K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-10-2009, 09:13   #1
Viva
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2009
Indlæg: 20
Styrke: 15
Viva er ny på vejen
Thumbs down Hjælp...Jeg er i klemme

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre !
Jeg er langtidssygemeldt fordi jeg er psykisk nedkørt pga flere års grov mobning og chikane på min arbejdsplads. Min arbejdsplads tror ikke på mig og forlanger at jeg fortsat skal arbejde i team sammen med den kollega som har mobbet mig eller også bliver jeg flyttet til en afdeling hvor de godt ved at jeg ikke kan klare jobbet pga. en dårlig arm efter en trafikulykke.
Min læge og min psykolog fraråder begge kraftigt at jeg starter på arbejde da jeg efter deres skøn lider af posttraumatisk stressreaktion.
Min arbejdsplads vil ikke fyre mig ( de forsøger at slippe for at skulle betale en bod til mig pga usaglig fyring) og vil bare overlade afgørelsen til kommunen.
Jeg går til psykolog og sagen er anmeldt af min læge som en arbejdsskade. Jeg er overhovedet ikke i stand til at arbejde endnu, men om kort tid falder jeg for 52 ugers reglen og kommunen presser på for at jeg skal på kursus eller søge andet arbejde allerede nu.
Det skal lige tilføjes at jeg har arbejdet på sammen arbejdsplads i 25 år og jeg nægter at finde mig i den behandling som de udsætter mig for og derfor vil jeg under ingen omstændigheder selv bede om en fyreseddel....hvis jeg skal ud, så bliver det skrigende og jeg vil kæmpe imod alt hvad jeg kan. Heldigvis har min fagforening samme mening og står ved min side !
Så min situation er, at jeg stadig er ansat, men ingen mulighed har for at kunne komme på arbejde når jeg er klar og kommunen presser på for at jeg skal bede om en fyreseddel og finde andet arbejde allerede nu.
Jeg er i en håbløs situation og kan ikke komme hverken frem eller tilbage.
Viva er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
I klemme Deacon Alt det andet 1 16-04-2012 11:34
I klemme 2nicy Din historie 8 22-03-2012 13:38
Sygemeldte i klemme supersus Politik og Samfund 0 03-02-2012 23:17
Langtidssyg i klemme: Odenseaneren Politik og Samfund 38 29-06-2009 11:09
Fleksjobbere i klemme zuza Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 0 07-06-2008 10:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension