K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-11-2009, 17:53   #1
sane
Hjemmevant på K10
 
sanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 215
Styrke: 15
sane er ny på vejen
§50 undersøgelse-hvorfor vil forvaltninger ikke samarbejde

Uafhængigt af kontanthjælps/sygedp-systemmet-har jeg også en §50 undersøgelse kørende. Min søns lærer kaldte mig i et brev til kommunen "for en mor som udviser decideret omsorgssvigt mod sit barn" -bare fordi jeg ikke ville tillade at de overfører barnet på specialskole, men jeg krævede at lærerne ændrede sin tilgang til min søn. Han er ikke særligt meget interesseret i det der med skolen, ellers er han dejlig og normal, bare lidt doven, og med vanskeligheder med at genkende nogle af lydene-hvilket så gør det vanskeligt for ham til at skrive og læse-og udover det var jeg fuldtidsarbejdende mor som ikke nåede selv at sidde med ham og lave så meget hjemmearbejde som behovet var... Under min videre læsning på nettet-faldt jeg også over denne artikel:

http://tidehverv.dk/index.php?Itemid...tent&task=view

Er det ikke tankevækkende? Guderne må vide hvad der venter os forældre-med en sådan en kørende sag... ***... De er kun ude på at problematisere forholdet mor-barn, selv her hvor der er ikke noget at komme efter-jeg var jo kun meget udbrændt PGA arbejdsmarkedet ... Tænk at de ville hellere problematisere mor rollen-i stedet for at yde den rigtige hjælp for familien-så vi kan få det bedre...
sane er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor må man ikke selv søge FP? Evaave At søge førtidspension 38 03-07-2011 23:56
forvaltninger buster Politik og Samfund 2 07-11-2009 11:00
Hvorfor vil Danmark ikke underskrive? zuza Politik og Samfund 23 27-03-2009 18:31
Jeg ved ikke hvorfor jeg skriver.. N.N Din historie 21 03-03-2009 16:56
Hvorfor er jeg pludselig ikke berittiget? mumle_mund Spørgsmål ang fleksjob 16 28-10-2008 15:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension