt af at de bliver ved med at køre i det, når det er ens ret... Diskutere det med dem hver gang

Nå men gode råd modtages med kyshånd

På forhånd tak
Chihuahua
Chihuahua er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hjertesyg nægtes førtidspension thomas75 Politik og Samfund 9 26-08-2011 10:16
bisidder sørensen Alt det andet 5 22-02-2010 20:00
Bisidder Chihuahua Alt det andet 5 23-06-2009 16:45
Voldsramt nægtes sygedagpenge Webmaster K10 Nyheder 0 02-04-2009 08:20
Bisidder Odenseaneren Et godt link! 3 13-11-2008 16:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension