K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-11-2009, 12:37   #1
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Vil en §17 være dum nu?

I foråret var jeg i praktik/arbejdsprøvning som endte med ca. 8 timer pr. uge.

Sagsbehandleren mener ikke det er nødvendigt med nye lægepapirer.

Jeg har været til samtale med en erhvervspsykolog, som skrev en rapport der tydeligt siger: fp.

Jeg har underskrevet rp med henblik på fp, og afleveret den sammen med et brev hvori jeg bl.a. skrev, at medmindre sagsbehandleren eller pensionsteamet indstiller til et afslag på fp ønsker jeg ikke at benytte mig af muligheden for at udtale mig i forb. med afgørelse af pensionssagen.

I går skrev jeg til min sagsbehandler og spurgte til hvor langt min sag er nået.


Jeg har haft sagsbehandleren i næsten et år, og det meste af tiden har hun opført sig ganske pænt, men jeg kan ikke lade være at frygte for, at de smider mig i syltekrukken endnu en gang (de har lavet rigtig mange krumspring i tidens løb), og jeg vil have en afslutning NU.

Hvis hun ikke svarer på mit spørgsmål (om hvor langt sagen er nået), eller kommer med et "svævende" svar pønser jeg på at søge efter §17 på det foreliggende dokumentationsgrundlag, og evt. vedlægge en kopi af denne: http://www.ast.dk/afgoerelser/princi.../P-006-07.aspx.

Er der noget der taler imod at gøre dette?

Sidst redigeret af Trold; 25-11-2009 kl. 12:43.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ret til at være syg når man er ung Bitsch De Unge 24 28-02-2013 16:07
At være eller ikke være en flæskesteg.. phhmw Politik og Samfund 3 29-03-2012 09:57
nu må det være nok superkok Det er da strengt ! 31 06-07-2010 23:09
Må jeg være med? Bigmum Dit og Dat 2 15-05-2009 15:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension