K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-10-2009, 10:43   #11
Julcha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2009
Lokation: Nordjylland
Alder: 42
Indlæg: 196
Styrke: 16
Julcha er ny på vejen
Hej alle sammen.

Jeg er blevet gjort opmærksom på af søde Hyanna og Viper at det nok ville være en god ide at opdaterer jer lidt herinde om hvad der er sket i min sag.

1. Klagen er stadig en realitet og er snart færdig og klar til afsendelse. Jeg har, efter at have lavet orden i mine papirer, fundet flere punkter der skal med i klagen. Bl.a. at min jobplan stadig skriver at: "xxxxx forventer stadig at komme ud i et fuldtidsarbjede". Så her er bestemt også noget der skal ordnes.

2. DUKH ringer nu her d. 12 også det glæder jeg mig til.

3. Var ved lægen igår hvor jeg tog imod psykolg og skal derind i morgen. Jeg er skeptisk, men er nødt til at prøve. Da jeg er kommet så lagt ud psykisk at jeg ikke selv kan hive mig op igen.

4. Jeg har truffet en meget meget hård men nødvendig beslutning, og i går i samråd med min læge sygemeldte jeg mig. Jeg har erkendt at et arbjede, flekstid eller ej, er fuldstændig urealistisk og at jeg IKKE kommer ud på arbejdsmarkedet igen. Jeg er nødt til at sætte mig selv først og derfor har jeg beslutttet mig at jeg nu vil søge om førtidspension. Min læge støtter 100% op omkring denne beslutning og vil samarbejde med min speciallæge. Jeg sender besked om sygemelding i dag og i den besked, anmoder jeg om en ny rådgiver.

Hyanna og Viper har været med på sidelinien hele vejen, og jeg skylder dem en tak så stor at det umuligt ville kunne beskrives med ord.

5. Ved hjælp fra min elskede mor har jeg nu fået muligheden for at få ordnet min facade således huset bliver sat til salg i næste uge. Desværre kunne jeg kun finde 3 der gad hjælpe mig, og de kommer uafhængigt af hinanden, så det bliver nogle hårde dage det her. Men det SKAL gøres.

Så kære venner, nu ved i hvad der foregår. Den er lidt kort og hurtig, men jeg er så træt og jeg har det ret skidt. Men jeg håber på at kunne uddybe noget mere hen ad vejen og vil selvfølgelig lade jer vide hvad der sker. Jeg kommer til at få brug for hjælp i det her forløb, da jeg bestemt ikke venter at det bliver en nem kamp. I er meget velkommen til at komme med gode råd. Jeg skal nok komem med en masse spørgsmål, men de næste 4-5 dage er jeg nødt til at koncentrere mig om huset.

En tak til jer alle, jeg er SÅ taknemmelig.

Knus
Julcha
Julcha er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
Kan ikke mere!!! paw thomsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 67 27-03-2010 00:18
Kan ikke mere Gizmomis Alt det andet 8 20-02-2009 22:16
Jeg kan ikke mere.. magter ikke mere.. frhansen Dit og Dat 18 23-11-2008 14:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension